Skocz do zawartości
luko

WP - aktualizacja regulaminu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

niestety kliknąłem na link w mailu rzekomo wysłanym przez Wirtualną Polskę, informującym o konieczności akceptacji nowego regulaminu w celu utrzymania konta pocztowego. Otworzyła się strona z nowym Regulaminem.

I w tym momencie zapaliła mi się czerwona lampka.

 

Szybkie wyszukiwanie w necie i faktycznie okazało się, że te maile to fałszywka – więc zakładam, że jakiś rodzaj phishingu. Niestety nie znam się za bardzo na tych rzeczach.

 

Pod tym „nowym regulaminem” był przycisk „Zaakceptuj regulamin” (coś w tym stylu) – na ten przycisk już nie klikałem.

 

Problem w tym, że klikając w ten link byłem już zalogowany na koncie pocztowym w przeglądarce, na innej zakładce był zalogowany facebook. Kilkanaście min. wcześniej logowałem się na koncie bankowym (ale w momencie klikania w trefny link byłem wylogowany z banku).

 

Z działań jakie podjąłem to zmieniłem hasła do poczty, banku, facebooka (z innego komputera).

 

Na kompie działa darmowy AVG. Po tym wszystkim uruchomiłem skanowanie AVG, a także przepuściłem przez darmowy Malwarebytes - niby nic nie wykryły...

OS to Win 10.

 

Chciałbym wiedzieć co jeszcze mi grozi łącząc się z netem i logując w różnych serwisach, przede wszystkim na koncie bankowym. Czy jest możliwość, że został wpuszczony jakiś program szpiegujący np. wpisywanie haseł na klawiaturze?

Potrzebowałbym porady, co teraz jeszcze mogę zrobić, czym przeskanować system, czy najlepiej postawić go od nowa…?

 

Będę wdzięczny za pomoc.

Edytowane przez luko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgłoś się natychmiast do paradni specjalistycznej.

psychozę paranoidalną da się leczyć!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to jest wyłudzanie danych?