Skocz do zawartości
JuniorPL10

Komputer nie wykrywa dedykowanej karty graficznej

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, na wstępie dodam, że przeglądałem mnóstwo podobnym wątków, lecz nic mi to nie pomogło (jestem amebą :D )

 

Wczoraj jeszcze bylo wszystko ok, gralem normalnie w csika itp. rano odpalam kompa i monitor czarny, zmienilem monitor na drugi to samo... przypomniało mi się, że mogę podłączyć przecież monitor pod zintegrowaną kartę. Tak też zrobiłem i na zintegrowanej działa.

W menedżerze nie widać mojej grafiki (dedykowanej) jest tylko ta zintegrowana.

Tu pytanie do was czy grafika padła czy płyta się rozsypała(znaczy port x16)jak to sprawdzić(nie mam drugiej karty by sprawdzić czy inna działa)

Dodam jeszcze, że restartowałem BIOS (wyjęciem baterii z płyty głównej) to też nic nie dało, dodatkowo trzeba zaznaczyć, że nie jestem informatykiem itp. a bardziej amebą w komputerach(ale nie w 100%, gdyż jednak sam go złożyłem :P )

 

POMOCY zależy mi na czasie czy naprawiać to (chyba, że sie nie zepsuło nic) czy sprzedawać nerkę i kupować laptopa

 

PC setup

System

Windows 7 Professional 64-bit SP1

CPU

Intel Core i3 2100 @ 3.10GHz

Sandy Bridge 32nm Technology

RAM

8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (8-8-8-20)

Motherboard

ASUSTeK Computer INC. P8H61-M LX2 (LGA1155)

Graphics

W1952 (1440x900@60Hz)

Intel HD Graphics (ASUStek Computer Inc)

 

Grafika dedykowana to stare poczciwe GeForce GTX 9800 GTX+

 

PS.

Szukam też grafiki w razie czego do 250zł (używanej) i myśle nad gtx 1030 lub gtx 660 lub hd7850. Ktora z tych lepsza? Badź inną jakąś polecacie?

Edytowane przez JuniorPL10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam też grafiki w razie czego do 250zł (używanej) i myśle nad gtx 1030 lub gtx 660 lub hd7850. Ktora z tych lepsza? Badź inną jakąś polecacie?

Na 99% masz popsutą kartę graficzną. Z tych trzech gtx 660 za nie więcej jak 200zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi