Skocz do zawartości
azgan

The Medium jak nowy Silent Hill?

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, dawidoxx napisał:

Na pierwszy rzut oka gra nie wyglada jakoś super mega.. jest ładnie - szału jak dla mnie nie ma.. natomiast wymagania co do sprzętu to kosmos. 

Podejrzewam że bez RT też będzie kupa - wtedy nie wiem czym to będzie tłumaczone :D 

Jedno to optymalizacja, ale wstępnie z tego co czytałem to ten wprowadzony system split screen i sposób renderowania gry gdy działa jest mocno zabójczy. Dla tego też na konsoli są takie cyrki. Gdy masz scenę na jednym ekranie to zwykle nie dropi poniżej tych 1400p, ale jak już jest ekran podzielony i dwie sceny na raz robione to zaczynają się cuda i dropy nawet do 900p, aby utrzymać te 30fps.

Na PC też ludzie co grali pisali, że są olbrzymie różnice jeśli chodzi o fps jeśli chodzi o rodzaj sceny jaką aktualnie przetwarza gpu.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Reddzik napisał:

Serwis Dark Side of Gaming donosi bowiem, że RTX 3080 nie zapewnia 60 FPS nawet w rozdzielczości Full HD na wysokich ustawieniach i z wyłączonym ray tracingiem.

To teraz tak będzie wyglądała optymalizacja Next-Genowych gier? Co się porobiło ?

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karty za 7 tys klękają, konsole co maja dwa miesiące renderują klatki poniżej 1080p... no... czekam z niecierpliwością co będzie dalej :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, lukadd napisał:

Jedno to optymalizacja, ale wstępnie z tego co czytałem to ten wprowadzony system split screen i sposób renderowania gry gdy działa jest mocno zabójczy. Dla tego też na konsoli są takie cyrki. Gdy masz scenę na jednym ekranie to zwykle nie dropi poniżej tych 1400p, ale jak już jest ekran podzielony i dwie sceny na raz robione to zaczynają się cuda i dropy nawet do 900p, aby utrzymać te 30fps.

Na PC też ludzie co grali pisali, że są olbrzymie różnice jeśli chodzi o fps jeśli chodzi o rodzaj sceny jaką aktualnie przetwarza gpu.

Oni to chcieli wydawać lata temu na Nintendo Wii U tak gadali na tym filmiku co daliście na wcześniejszych stronach ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na Wii U, jako co ?? chyba komiks obrazkowy :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, azgan napisał:

Oni to chcieli wydawać lata temu na Nintendo Wii U tak gadali na tym filmiku co daliście na wcześniejszych stronach ?

Chyba w rozdzielczości pierwszego dooma :E 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, azgan napisał:

Oni to chcieli wydawać lata temu na Nintendo Wii U tak gadali na tym filmiku co daliście na wcześniejszych stronach ?

Nie przypominam sobie tego, za to pomysł na grę mieli już dawno, ale na PS4/Xone brak bo po prostu nie dały by rady czy to procesor czy też dysk

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, kadajo napisał:

Karty za 7 tys klękają, konsole co maja dwa miesiące renderują klatki poniżej 1080p... no... czekam z niecierpliwością co będzie dalej :E

No przecież wszyscy chcieli Next-Genowych gier no to je dostajemy ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pany już wiem, już wiem. Ta gra ma zamaskować jak potężny drop na FPS ma RT :E

Ta ta nowa optymalizacja Nv o której cos tam kiedyś mówił pan kurteczka :E

Edytowane przez kadajo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ta gra jest "pisana" pod 30fps o których mowa w wymaganiach, jeszcze na PC jakoś to może da radę- ale wiadomo 30fps vs 60 nie będę prowadzić wojenki co lepsze :P, ale konsolowe 30fps ma problemy, to już jest "cyrk"!

Edytowane przez Reddzik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, frog67 napisał:

Nie przypominam sobie tego, za to pomysł na grę mieli już dawno, ale na PS4/Xone brak bo po prostu nie dały by rady czy to procesor czy też dysk

Przewiń do 2:40 

Mówią o Wii U oraz o X360 i PS3 ?

Edytowane przez azgan
  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Grażyna wyszła po pierogi do Lidla, nagle otoczyła ją mgła..." :E

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, ODIN85 napisał:

To jest przygodówka a nie gra akcji to nawet w tych 30 da się grać.

Do tego statyczna kamera, tutaj nie ma co się przejmować zbytnio fpsami, aby gra była faktycznie dobra. Bo mam ochotę na jakiś ciekawy "horrorek" :E

12 minut temu, azgan napisał:

Przewiń do 2:40 

Mówią o Wii U oraz o X360 i PS3 ?

No mówią, w 2012 roku faktycznie mogli mieć takie plany. Ale widać pomysł spalił na panewce bo trzeba było do tego prawdziwie next-genowej mocy.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, ODIN85 napisał:

To jest przygodówka a nie gra akcji to nawet w tych 30 da się grać.

Z palcem w nosie 

5 minut temu, lukadd napisał:

No mówią, w 2012 roku faktycznie mogli mieć takie plany. Ale widać pomysł spalił na panewce bo trzeba było do tego prawdziwie next-genowej mocy.

Pomysł jest ciekawy pytanie czy gra mocno by straciła na tym gdyby zrobili to po staremu jak w Silent Hill (syrena i przenosimy się do innegowymiaru). 

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, kadajo napisał:

Pany już wiem, już wiem. Ta gra ma zamaskować jak potężny drop na FPS ma RT :E

Ta ta nowa optymalizacja Nv o której cos tam kiedyś mówił pan kurteczka :E

 W takim CP2077 cieniowanie/AO RT nie dość, że wygląda zdecydowanie lepiej od zwykłego na Ultra to jeszcze zabiera zaledwie kilka % wydajności GPU względem zwykłego cieniowania. Jak się chce to można.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, lukadd napisał:

 W takim CP2077 cieniowanie/AO RT nie dość, że wygląda zdecydowanie lepiej od zwykłego na Ultra to jeszcze zabiera zaledwie kilka % wydajności GPU względem zwykłego cieniowania. Jak się chce to można.

Raczej pytanie co tak zażyna GPU ze włącznie RT daje tak mały spadek :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, ODIN85 napisał:

To nie horror a thiler.:naughty:

A gdzie ja tam napisałem horror? To "horrorek" :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, kadajo napisał:

Raczej pytanie co tak zażyna GPU ze włącznie RT daje tak mały spadek :E

Ogólny burdel w kodzie, przecież to widać, sami nie mogą ogarnąć tego bałaganu.

Za to w MEDIUM  włączenie RT to już spadek wydajności po staremu, czyli okolice 50%

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, kadajo napisał:

Raczej pytanie co tak zażyna GPU ze włącznie RT daje tak mały spadek :E

Tego nie wiemy bo jeszcze nie mamy testów, nie mamy gry, a co było robione przez kilku recenzentów to pobieżnie i już jest mowa o jakichś problemach optymalizacyjnych, które nie wiemy w jakich i ilu scenach czy jak często się pojawiają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, kadajo napisał:

"Grażyna wyszła po pierogi do Lidla, nagle otoczyła ją mgła..." :E

...rzeźnik cen powitał ją radośnie ?

878978522.jpg

  • Like 2
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, lukadd napisał:

Tego nie wiemy bo jeszcze nie mamy testów, nie mamy gry, a co było robione przez kilku recenzentów to pobieżnie i już jest mowa o jakichś problemach optymalizacyjnych, które nie wiemy w jakich i ilu scenach czy jak często się pojawiają.

Mi chodziło o cp2077 :e

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, ODIN85 napisał:

To jest przygodówka a nie gra akcji to nawet w tych 30 da się grać.

Posiadając kompa za 8000 zł nigdy nie przeszłoby mi to przez usta ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, kadajo napisał:

Raczej pytanie co tak zażyna GPU ze włącznie RT daje tak mały spadek :E

Może w tle odpala się koparka do Bitcoin :E

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowa generacja konsol i totalny zlew na Optymalizację. Standard. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Jako palacz jestem za. 
    • niestety ale produkty marki Herman Miller w Polsce są obarczone jakimś dziwnym januszowym skokiem ceny względem całego świata. Aeron za 5800 zł dziś kosztuje 9000 bez zniżek, rabatów, promocji - Embody to wydatek w okolicach 6800-7500 zł w zależności od sklepu i przeceny (bez przecen to koszt ok 9000 zł...) no krótko mówiąc dramat.
    • Wczoraj znalazłem czas na włączenie i porównanie obu monitorów (DW vs C3). Testowałem w Horizon Forbidden West i Alan Wake 2 w HDR, takich samych ustawieniach graficznych i natywnej rozdzielczości każdego panelu. Stwierdzam, że C3 jest jednak zauważalnie jaśniejszy i 4k robi różnicę jeśli chodzi o ostrość obrazu, tuszowanie mankamentów (w 3440x1440 przy obracaniu kamerą dookoła Aloy jest delikatne jakby smużenie/blur, którego w 4k nie widać-przy wyłączonym FG, blurze, aberacji i tym podobnych i przy włączonym DLSS Q). Wielkość ekranu, 4k i 250 więcej nitów w oknie 10% wg mnie przyczyniają się do jaśniejszego obrazu i sprawiającego lepsze wrażenie HDR. Potwierdzam to co pisał wcześniej na ten temat @MSky7  Ponadto po 3 dniach i około 18h pracy panelu banding zdecydowanie zmalał i na tyle, że na razie nie ma sensu robić pixel refresha (odpowiednik panel refresha w DW). Nie widać go w grach i filmach - jest tylko czasami widoczny na szarych/near black tłach, ale liczę, że po tych 100-200h (tyle oledy potrzebują na ostateczne 'dostrojenie się') będzie dalsza poprawa. W środkowej części ekranu mam pink tint, ale niewidoczny w grach i filmach na ciemnych/szarych tłach i tylko nieco widoczny na białych tłach stron internetowych. Będę monitorował - avs forum mówi, że tint po pierwszym pixel refreshu powinnien nieco zmaleć. Banding i tint występują w każdym woledzie (chyba, że ktoś trafi na idealny panel, ale to jak wygrać los na loterii), ale na szczęście często z czasem maleją lub znikają - najważniejsze, żeby nie było ich widać w grach i filmach. W swoim 5 letnim C8 też przy okazji zrobiłem pixel refresh i zniwelowałem w dużym stopniu banding, który w tym TV miałem dość widoczny w grach i filmach te 3 lata temu. Przy okazji ponadto porobiłem testy (slajdy) DW i panel jest praktycznie całkowicie czysty jeśli chodzi o banding i tint (pierwsza generacja paneli qd oled szczególnie miała bardzo dobre panele pod tym względem, a sam qd oled mówi się jest lepszy pod względem bandingu czy tintu). Biorąc pod uwagę powyższe, na 95% C3 zostaje ze mną, a DW (wciąż na gwarancji Dell Polska do sierpnia 2025) idzie na sprzedaż. Po weekendzie podejmę ostateczną decyzję, ale na obecną chwilę jestem bardzo zadowolony z C3. Zastanawiam się tylko za ile wystawić takiej jakości DW. PS. Uwielbiam 21:9, ale grając przez ostatnie 3 dni w 16:9 na tak dużym ekranie z bliska, człowiek docenia ile ma ekranu na wysokość 😀
    • Też się trochę przeraziłem wymaganiami. Ale to EA w sumie.
    • Tez mi sie tak wydaje jesli chodzi o ten RTX HDR, szczegolnie, ze potrafi ubic pare% z wydajnosci. Patrze na ten reshade i troche nie wierze w to ile sie zmienilo od czasow W3 kiedy ostatni raz go uzywalem  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...