Skocz do zawartości
Wajrus

Problem z Windows 7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od pewnego czasu z moim Windowsem 7 dzieją się dziwne rzeczy, mianowicie system minimalizuje mi okna gier od razu po uruchomieniu w przypadku przeglądarek, okien systemowych nie ma takiego problemu, również w przypadku okien folderu czy paska zadań jest problem, że one migają bez powodu, tak jakby coś się cały czas coś odświeżało i tak tego nie zrozumiem dlatego też piszę tu na forum o tym fakcie. Dla jasności, nie znam się na komputerach zbyt dobrze, nie znam programów które mogą pomóc i jestem totalnie w tym temacie ciemny. Komputer skanowałem Avastem i czyściłem Avastem Cleanup zakupionym, dodam rownież, że explorer.exe nie zużywa mi procka jeżeli ma to coś do rzeczy. Mogę nagrać co mi się dzieje dla ułatwienia wyjaśnienia sprawy. System nie jest oryginalny, nie mam płytki instalacyjnej systemu.

Pozdrawiam i liczę, że jakaś dobra dusza pomoże :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdyby tak odinstalować w cholerę tego Avasta i zostać przy Microsoft Security Essentials? Miałem taką konfigurację i nigdy nie było żadnego problemu w przeciwieństwie do Avasta, którego też u siebie przez krótki czas miałem (jak nie pomoże, to zainstalujesz sobie go na nowo). Później można przelecieć komputer programem CCleaner. Aktualizacje systemu masz zainstalowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znaczy sprawa wygląda tak, że Avasta mam od czasu gdy właśnie ten problem nastąpił, zainstalowałem żeby przeskanować kompa itd... Co do aktualizacji to sprzedawca komputera wyłączył aktualizacje, próbowałem już uruchomić te aktualizacje lecz nie zadziałało.

 

 

edit

okno które wyskakuje przy windows update, że usługa przy wyszukiwaniu aktualizacji nie jest aktywna i że należy uruchomić ponownie komputer, zrobiłem restart ale nadal takie samo okno wyskakuje.