Forum PCLab.pl: Morele - dostałem towar ze zwrotu - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

  • (4 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Morele - dostałem towar ze zwrotu Oceń temat: *---- 1 Głosów

#1 Użytkownik jest niedostępny   MrAriel 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1527
  • Dołączył: Wt, 21 Paź 14

Napisany 24 Marzec 2020 - 13:22

Jak często dostajecie towar ze zwrotu? Właśnie odebrałem MOBO + CPU, które na 99% właśnie z nich pochodzą. Kupowałem w morelach. Czy to częsta praktyka w sklepach internetowych? Bawić się w zwroty czy nie ma sensu?

#2 Użytkownik jest niedostępny   iwanme 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6993
  • Dołączył: Cz, 07 Kwi 11

Napisany 24 Marzec 2020 - 13:24

Zobacz postMrAriel, o 24 Marzec 2020 - 13:22, napisał(a):

Jak często dostajecie towar ze zwrotu? Właśnie odebrałem MOBO + CPU, które na 99% właśnie z nich pochodzą. Kupowałem w morelach. Czy to częsta praktyka w sklepach internetowych? Bawić się w zwroty czy nie ma sensu?

Tak to praktyka powszechna. Większość sklepów tak robi, choć ostatnio chyba x-kom jednak zaczął większość kierować do outletu.

Jeśli kupuje się w jakimś komputerowym całego kompa ze składaniem to praktycznie gwarancja, że większość części będzie po zwrotach.

#3 Użytkownik jest niedostępny   Splendor_97 

  • AMD/Nvidia Fan
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3452
  • Dołączył: Wed, 17 Kwi 19

Napisany 24 Marzec 2020 - 13:25

Obejrzyj ten film ku przestrodze


Mój komentarz ma 41 łapek w górę ;)

Ten post był edytowany przez Splendor_97 dnia: 01 Kwiecień 2020 - 10:41


#4 Użytkownik jest niedostępny   MrAriel 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1527
  • Dołączył: Wt, 21 Paź 14

Napisany 24 Marzec 2020 - 13:29

To po cholerę im ten outlet? To mój ostatni zakup u nich, janusze zasrani.

#5 Użytkownik jest niedostępny   Splendor_97 

  • AMD/Nvidia Fan
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3452
  • Dołączył: Wed, 17 Kwi 19

Napisany 24 Marzec 2020 - 13:30

Zobacz postMrAriel, o 24 Marzec 2020 - 13:29, napisał(a):

To mój ostatni zakup u nich, janusze zasrani.

Ja już przestałem kupować u owocowych od pewnego czasu,bo mają już płatne odbiory osobiste z netpunktów(opłata 5,99 zł)

#6 Użytkownik jest niedostępny   Michaelred 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1363
  • Dołączył: Pn, 03 Wrz 07

Napisany 24 Marzec 2020 - 13:33

Zobacz postMrAriel, o 24 Marzec 2020 - 13:29, napisał(a):

To po cholerę im ten outlet? To mój ostatni zakup u nich, janusze zasrani.

Na Outlet to juz trafiaja w wiekszosci rzeczy troche wybrakowane, ktorych nie da sie odpicowac tak zeby wygladaly dla wiekszosci klientow jako nowe :E Nie mysl, ze standardowe zwroty tam trafiaja. To sie powinno nazywac odpad a nie outlet :lol2:

#7 Użytkownik jest niedostępny   MrAriel 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1527
  • Dołączył: Wt, 21 Paź 14

Napisany 24 Marzec 2020 - 13:36

To też nie wygląda na nowe, karton od płyty głównej jest podarty, folia przedziurawiona, biała taśma, zamiast niebieskiej (taką ma Gigabyte) - po prostu śmiech na sali. Podłączę, jak będzie działało to zostawię, bo nie chce mi się bawić w zwroty, tym bardziej że ceny poszybowały w górę.

edit: nie podaruję im tego, na płycie dodatkowo brakuje radiatora do dysku m2
Przez folię widzę jeszcze powyginane żeberka..

Ten post był edytowany przez MrAriel dnia: 24 Marzec 2020 - 14:08


#8 Użytkownik jest niedostępny   Jimmy15 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 401
  • Dołączył: Nd, 19 Kwi 15

Napisany 24 Marzec 2020 - 14:16

Ja tam nie kupuję od ponad 2 lat. Nie zazdroszczę jak teraz będziesz się musiał ścierać z ich "obsługą klienta".

#9 Użytkownik jest niedostępny   MrAriel 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1527
  • Dołączył: Wt, 21 Paź 14

Napisany 24 Marzec 2020 - 14:22

Poprosiłem o ekspresową wymianę na nową.

#10 Użytkownik jest niedostępny   Michaelred 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1363
  • Dołączył: Pn, 03 Wrz 07

Napisany 24 Marzec 2020 - 14:26

I tak sie zastanowic mozna czy konsument tak wiele zyskuje z tym 14 dniowym prawem do zwrotu. Kiedys musial zrobic zakupy bardziej przemyslane i wbrew pozorom rozsadniej wybieralo sie sklep. Do tego taki towar mozna bylo kupic sporo taniej bo jak ktos kupil, rozpakowal i sie rozmyslil a nie mogl oddac do sklepu to z automatu musial sprzedac min te 10% taniej. Teraz zamiast taniej to dostajesz to jako nowe i jeszcze musisz sie bujac z odsylaniem itd :E Dla mnie ta utawa od poczatku to byla bzdura i robila dobrze tylko ewentualnie duzym sieciowym sklepom (oni za nia mocno lobbowali)

#11 Użytkownik jest niedostępny   santaangelo 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 80
  • Dołączył: Wed, 04 Mar 20

Napisany 24 Marzec 2020 - 14:31

na twoim miejscu ubiegałbym się o jakąkolwiek rekompensatę typu voucher czy rabat. Straszenie ich, że opiszesz całą sprawę na forum itp pewnie nic nie da. Od dwóch tygodni przewijają mi się wątki, że morele wysyła używany sprzęt. Ja rozumiem, że jest teraz ciężki okres jeśli chodzi o wysyłki, ale to już jest lekka przeginka..

A może jest to taktyczna zagrywka, bo nie mają nowego towaru na magazynie i żeby sprzedaż się kręciła, wysyłają używki :D

#12 Użytkownik jest niedostępny   MrAriel 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1527
  • Dołączył: Wt, 21 Paź 14

Napisany 24 Marzec 2020 - 14:36

Mam gdzieś zniżki, bo już nigdy niczego u nich nie zamówię. Przyślą mi nową płytę i niech się gonią. Nie obchodzi mnie w jaki sposób mi dostarczą nówkę, mają mi taką wysłać. Szkoda, że proline ma słaby asortyment, tak bym kupował u nich.

Ten post był edytowany przez MrAriel dnia: 24 Marzec 2020 - 14:37


#13 Użytkownik jest niedostępny   Kaiketsu 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5610
  • Dołączył: Cz, 19 Maj 16

Napisany 24 Marzec 2020 - 14:42

Zobacz postMichaelred, o 24 Marzec 2020 - 14:26, napisał(a):

I tak sie zastanowic mozna czy konsument tak wiele zyskuje z tym 14 dniowym prawem do zwrotu. Kiedys musial zrobic zakupy bardziej przemyslane i wbrew pozorom rozsadniej wybieralo sie sklep. Do tego taki towar mozna bylo kupic sporo taniej bo jak ktos kupil, rozpakowal i sie rozmyslil a nie mogl oddac do sklepu to z automatu musial sprzedac min te 10% taniej. Teraz zamiast taniej to dostajesz to jako nowe i jeszcze musisz sie bujac z odsylaniem itd :E Dla mnie ta utawa od poczatku to byla bzdura i robila dobrze tylko ewentualnie duzym sieciowym sklepom (oni za nia mocno lobbowali)


Dlatego Amazon umożliwia zwrot 30 dni, nawet tam, gdzie nie ma takiego obowiązku? :Up_to_s:

Chyba się jednak opłaca...

#14 Użytkownik jest niedostępny   Michaelred 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1363
  • Dołączył: Pn, 03 Wrz 07

Napisany 24 Marzec 2020 - 14:49

Zobacz postKaiketsu, o 24 Marzec 2020 - 14:42, napisał(a):

Dlatego Amazon umożliwia zwrot 30 dni, nawet tam, gdzie nie ma takiego obowiązku? :Up_to_s:

Chyba się jednak opłaca...

No duzym sie oplaca oczywiscie bo drobnice wykosili. Takie morele to drobnica przy Amazonie i innych. BTW z tymi zwrotami dluzszymi niz ustawowe 14 dni nalezy uwazac, w zasadzie ma to na celu ograniczenie zwrotow :E Wiele sklepow sie tym chwali i klient sobie pomysli dobra mam tyle czasu to sobie zwroce za 3 tygodnie nie za 2 tygodnie. Pozniej przy próbie zwrotu sie okazuje, ze regulamin zwrotu jest taki, ze jest on praktycznie niemozliwy (nienaruszone fabrycznie opakowanie itd).

Ten post był edytowany przez Michaelred dnia: 24 Marzec 2020 - 14:52


#15 Użytkownik jest niedostępny   MrAriel 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1527
  • Dołączył: Wt, 21 Paź 14

Napisany 24 Marzec 2020 - 14:56

Ja zawsze zwracam następnego dnia. Już zamówiłem kuriera. Ciekawe tylko czy mi wymienią na nówkę. Zwróciłbym i zamówił w x-kom, ale ceny tak poszybowały w górę, że już przeboleję i poczekam sobie te kilka dni. Nie otwierałem już MOBO, ale przez folię widziałem również brak folii na radiatorach. Przecież to powinno iść na outlet jak nic.
Inna sprawa, że na tych zwrotach tracą normalni klienci, bo większość tych zwrotów pochodzi od zawodowych "testerów" albo osób szukających selektów i jak im proc robi nie 5.3 a 5.2, to odsyłają. Później dziwota, że co druga osoba dostaje używkę.

Ten post był edytowany przez MrAriel dnia: 24 Marzec 2020 - 15:03


#16 Użytkownik jest niedostępny   Noa3 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1169
  • Dołączył: Nd, 18 Paź 09

Napisany 24 Marzec 2020 - 15:05

Nie żeby coś ale szkalujecie sklep zamiast ludzi, którzy kupują coś i oddają bo mieli takie widzimisię. Dlaczego sklepy potem mają być stratne?
MOBO + CPU ze zwrotu jeśli działają poprawnie i nie są np. porysowane to w czym problem? Te faktycznie nowe, fabrycznie zapakowane i tak pewnie były macane przez jakieś chińskie rączki.

PS. Żebyście wiedzieli co się dzieje na rynku monitorów :E
Trzeba mieć dużego farta żeby trafić na nową nieotwieraną sztukę.

Ten post był edytowany przez Noa3 dnia: 24 Marzec 2020 - 15:06


#17 Użytkownik jest niedostępny   MrAriel 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1527
  • Dołączył: Wt, 21 Paź 14

Napisany 24 Marzec 2020 - 15:10

Napisałem wyżej, że dałbym sobie siana, gdyby nie fakt, iż towar był wybrakowany i co gorsza miał powyginane finy przy sekcji chłodzenia. Gdyby nie to, to może nawet brak tego radiatora od m2 bym przebolał, ale uszkodzenia mechanicznego już nie popuszczę.

#18 Użytkownik jest niedostępny   Killer85 

  • 10 lat na labie minęło jak 1 dzień...:E
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 14018
  • Dołączył: Wt, 25 Sie 09

Napisany 24 Marzec 2020 - 15:10

Zobacz postNoa3, o 24 Marzec 2020 - 15:05, napisał(a):

Nie żeby coś ale szkalujecie sklep zamiast ludzi, którzy kupują coś i oddają bo mieli takie widzimisię. Dlaczego sklepy potem mają być stratne?
MOBO + CPU ze zwrotu jeśli działają poprawnie i nie są np. porysowane to w czym problem? Te faktycznie nowe, fabrycznie zapakowane i tak pewnie były macane przez jakieś chińskie rączki.

PS. Żebyście wiedzieli co się dzieje na rynku monitorów :E
Trzeba mieć dużego farta żeby trafić na nową nieotwieraną sztukę.

Bo nie są NOWE

Wiemy wiemy...u mnie rok temu było do 3 razy sztuka
Wszystkie sztuki były nowe a nie ze zwrotów,bady były poprostu

Ten post był edytowany przez Killer85 dnia: 24 Marzec 2020 - 15:12


#19 Użytkownik jest niedostępny   ODIN85 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 21317
  • Dołączył: So, 02 Maj 15

Napisany 24 Marzec 2020 - 15:12

Podziękuj Januszom co 5 razy procka wymieniają bo im nie robi tyle ile na pudełku pisze.

#20 Użytkownik jest niedostępny   Noa3 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1169
  • Dołączył: Nd, 18 Paź 09

Napisany 24 Marzec 2020 - 15:13

Zobacz postMrAriel, o 24 Marzec 2020 - 15:10, napisał(a):

Napisałem wyżej, że dałbym sobie siana, gdyby nie fakt, iż towar był wybrakowany i co gorsza miał powyginane finy przy sekcji chłodzenia. Gdyby nie to, to może nawet brak tego radiatora od m2 bym przebolał, ale uszkodzenia mechanicznego już nie popuszczę.

A to wybaczcie za zamieszanie, gdzieś mi umknęło :(

  • (4 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych