Skocz do zawartości
Luqe302

Radiator do ASRock Fatal1ty B450?

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, zamówiłem sobie komponenty do złożenia PC. M.in płytę ASRock Fatal1ty B450 GAMING K4.

Z tego co widzę to nie mam tu radiatora. Moje pytanie brzmi, czy muszę mieć radiator na dysk? Jak ważne to jest? Czy dużo ryzykuję, jeśli nie będę go miał?

 

Sorki za być może głupie pytanie ale to będzie mój pierwszy PC, nie znam się za bardzo, dopiero 'teraz' zacząłem się tym interesować.

 

(link do zamówionego dysku- https://www.x-kom.pl/p/461049-dysk-ssd-adata-512gb-m2-pcie-nvme-xpg-sx8200-pro.html)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to typowy komputer do gier, to radiator nie będzie do niczego potrzebny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to typowy komputer do gier, to radiator nie będzie do niczego potrzebny.

 

90% do gier, 10% programowanie. (Programowanie na tym PC tylko w formie zabawy, nie będzie tu mega ważnych projektów).

 

Dziękuję za odpowiedź. A mógłbyś na szybko jeszcze wyjaśnić, od czego to zależy? Dlaczego do grania radiator nie jest potrzebny ale już do innych czynności warto go mieć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

90% do gier, 10% programowanie. (Programowanie na tym PC tylko w formie zabawy, nie będzie tu mega ważnych projektów).

 

Dziękuję za odpowiedź. A mógłbyś na szybko jeszcze wyjaśnić, od czego to zależy? Dlaczego do grania radiator nie jest potrzebny ale już do innych czynności warto go mieć?

 

Ponieważ nie będziesz non-stop przenosił dużych ilości danych, tak jak robią to np. ludzie obrabiający wideo. SSD w takich sytuacjach się bardziej grzeje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ nie będziesz non-stop przenosił dużych ilości danych, tak jak robią to np. ludzie obrabiający wideo. SSD w takich sytuacjach się bardziej grzeje.