Skocz do zawartości
Zdzichu Pustelnik

Wybór nowej karty (do 800zł)

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, od pewnego czasu zastanawiam się nad zmianą karty graficznej, obecnie mam GTX 760 2GB i mimo, że od wielu lat sprawuje się dobrze to w nowszych gierkach nie daje rady. Niestety wybór nowej karty idzie mi jak po grudzie. Szukam czegoś w przedziale cenowym do 800 zł, najbardziej zależy mi na jak najwyższym performance w grach. Karta nie musi być super cicha bo przyzwyczaiłem się już do wycia wentylatorów obecnej, również nie musi być super energooszczędna. Obecnie rozważam trzy modele kart: Radeon rx 570 4GB-jeśli chodzi o Radeony to jestem kompletnie zielony bo do tej pory miałem tylko GTXy, nie wiem za bardzo na co zwrócić uwagę, czytałem na paru forach i była bardzo duża rozbieżność, jedni pisali żeby nie brać od MSI bo słabe chłodzenie, inni, że najlepsza od Sapphire. Kolejna karta to Sapphire Radeon RX 5500XT Pulse 4GB i wreszcie na koniec GTX 1650 4GB (patrzyłem opcję Gigabyte Windforce OC lub Gaming X od MSI), raczej w grę wchodzi tylko wersja podstawowa bo te SUPER już przekraczają budżet. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie rady i bardzo zależy mi na komentarzach nie w stylu np. "Radeon RX5500 XT", chciałbym żeby znalazło się tam jeszcze parę słów dlaczego akurat ta, a nie inna karta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A napiszesz coś o reszcie podzespołów, które masz? No i kwestia czy tylko nowe te karty, czy używki wchodzą w grę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o kart to tylko nowe, a podzespoły: Intel Core i5 3,3 GHz, Płyta główna ASRock H81M S1150 H81 2DDR3 USB3/HD/DVI/DS BOX - H81M, 8GB RAMu, zasilacz 450W

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GTX 1660 (super), niestety trzeba dorzucić 300zl ale wydajność nieporównywalnie wyższa od 1650tki. Ceny są chore ale co poradzić.

Udostępnij tę odpowiedź