Skocz do zawartości
czesiu159753

Internet światłowód od Orange

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio w mojej małej wiosce jest możliwość podpięcia światłowodu, operator który na moim terenie działa to Orange, chciałem was zapytać o opinię na temat tego ich routera, ogólnie na temat ich usługi (300 pobierania/50 upload, tą ofertę rozważam) i jeszcze jedna ważna dla mnie kwestia, gram online czy to na PC, czy to na Xbox one przede wszystkim w Fifę na konsoli, słyszałem kiedyś że są tam jakieś problemy z portami, jestem zielony w tym temacie, więc zwracam się do was. Będzie to mój pierwszy światłowód.

Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do routera to sie nie wypowiem, co do samego swiatlowodu od Orange natomiast - to o ile sie nic nie zmienilo przez ostatnie dwa lata - to nie polecam. Orange co ok. 22 godziny rozlacza na chwile polaczenie, zeby przydzielic nowe IP z puli adresow. Jesli akurat w tym czasie grasz online, no to pech... jesli akurat prowadzic jakas video-konferencje czy video-rozmowe - no to pech. Bedzie Cie rozlaczac codziennie i nic z tym nie zrobisz. NIE POLECAM. Generalnie swiatlowod od Orange to najgorsza mozliwa opcja dla graczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam orange w warszawie, nic mi nie rozłącza, czasem sesje w poe wiszą od patha do patha, jakieś farmazony wypisujesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj znajomy ma ten internet od plus minus 5 miesięcy i narazie nie narzeka, ale co się naczytam opinii to sam nie wiem co myśleć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NIE POLECAM. Generalnie swiatlowod od Orange to najgorsza mozliwa opcja dla graczy.