Skocz do zawartości
ArekChudy

Jaki router o dużym zasięgu do 250zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tak jak w temacie. Mam zamiar kupić nowy router o dużym zasięgu, w sensie żeby na odległość do 100m był bdb zasięg wi-fi. Mieszkam na wsi, posiadam internet z linii telefonicznych. Chciałbym żeby router był w stanie obsłużyć jak najwięcej urządzeń i żeby nie powodowało to zakłóceń między nimi, tzn chodzi mi o to żeby nie było sytuacji że gram sobie w cs'a powiedzmy i nagle ktoś włącza sobie filmik na yt i mam nagle 300ms. Jestem zielony w temacie routerów i bardzo bym prosił o pomoc.

 

Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby na odległość 100m był bdb zasięg WiFi, to trzeba kilka Access pointów. A Internet masz z linii telefonicznej o jakiej prędkości, do 10Mbps czy do 20Mbps? Bo jeśli któraś z tych opcji, to musiałbyś wszystkich od WiFi odłączyć, bo masz za wolne łącze żeby mieć komfort grania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to trzeba mi taki router, który nie będzie się mocno zapychać śmieciami, wirusami i będzie go można łatwo wyczyścić. Mój obecny router jest bardzo trudny w resetowaniu... Zawsze po hard resecie (który był oczywiście problematyczny) wszystko się zerowało i czyściło a teraz jak robię hard reset to nawet się nie zeruje tylko zostają te same informacje co były wcześniej. Dobrze by było też gdyby był z Polskim oprogramowaniem, ale nie musi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może w końcu napisz jaki masz aktualnie sprzęt, bo nawet nie wiadomo co zaproponować.