Skocz do zawartości
GSW2020

[ZESTAW] ulepszenie kompa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowy w temacie i chciałbym lekko ulepszyć swojego starego kompa.

 

Płyta główna: GA-770T-D3L

Procesor: AMD Athlon II X2 250 3GHz

Karta graficzna: AMD Radeon hd 5670

RAM: 4GB ale więcej szczegółów nie znam,

 

Generalnie zależało by mi na lepszym procesorze 4 rdzeniowym, czy któryś z tych:

Procesor AMD Athlon X4 950, 3.5GHz

Procesor AMD A8 7680, 3.5GHz

Procesor AMD A8-7650K, 3.3GHz

Procesor AMD A8 9600, 3.1GHz

Procesor AMD A12 9800E, 3.1GHz

Procesor AMD A10 9700, 3.5GHz

Procesor AMD Ryzen 3 3200G, 3.6GHz, 4 MB

 

pasowałby do mojej płyty głównej i GPU? Wystarczy że będzie pasował do nich i będzie działał czy muszę podać więcej danych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasem zacina mi lola, fps spadają mi do 5, wymiana na lepszy poprawi mi to czy fps nie zależą od procesora?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc nie wiem w zasadzie jakie wymagania ma LoL, nigdy w to nie grałem, ale jeśli zazwyczaj masz normalny FPS a gra ma dużo postaci i wtedy są dropy, to to pewnie zmiana porocka przyniesie korzyści.

 

Dorzucic możesz do tego jakiś tani dysk SSD, choćby na system i właśnie pod tą grę, to mocno poprawi ogólny komfort używania PC a i przyniesie korzyści w grze.

Edytowane przez Sary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dorzucic możesz do tego jakiś tani dysk SSD, choćby na system i właśnie pod tą grę, to mocno poprawi ogólny komfort używania PC a i przyniesie korzyści w grze.

SSD korzyści w grze nie przyniesie, poza czasami ładowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info, chciałbym dodać że mam wentylator AMD 1a02m5m00. Czy będzie on odpowiedni dla procesora AMD Athlon II X4 620? Nie przegrzeje mi się komp?

Udostępnij tę odpowiedź