Skocz do zawartości
mateusz1008

Upgrade, 4GB RAM + 8 GB RAM?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, tak jak w tytule, chciałbym zrobić mały upgrade komputera no i moje pytanie brzmi czy mając kość 4 GB RAM jest sens podpinać kość 8GB RAM? Czy będzie to kompatybilne? Nie znam się :/

 

Mój komputer to:

 

Obudowa SilentiumPC Brutus S20 Pure Black

Karta graficzna Sapphire R7 370 NITRO OC 2GB DDR5 (256 bit) 2x DVI, HDMI, DP )

Procesor Intel Core i3-6100, 3.7GHz, 3 MB, BOX

Płyta główna ASRock H110M-DGS

Pamięć GoodRam Play, DDR4, 4 GB,2133MHz, CL15

Zasilacz Rebeltec Titan 700W

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeślimoduły będą miały identyczne parametry to jest taka szansa, ale gwarancji nie ma. Jak nie będą działać razem to zawsze możesz zrezygnować z tej kości 4 GB. Tylko znowu: lepiej jest mieć 2x4 niż 1x8. Lekko

 

wydajniej jest wówczas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie muszą mieć identycznych parametrów, choć tak byłoby najoptymalniej. (łączyłem różne dziwne kostki i to działało)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak masz różne parametry i różni producenci to jednak jest większa szansa, że nie zadziała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, więc chyba się skuszę i zakupię jakąś kość RAMu, nie wiem jeszcze czy będzie to 8GB czy 4GB, co sądzicie o tej kości?

 

Pamięć Crucial DDR4, 8 GB,2666MHz, CL19 159zł

 

Co poza RAMem warto wymienić w taniej cenie, jeżeli oczywiście da się zmieścić w małym przedziale cenowym (przyjmijmy około 300zł). Procesor?

Edytowane przez mateusz1008

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 1151 nie oplaca sie kupowac i5 .. seri 7 ani 6 4/4 core

 

gdy za 320zl sa nowe i3 9100f 4/4

Edytowane przez AdRjiaN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach