Skocz do zawartości
wojtek20122

Assassin's Creed Odyssey duże i krótkie spadki FPS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od kilku dni mam bardzo denerwujący problem z grą AC Odyssey, a mianowicie mam duże i krótkie spadki które nie wiem czym mogą być spowodowane... Dzieje się to niezależnie od tego co robię, te mikrośćinki występują nawet w menu i w ekranie ładowania, czasem częściej, czasem rzadziej ale ok 3-4 zacięcia w ciągu minuty mam. Gram w tą gierkę już od 3 miesięcy na obecnym sprzęcie i nigdy to mi się nie działo. Te zacięcia występują niezależnie od ustawień graficznych, przykładowo jak przełącze na wysokie i średni fps to 90, to i tak mam te zacięcia i pokazuje mi minimalny fps 10.... Poniżej daję zdjęcie przedstawiające sytuację na wysokich ustawieniach oraz film do youtube na którym wyraźnie widać i słychać ten problem. Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu tego mankamentu.

 

 

Specyfikacja:

Ryzen 5 3600 (podkręcony na stałe 4.2)

ASUS GeForce RTX 2080 SUPER Strix

G.Skill Trident Z 2x8Gb 3600Mhz cl18 (podkręcony na 3800Mhz)

ASUS ROG STRIX X570-E

ADATA XPG SX8200 PRO 1TB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Normalne, benchmark lubi sobie chrupnąć raz na jakiś czas, zresztą jak trafisz do Aten to jest tam takie jedno miejsce, że będziesz widział te ścinki dosyć często, taka specyfika wyżyłowanego silnika Anvil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Normalne, benchmark lubi sobie chrupnąć raz na jakiś czas, zresztą jak trafisz do Aten to jest tam takie jedno miejsce, że będziesz widział te ścinki dosyć często, taka specyfika wyżyłowanego silnika Anvil.

chrupnąć może ale żeby taki niski fps na 2080 to mi sie wierzyć nie chce :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mi to się nie działo wcześniej i ścinki nie są tylko w benchmarku, nawet w menu mi ścina grę....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi