Skocz do zawartości
azgan

The Medium jak nowy Silent Hill?

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, ODIN85 napisał:

Bo zagadki trudne jednak.

Ktoś tam w minusach napisał "oversimplified puzzles" - proste, 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Art385 napisał:

Zobaczyłem dopiero dziś trailer chce w to zagrać.

To dajcie znać czy warto to ściągać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładnie giera trzepie :E Ale gdzieś tam czytałem, że sporo fps daje obniżenie poszczególnych opcji graficznych. Więc będzie się ustawiać co nieco na Medium

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robię właśnie preloada unlock od jutra. Padaka myślałem, że sobie na wieczór zagram 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Teraz, lukadd napisał:

Ładnie giera trzepie :E Ale gdzieś tam czytałem, że sporo fps daje obniżenie poszczególnych opcji graficznych. Więc będzie się ustawiać co nieco na Medium

"Medium" na Medium powiadasz ? :E

Edytowane przez kadajo
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, azgan napisał:

To dajcie znać czy warto to ściągać

Na XSX bardzo nieładny frame pacing i zjazdy do 900p. DF wysłało info twórcom o problemach z frametime i stutterem, ale czy cokolwiek ogarną do jutra do premiery to się okaże jak ludzie przetestują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, lukadd napisał:

Ładnie giera trzepie :E Ale gdzieś tam czytałem, że sporo fps daje obniżenie poszczególnych opcji graficznych. Więc będzie się ustawiać co nieco na Medium

Po przygodach z RDR2 już wiele osób się przekonało że w dzisiejszych czasach i tym jak potrafią wyglądać gry nie ma to większego znaczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Phoenixsuple napisał:

filmik 

Podoba mi się. Dobrze, że Nvidia ma ten dlss bo z RT to byłaby lipa 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, lukadd napisał:

 będzie się ustawiać co nieco na Medium

Sami twórcy tytułem to zasugerowali :E

Po testach wydajności widzę że na  Amperkach i Navi20 to DX.12 daje KOPA  bo taki Pascal to nic nie zyskuje.

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, lukadd napisał:

Na XSX bardzo nieładny frame pacing i zjazdy do 900p. DF wysłało info twórcom o problemach z frametime i stutterem, ale czy cokolwiek ogarną do jutra do premiery to się okaże jak ludzie przetestują.

Jeśli na XSX jest 900p to nawet tego nie tykam. Takie akcje to mogły być na XBOX ONE S. Dramat to mało powiedziane zwłaszcza że to ekskluzywnie miało trafić na konsole Microsoftu ?.

5 minut temu, frog67 napisał:

Sami twórcy tytułem to zasugerowali :E

Po testach wydajności widzę że na  Amperkach i Navi20 to DX.12 daje KOPA  bo taki Pascal to nic nie zyskuje.

Chyba tylko Ampere skoro odp. RX6700XT w XSX dropi do 900p ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale tylko spada w tych trudnych momentach do 900p. A mniej wymagających potrafi dobijać do nawet 4k. W analizie DF jest.

Gra przez tą specyfikę gdy renderuje podwójne lokacje masakruje sprzęt. Więc i na PC będą bardzo duże różnice fps w poszczególnych lokacjach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, azgan napisał:

Jeśli na XSX jest 900p to nawet tego nie tykam. Takie akcje to mogły być na XBOX ONE S. Dramat to mało powiedziane zwłaszcza że to ekskluzywnie miało trafić na konsole Microsoftu ?.

Chyba tylko Ampere skoro odp. RX6700XT w XSX dropi do 900p ?

No nie bardzo bo 6900XT to zyskuje raptem średnio 21fps! na zmianie z DX.11 na DX.12

Jedna dwie łaty na XSX i nie będzie spadać

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To 30 fps to się im z powietrza nie wzięło :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, lukadd napisał:

Ale tylko spada w tych trudnych momentach do 900p. A mniej wymagających potrafi dobijać do nawet 4k. W analizie DF jest.

Gra przez tą specyfikę gdy renderuje podwójne lokacje masakruje sprzęt. Więc i na PC będą bardzo duże różnice fps w poszczególnych lokacjach.

To i tak lipa gdzie w 2021 roku 900p ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No chcieliście nextgen to macie, no co nowe konsole już stare? :E

Edytowane przez kadajo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, azgan napisał:

To i tak lipa gdzie w 2021 roku 900p ?

 

Na XSS spada do 648p :E Wszyscy chcieli next genów to w końcu mamy.

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, kadajo napisał:

No chcieliście nextgen to macie, no co nowe konsole już stare? :E

Tutaj najnowsza opinia nt. wydajności MEDIUM na XSX

:E 

Ps. Gra ma duży potencjał na mema 

Edytowane przez frog67
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, frog67 napisał:

No nie bardzo bo 6900XT to zyskuje raptem średnio 21fps! na zmianie z DX.11 na DX.12

Nie śledzę tematu ani Ampere ani NAVI ale coś jest nie tak albo z optymalizacją albo z tym RDNA2.0 jak na wydawałoby się stosunkowo mocnym i nowym GPU widzę zjazdy do 900p. Z Observer System Redux takiej jazdy nie było. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, ODIN85 napisał:

Na Ps5 by 720 było?

Dramat, dno i coś co jest poniżej mułu inaczej tego nie można nazwać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, ODIN85 napisał:

Na premierę też cienko chodził,Blair to samo.

No na GTX1080Ti lubiło dostać zadyszki ale o 900p to mowy nie było - magia ?

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, azgan napisał:

Dramat, dno i coś co jest poniżej mułu inaczej tego nie można nazwać ?

Żaden dramat, gra robiona przez naszych, więc z ogarnianiem PC im lepiej idzie, gorzej z konsolami, czyli taki standardzik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idę na obiad później poczytam 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • I ja się do takich zaliczam. Ja miałem aliena DWF, który ma krzywiznę 1800r i w zasadzie to niby to krzywe, ale promień tak mały że w praktyce odbierałem to jak płaski ekran. Nie ma to wpływu na immersję i łatwość ogarnięcia wzrokiem lewo-prawo. Taki w sumie pić na wodę mówiąc krótko. Miałem jeszcze wcześniej Samsunga odyssey g7 32 calowego, który ma 1000r i mi to pasowało, robiło robotę. Ja właśnie też jutro będę chyba zamawiał tego lg 34gs95qe. Liczę, że to będzie właśnie ten monitor, który mnie kupi w 100% i zostanie na kilka lat. 
    • To jest ogólnie śmieszne w moim przypadku bo na starym PC z GTX 1070 i Ryzenem 3600 gra działała bez losowego pierdzenia dźwięku i bez zamulonej mapy/menu pauzy. Dopiero na mocniejszej konfiguracji zaczęły się te cyrki. Pamiętam był tu taki jeden user, który miał identyczny problem w GTA 5 i też mu dźwięk pierdział i mapa świata gry się przycinała - pomogło mu ograniczenie fps do 60 w panelu Nvidii.  
    • Dla jasności to koszt dodatkowych punktów na etapie budowy względem tego co deweloper daje w standardzie. Biorąc pod uwagę że kierownik budowy będzie mieszkał obok to chyba maniany nie robią 
    • @maras2574 co się stało, to się nie odstanie  zgliszczy już chyba nie trzeba w wapnie topić  choć może dla przykładu  
    • @Lameismyname Chyba wiem co ci rozwala krzywą. A jak to nie to, to już nie mam pojęcia. Zrobiłem parę testów i myk jest taki z grubsza jak wcześniej było pisane, aby poprawić krzywą po restarcie. Ale trzeba ją poprawić na niskich temperaturach. Tu każde jedno gpu w idle mniej lub bardziej się nagrzewa tak samo jedno szybciej inne wolniej. Zrobiłem krzywą na ~35-40stopni, restart kompa i rozwaliło ją. Gdy skorygowałem w zakresie 30-35 stopni rozwalało po restarcie Więc skorygowałem na niskich tempach zakres gdzieś 25-29 i po kolejnych restartach śmiga jak należy i wchodzi prościutka krzywa z założonymi przeze mnie taktami. Jakie to dokładne zakresy są to ci nie powiem, trzeba by dokładniej potestować, ale kilkustopniowe i na jak najniższej temp gpu trzeba skorygować krzywą, aby przy chłodnym GPU podczas odpalenia kompa nie rozwalało krzywej przy wczytywaniu i będzie również działać przy wyższych temp np. podczas przełączania profili z krzywymi skrótami klawiszowymi podczas grania wszystko równo się wczytuje. Więc krótko po odpaleniu kompa na niskiej temperaturze gpu skoryguj szybko krzywą i zapisz. Jeśli twoje GPU w idle szybko nabiera temperatury i nie zdążysz w tym czasie skorygować krzywej to odpal sobie na sztywno wentyle na GPU na czas poprawiania krzywej, aby utrzymać niskie tempy. Jeśli ktoś ręcznie wczytuję profile to raczej nie będzie miał tego problemu jak z autostartem i wczytaniem profilu zaraz po odpaleniu systemu gdzie gpu jest zimne, bo po kilku chwilach złapie temp i profil ustawiony na wyższym temp wczyta się poprawnie z prostą krzywą.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...