Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Panowie w związku z tym, że odesłałem swojego strixa x470 na naprawę gwarancyjną.

A xkom trochę pokrzyżował mi plany i zamiast naprawy odsyła mi kasę to zmuszony jestem kupić nową płytę. :/

 

W związku z czym proszę Was o radę ponieważ kompletnie nie znam się na modelach z x570 a z tego co widzę to ceny tych płyt to jest jakaś abstrakcja :mad2:

Doszedłem do wniosku że kupno dzisiaj płyty x470 raczej dobrym pomysłem nie jest. W szczególności, że taki strix jakiego posiadałem wcześniej również podrożał do okolic 1k.

 

Do płyty włożę prawdopodobnie ryska 3600 bądź 2700x więc płyta potrzebuje dobrej sekcji. Posiadam dysk na NVME więc to również mus.

 

Wstępnie myślałem o serii TUF od asusa ale płyta wygląda na bardzo "skromną" w stosunku do starego strixa :/ i jestem trochę zmieszany.

 

Proszę o rady i sugestie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do 3600 starczy jakakolwiek sekcja.

Prawie wszystko ma przynajmniej jedno gniazdo M.2 - to kryterium w żaden sposób nie zawęża wyboru.

TUF Gaming dzisiaj nie ma nic wspólnego ze starym TUFem. Przerobili szanowany brand na bieda-gejmerski segment, przy okazji chcąc łapać osoby mające sentyment do oryginalnej marki.

 

Nie wiem jakie wymagania masz co do I/O - jak nie za duże, to szkoda hajsu i brałbym przyzwoite B450.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta będzie chyba najlepsza, w dodatku jedna z najtańszych (w teorii) ale jeszcze nie ma w sklepach.

 

 

a 2700x sobie daruj bo się nie opłaca, jak już to w RTV jest w ten weekend 2700 za 699 (to i tak o 100zł za dużo)

Edytowane przez Smutny83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do 3600 starczy jakakolwiek sekcja.

Prawie wszystko ma przynajmniej jedno gniazdo M.2 - to kryterium w żaden sposób nie zawęża wyboru.