Skocz do zawartości
GrzesieqPL213

Internet na Karte proszę o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, korzystam teraz ze słabego internetu radiowego i pomyślałem, że wykupie internet na kartę na test (wykupowany normalny pakiet internetu na telefon bez umowy), router wifi na kartę i antenę na USB z wifi do pc.

Jednak nie wiem jaka prędkość jest na takim internecie (warto w ogóle o tym myśleć?) da się to połączyć tak jak myślę? Tj. Kartę z telefonu wsadzić w router (czy to jest wykonalne w sensie czy coś trzeba ustawiać w routerze). I potem połączyć się komputerem z tym internetem przez antenę.

Podaje linki do routera i anteny proszę o potwierdzenie, że się ze sobą zgadzają i wszystko będzie działać.

Podaje tez link do internetu zeby rozjaśnić o jaki chodzi na razie orange, a jak załatwię kartę to t-mobile.

Proszę o pomoc bo jestem laikiem w tym temacie

 

router - Edimax LT-6408n https://allegro.pl/oferta/domowy-modem-router-wifi-3g-karte-sim-bez-simlocka-8548513747

antena- https://allegro.pl/oferta/karta-sieciowa-wifi-usb-wi-fi-adapter-antena-zpl-6740966647

 

internet

orange- https://www.orange.pl/view/oferta-na-karte#pakiety-internetowe-obecny-klient

t-mobile https://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/internet-na-karte

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz kupić g*wno i mieć problemy to możesz sobie to kupić. Jeśli chcesz coś normalnego to Huawei B525 a najlepiej B535 (4G Router 3 Pro) bierz używane z Play. Najlepiej podaj też swoją lokalizację aby sprawdzić dostępne BTSy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz kupić g*wno i mieć problemy to możesz sobie to kupić. Jeśli chcesz coś normalnego to Huawei B525 a najlepiej B535 (4G Router 3 Pro) bierz używane z Play. Najlepiej podaj też swoją lokalizację aby sprawdzić dostępne BTSy.

chodzi mi o to czy to o czym myśle wgl wypali bo nic nie ogarniam w tym temacie