Skocz do zawartości
wallec

Proszę o usunięcie tego trololo tematu bo już szkoda pisać - pięknie się niektórzy pospinali

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji, że ceny poszły mocno w górę a stare intele zdażyły pospadac do śmiesznych wartości to teraz robisz tak dzieciak.

 

Sprzedajesz swojego 1600/1700/2600/2700 za dokladnie taki sam hajs za jaki kupiłeś go rok temu i za cene procka kupujesz płytę pod Intela na chipset z , starą i7 2600/3770 która podkrecasz do 4200mhz przez blck i oszulanstwo na turbo boost oraz 8-16gb ram 1866/2133.

 

Hajs z ram ddr 4 i plyty głównej chowasz do skarpety.

 

Jak ceny wrócą do normy to sprzedajesz starego intela ktory w miedzy czasie znowu zdrozeje bo ludzie pokapuja sie ze w grach daje taka sama wydajnosc jak ryzen 1 gen i będa go znowu kupować aby nie przepłacać za ryzeny które i tak nie daja rady do 144fps.

 

 

Za hajs ze sprzedaży intela i to co miales w skarpecie kupujesz ryzena 4 gen z nowa płyta i ramami.

 

Ta porada kosztowała Cie 0 zlotych

Edytowane przez wallec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdziwy inwestor, spekulant na rynku używanych procesorów :E :E :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ten temat jest na serio czy dla beki :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ten temat jest na serio czy dla beki :lol2:

Zapytajmy autora :Up_to_s:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej ostatni gwizdek by swojego Ryzena 1 oddać na gwarę z tytułu segfaulta i liczyć, że dostanie się z wymiany coś współczesnego.

Edytowane przez smilehunter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porada roku...

Ddr3 szybki kosztuje więcej niż ddr4...

Płyta do OC, też ma ceny z kosmosu...

Wyjdź się napowietrz choćby na chwilę, ponieważ gadasz takie pierdoły, że głowa mała.

Edytowane przez AndrzejTrg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

starą i7 2600/3770 która podkrecasz do 4200mhz przez blck

 

Kurła mój procek się krzaczy jak mu dołoże 100 MHz :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwaga wklejam wam porównanie i7 3770 vs ryzen 5 3600

 

Złote rady wam tu polecam a wy się śmiejecie, proszę mi powiedzieć czy ta różnica jest warta hajsu.

 

Sprzedając teraz wasze ryzeny, które zyskały na wartości a za rok będą tanie robicie deal życia.

 

Płyta z77 https://www.olx.pl/oferta/plyta-glowna-asus-p8z77-v-socket-1155-CID99-IDE0llE.html#1fb85b406c 100zł ///SKUBANIEC JUŻ PODNIÓSŁ CENE O 50ZŁ PEWNIE SIĘ TAK MOCNO RZUCILIŚCIE, MÓWIŁEM ŻE BĘDĄ DROŻEĆ

i7 3770 https://www.olx.pl/oferta/procesor-i7-3770-CID99-IDDXA3b.html#ab5a9658a9 300zł, jak pożebracie to zrbi 275zł

ram ddr 3 1866 cl9 https://www.olx.pl/oferta/nowe-hyperx-savage-8gb-ddr3-1866-cl9-240-2x4gb-CID99-IDDLC1Q.html#250bf58c44 120zł

 

W CENIE NOWEGO RYZENA 1600AF macie platforme która zrobi taki sam FPS w grach.

 

DZIECIAK OTWÓRZ OCZY NIE DAJ SIĘ ZASKOCZYĆ

Edytowane przez wallec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolę Ryzena od trupa na 1155 :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolę Ryzena od trupa na 1155 :E

Każdy rozsądny wybierze Ryzena zamiast platformy LGA 1155(wsadzisz do płyty Z77 i7 3770 i 16/32GB ramu DDR3 i w zasadzie koniec)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@wallec

Kierunek dobry, ale bierz pół dawki - cokolwiek to jest :thumbup:.

 

A tak serio, to nie bierzesz jednego pod uwagę. Mianowicie nie każdy patrzy na kilka złotych oszczędności. Kto ma czas i nerwy, żeby dla jakiś groszy żonglować sprzętem i cudować z trupami intela? Jak zmieniać, to tylko na lepszy sprzęt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiecie co napisalem. Ryzen jest spoko ale teraz wyprzedzając 1 i 2 generacje gdzie jest boom na ryzeny odzyskacie 100% hajsu który wudaliscie.

 

Pół roku przejedziecie na trupie lga ale topowych częściach ( tylko takie katwo sprzedac ) o takiej samej wydajnosci jak te ryzeny a jak ceny wroca do normy i wyjda ryzeny 4 to je sobie znowu kupicie nie wydając ani złotówki.

 

@up nie tracisz czasu bo ryzena sprzedajezz w 5 minut taki popyt

 

Przyklad balistix 3200cl16 kupione za 270 teraz chodza po 400

Ryzen 1600af kupiony za 395 teraz chodza po 499

Plyty glowne 50zl drozej niz byky

 

Hajs z ramu i plyty do kieszeni a za hajs z procka lga 1155

Edytowane przez wallec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up nie tracisz czasu bo ryzena sprzedajezz w 5 minut taki popyt

 

Przyklad balistix 3200cl16 kupione za 270 teraz chodza po 400

Ryzen 1600af kupiony za 395 teraz chodza po 499

Plyty glowne 50zl drozej niz byky

 

Hajs z ramu i plyty do kieszeni a za hajs z procka lga 1155

No dobra,ale ja nie widzę zbytnio sensu sprzedania Ryzena,płyty i pamięci,potem pół roku czy dłużej kiszenia na LGA 1155,a potem znowu sprzedanie LGA 1155 i zakup Ryzena 4 gen. z płytą i pamięciami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiecie co napisalem. Ryzen jest spoko ale teraz wyprzedzając 1 i 2 generacje gdzie jest boom na ryzeny odzyskacie 100% hajsu który wudaliscie.

 

Pół roku przejedziecie na trupie lga ale topowych częściach ( tylko takie katwo sprzedac ) o takiej samej wydajnosci jak te ryzeny a jak ceny wroca do normy i wyjda ryzeny 4 to je sobie znowu kupicie nie wydając ani złotówki.

 

@up nie tracisz czasu bo ryzena sprzedajezz w 5 minut taki popyt

 

Przyklad balistix 3200cl16 kupione za 270 teraz chodza po 400

Ryzen 1600af kupiony za 395 teraz chodza po 499

Plyty glowne 50zl drozej niz byky

 

Hajs z ramu i plyty do kieszeni a za hajs z procka lga 1155

 

Bzdury gadasz.

 

1600AF = 430

https://foxkomputer.pl/pl/p/Procesor-AMD-Ryzen-5-1600-AF-6x3.6-GHz-AM4-BOX/9786?ceneo

 

Cruciale 3000CL15 2x8 pojawiaja sie w okolicach 300.

 

B450M-DS3H przed chwila promo za 249 z wysylka eurortvagd sie skonczylo.

 

 

Są troche drożej bo dolar zdrożał o 10-15%. Obecnie powoli spada. Nie ma żadnego załamania. Na rynku jest kupa sprzętu. W magazynach też. Chiny już produkują wszystko po koronie. Moce produkcyjne wróciły. Jednie z walutami będą teraz zawirowania. Ale nie tak jak piszesz że ceny x2. Beda wahania 10-20% max.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie widzisz, potrafisz 4 tygodnie czaic sie ba okazję zeby kupic procka 15zl taniej a tutaj masz nową platforme za pol roku za darmo alvo przez te pol roky stwierdzisz ze jednak 60fps browar i pad na kanapie ci starcza to wydasz hajs z plyty i ramu ( kolo 600 zl ) na rokse.

 

Gdzie masz cruciale? W kazdym sklepie 400zl

 

B450m dsh to uj nie plyta za dwa lata nikt tego nie bedzie chcial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiecie co napisalem. Ryzen jest spoko ale teraz wyprzedzając 1 i 2 generacje gdzie jest boom na ryzeny odzyskacie 100% hajsu który wudaliscie.

 

Pół roku przejedziecie na trupie lga ale topowych częściach ( tylko takie katwo sprzedac ) o takiej samej wydajnosci jak te ryzeny a jak ceny wroca do normy i wyjda ryzeny 4 to je sobie znowu kupicie nie wydając ani złotówki.

 

@up nie tracisz czasu bo ryzena sprzedajezz w 5 minut taki popyt

 

Przyklad balistix 3200cl16 kupione za 270 teraz chodza po 400

Ryzen 1600af kupiony za 395 teraz chodza po 499

Plyty glowne 50zl drozej niz byky

 

Hajs z ramu i plyty do kieszeni a za hajs z procka lga 1155

 

nie wiem skąd czerpiesz dane ale ja teraz 2 tygodnie się bujałem ze sprzętem:

https://forum.pclab.pl/topic/1306060-s-RX-470-Ryzen-1700-B450-16-GB-Vero-GWAR/page__p__15824640entry15824640

za który po Twoich cenach powinienem zawołać 2000PLN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę zdrożały części. Np. mniej jest promocji i dolec droższy. Wczoraj sprzedałem przez allegro ryzena 2700 BOX GW za 600 (-25zł prowizja) bez chłodzenia boxowego. Po prostu ci co kupili już się nie pozbywają, ci co chcą kupić nie mają promocji. Niemniej jednak nie ma czegoś takiego że jest drożyzna. Jakby ceny wystrzeliły x2 to OK. Tymczasem korona ograniczyła upgrade sprzętu, sklepy stacjonarne się pozamykały, ludzie obawiają się zakupów (upgrejdów) i mniej używek trafia na alleUjowo. Nic nadzwyczajnego. Z resztą prowizje te dziadoki mają coraż wyższe to nie dziwne że jakies zmiany widać.

 

 

 

OLEOLE Ryzen 5 2600 489zł box z wysyłką

https://allegro.pl/oferta/procesor-amd-ryzen-5-2600-6x3-9ghz-am4-box-9092399895

 

Ryzen 7 3800X 1379zł z wysyłką

https://www.euro.com.pl/procesory/amd-procesor-amd-ryzen-7-3800x.bhtml?utm_source=2381265%7Cdigidip+PL&utm_medium=TradeDoubler&utm_campaign=%28TradeDoubler%29&utm_content=%2F

 

Crucial BX500 960GB z kodem LEPIEJJAKWEEKEND za 429zł z wysyłką

https://www.euro.com.pl/dyski-wewnetrzne-ssd/crucial-dysk-ssd-crucial-bx500-960gb-sata3-2-5.bhtml?utm_source=2381265%7Cdigidip+PL&utm_medium=TradeDoubler&utm_campaign=%28TradeDoubler%29&utm_content=%2F

 

Ryzen 5 3600 za 769zł

https://www.komputronik.pl/product/640591/amd-ryzen-5-3600.html?utm_source=Ceneo&utm_medium=link&utm_campaign=NiePromo

 

Ballistix 3000 CL 15 za 359

https://proline.pl/pamiec-crucial-ballistix-sport-lt-16gb-2x8gb-ddr4-3000-cl15-gray-bls2k8g4d30aesbk-p1383148]

 

Trudno żeby CI chłopie rozdawali za darmo procesory i pamięci. Tak jak tanio teraz była pamięć na przełomie roku to jeszcze nigdy tak nie było. Sam kupiłem za 270zł 2x8GB ballistixy 3000CL15 z amazona. Przez pół roku może jeden sklep przez chwilę miał te pamięci poniżej 300. Tak to jest z promocjami, raz są na to raz na tamto. Poza tym teraz producenci przechodzą na produkcje nowych konsol, doszła korona, droższy dolec, ogólne problemy z handlem i gospodarką na świecie. Tragedii nie ma ale nie dorobisz się :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: chyba że na flaszkę nie masz, może 0,7 jakiegoś taniego łyskacza zarobisz jak sprzedasz ryzena i kupisz rympoła sandybridge i cofniesz się 10 lat do tyłuy :E :E :E:lol2: :lol2: :lol2:

Edytowane przez Adamiakadam100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ghs całość sprzedaje sie dlugo i zarobisz z 150zl...

Wystaw fake aukcje na ryzena 1700 za 489zl to ci zaspamuja skrzynkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie mogę zdradzić, o ile procent urosła nam sprzedaż, bo to tajemnica handlowa, ale jakbym miał użyć określenia poetyckiego, to bym powiedział, że "mamy grudzień w marcu" - mówi mi Kamil Szwarbuła z sieci X-kom.

 

Także po co mają robić promocje jak i tak ludzie kupują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka złota porada w temacie, a ja właśnie kupiłem ryzena 1700 z płytą i ramy ddr4, a sprzedaję stare i5 4gen :E

Nie wiem jak to policzyłem, ale wyszło mi że wydając raptem parę stówek (a gdybym się uparł to wydał bym prawie nic) zyskam procek 8/16, ram 3200 zamiast 1600mhz i płytę w którą wsadzę jaki nvme i jak stanieją to ryzena 3 gen (a może i 4).

Ale jedno muszę przyznać, stara wykręcona i7 daje rade i potrafi zadziwić nawet dziś :Up_to_s:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...