Skocz do zawartości
Mixons

[Zestaw] 4000zł Gry/M-OC/Brak/Monitor

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, z uwagi iż mój laptop Asus R510JK ma już swoje lata i nie spełnia moich oczekiwań planuję zakup pełnego zestawu komputerowego do gier, a więc w kwocie do 4000zł powinny się znaleźć wszystkie niezbędne akcesoria, ponieważ jedyne co posiadam w tym momencie to myszka. Nie zależy mi na głośnikach, więc wystarczy dobry monitor z wbudowanymi, w miarę solidnymi głośnikami. Dodatkowo będę musiał zakupić biurko do komputera, więc za jakieś propozycje również będę wdzięczny. A więc główne zastosowanie komputera to będą gry single-player: strategie i RPG-i, w mniejszym stopniu strzelanki. Nie zależy mi aby mieć w najnowszych grach najwyższe ustawienia graficzne, wystarczą średnio-wysokie z dobrą wydajnością. Będzie to komputer na lata, więc zależy mi na solidnym i pewnym sprzęcie, który pociągnie również gry, które wyjdą za parę lat. Jeśli chodzi o podkręcanie to jestem totalnie zielony, ale zdam się na wasze porady, bo być może po paru latach zainteresowałbym się tym tematem. Zależy mi też aby komputer nie pracował zbyt głośno, oczywiście w miarę możliwości, nie jest to priorytet. Jeśli chodzi o system operacyjny, to posiadam płytę o nazwie "Nośnik odzyskiwania systemu Windows 8.1", którą zakupiłem wraz z laptopem. I teraz pytanie czy z takiej płyty będę mógł zainstalować system na nowym komputerze i zaktualizować go do Windows 10 czy muszę zakupić nową licencję?

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

9600KF za 1000 zł na B365? Najs.

Edytowane przez Caps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9600KF za 1000 zł na B365? Najs.

 

bardziej chodziło mi o zestaw pod AMD ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ach, no to tam już całkiem całkiem :thumbup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi