Skocz do zawartości
brtkbrtk

Acer aspire V5 561g Jak zmodernizować - przyspieszyć - laptopa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ekspertów.

 

 

 

Mam takie o to cudo

 

 

 

Acer Aspire v5 561g

 

 

 

Dziś staruszek jest już mocno zamulony. Chciałbym go przyspieszyć. Myślałem mu dodać dysk SSD 480-500gb oraz wymienić Ram na dwie kości po 8gb - razem 16gb.

 

 

 

Moje pytania są następujące:

 

- czy wymiana dysku będzie skomplikowana dla laika? Czy będę musiał otworzyć całą obudowę czy wystarczy że otworzę klapę w dole obudowy? I tam wyjmę stary dysk i włożę nowy?

 

- czy dysk musi mieć jakieś specjalne wymagania czy wystarczy po prostu zwykły dysk SSD?

 

- czy demontaż i montaż nowych Ramów jest trudna?

 

- czy możecie mi pomóc w doborze ramu? Nie wiem jaki mają mieć kształt i specyfikacje aby idealnie pasowały a komputer nie szwankował.

 

 

 

Wiem że pytając o otwarcie klapy zastanawiacie się czemu jej nie otworzę i nie sprawdzę sam. Nie znam się na tym i boję się ją otworzyć bo nie wiem czy w jakiś sposób otwierając nieudolnie nie uszkodzę sprzętu dlatego wolę zadać pytanie zanim coś naknoce.

 

 

 

Z góry dziękuję za pomoc!

Edytowane przez brtkbrtk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kazdy ssd przyspieszy C tego kompa :)

do pulpitu najwieksze odczucia wlasnie przez zmiane dysku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach