Skocz do zawartości
Raidmax

Podkręcanie E8400 na Asus P5QL-E

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, chciałbym podkręcić procka, ale jako, że jestem zielony w tym temacie to jak by się ktoś znał to byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.

CPU: Intel Core2 Duo E8400 3,00 (E0)

GPU: NVIDIA GEFORCE GTX460 1024 MB

RAM: Patriot Dual ELK 2x 2GB DDR2 1066MHz

MB: ASUS P5QL-E

Zasilacz: Chieftec 650W

Coś już zacząłem kręcić, ale max ile wycisnąłem FSB to 400*9 czyli 3,6 ghz a to trochę mało jak na ten procesor. Jak daję więcej FSB to już robi się niestabilnie. Wszystkie napięcia mam na Auto poza CPU Voltage

https://i.ibb.co/wgtpWpY/IMG-20200430-191226.jpg

https://i.ibb.co/fGzBw5C/IMG-20200430-191240.jpg

https://i.ibb.co/YNJNFTK/IMG-20200430-191259.jpg

Edytowane przez Raidmax

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Napisano (edytowane)

ZMASLO z YT pobił chyba rekord świata :cool: w kręceniu tego procka - obejrzyj filmy na YT - po podkręceniu tego procka jest to niezła kosa :E

Edytowane przez miemik

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

oglądałem sporo filmów, próbowałem wielu opcji ale zawsze było tak, że jak dałem wyższe FSB to nie chciał BIOS startować (nie było PIK po włączeniu kompa)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Podnieś napięcie na RAM-ach do 1,9V.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Napisano (edytowane)

Zainteresuj się mnożnikiem RAM w opcjach BIOS. BCLK podnosi całą szynę łącznie z RAM. Należy dopasować (obniżyć) odpowiedni mnożnik.

Edytowane przez VoxCordi

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.