Skocz do zawartości
Shirajira

Komputer do gier - składak do 9-10k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

W 2010 roku kupiłem komputer polecany przez was innemu użytkownikowi, tym razem chciałbym bezpośrednio zwrócić się do was z prośbą o Pomoc

Konkretnie chce kupić komputer do 9-10k z do gier.

 

10k jest na sam komputer (bez monitora, ale z dyskiem). Obecnie używam monitora [Monitor SAMSUNG QLED 32 CHG70 LC32HG70QQUXEN]- nie wiem czy to ma znaczenie.

 

Jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi o podzespoły, nie znam się na podkręcaniu i nie chciałbym spieprzyć próbując. Gdyby też został polecony sklep, w którym mógłbym zamówić (wraz z opcja złożenia) będę zobowiązany.

Słyszałem też że są też pory w roku kiedy najlepiej kupować, czy przy zakupie z takiego przedziału warto się wstrzymać (jak tak to mniej więcej do kiedy?)

 

Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy warto się obecnie wstrzymać czy nie, ciężko powiedzieć.

Ogólnie całe zamieszanie z wirusem którego nikt nie jest w stanie przewidzieć.

Raczej nikt w tej kwestii dobrze Ci nie doradzi. Co najwyżej może powróżyć z fusów.

 

Ogólnie nie wiem czy musisz wydawać aż te 9-10k.

 

3700X i RTX 2070 Super w cenie przed 7000 zł też da tutaj radę

https://proline.pl/koszyk/14650888

 

Jak chcesz na bogato, to wtedy już znacznie stracisz na opłacalności zakupu (choć wyżej i ten 3700X już na zaś z dopłatą jest). Możesz w zestawie wyżej dać RTX 2080 Super co przy 1440p ma sens. Nie wiem czy w ogóle będziesz rozważać zakup RTX 2080 Ti za ponad 5000 zł gdzie cenowo do wydajności względem 2080 Super wygląda to słabo ale i pod 3700X nie wiem czy jest w ogóle sens.

 

Ogólnie kończyłbym na 3700X / 9900 razem z RTX 2080 Super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli generalnie różnica miedzy 7 a 9-10k niewiele daje.