Skocz do zawartości
Rubeno

Jaka karta do takiego zestawy tak do 1000 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,posiadam dany zestaw juz 5 lat i przyszła pora na lekkie zmiany. Zamówiłem juz zasilacz 600 W ,dodatkowe 8 GB ramu i dysk ssd 256 GB.I mam pytanie jaka karte dorzucic tak do 1000 zł ,gdyz "kupiłem" RX580 8GB nitro+ ale na X-komie napisali ze nie ma jej na stanie i narazie nie bedzie. CHciałbym prosić gdyż jestem w tym zielony :D

Specyfikacja: Pamięć GoodRam Play, DDR3, 8 GB,1600MHz, CL9 (GY1600D364L9/8GDC)

Dysk Seagate Barracuda 1 TB 3.5" SATA III (ST1000DM003)

Płyta główna Gigabyte GA-B85M-D3H

Karta graficzna Sapphire Radeon R9 270, 2GB GDDR5 (256-Bit), HDMI, 2xDVI, DP, LITE, OC VERSION (11220-00-20G)

Procesor Intel Core i5 4460, 3.2GHz, 6 MB, BOX (BX80646I54460)

Zasilacz Antec VP 500W (0-761345-06485-9)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1660 Super ale ze względu na procesor, nie wykorzystasz w pełni jej wydajności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1660 Super ale ze względu na procesor, nie wykorzystasz w pełni jej wydajności.

W jakiej grze, w jakiej rozdzielczości nie wykorzysta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Asassin / Metro / Nowe CoDy / GTA 5/ Wiedzmin itd .... przydałaby się jeszcze zmiana i5 na> i7 47X0/47X0K by nie było mikro ścinek .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jakiej grze, w jakiej rozdzielczości nie wykorzysta?

Np BF V w multi :E + to co kolega wcześniej wymienił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny zestaw(i5 4460, 8GB 1600 MHz CL10, 1080p 75 Hz) no i w BF1 MP GTX 970 chodził tak na okolice 60-70%, więc we wszystkich świeższych grach z otwartym światem sobie nie poradzi.

i7 4770 nie podniósł jakoś bardzo FPSu, pomógł za to na stutter, więc do i5 4460 sugeruję 1650 Super.