Forum PCLab.pl: Laptopy dla dziewczyn z mojego haremu, do 4000zł (per laptop) - Co polecacie? - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Laptopy dla dziewczyn z mojego haremu, do 4000zł (per laptop) - Co polecacie? (^-^)

#1 Użytkownik jest niedostępny   TerakotowyKrolik 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 90
  • Dołączył: Nd, 05 Kwi 20

Napisany 17 Maj 2020 - 18:26

Witam Wszystkich!

Zainspirowany seria pytan o sprzęt dla dziewczyny/żony stwierdziłem, że moze zbyt szybko zlekceważylem to zagadnienie :cool:
Do czego sam doszlem to to, ze powinny byc identyczne, produkowane w dlugich seriach (zeby nie trzeba bylo wymieniac wszystkich jak sie jeden zepsuje) i zeby mozna bylo na nich pograc w jakies babskie gierki (simy, symulatory ogrodnika itp.) żebym mógl sie wyspac w nocy :)

Cos pominalem (czy źle założylem) i czy macie jakies rekomendacje odnosnie marki/modelu?

Ps. Że też ludzie narzekają na multiculturalism :whee:

Ten post był edytowany przez TerakotowyKrolik dnia: 17 Maj 2020 - 18:45


#2 Użytkownik jest niedostępny   VoxCordi 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1125
  • Dołączył: Pn, 12 Paź 15

Napisany 17 Maj 2020 - 19:20

Jak "przerobisz" kilkanaście kochanek, dopiero wtedy będziesz miał odpowiednie podejście do szufladkowania kobiecych gustów i potrzeb! :pimp:

#3 Użytkownik jest niedostępny   manuelos 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4403
  • Dołączył: Wed, 24 Mar 10

Napisany 18 Maj 2020 - 01:27

Doprecyzuj jaka ma być wielkość matrycy bo to determinuje bardzo mocno jaki laptop polecić.

Obstawiam, ze coś małego, więc wtedy polecam:

ASUS ZenBook 13 UX333FN i7-8565U/16GB/512/W10 Silver - 3799 zł


Aluminiowa obudowa, tylko 1,19 kg wagi, brak ramek wokół ekranu.
16 GB RAM, 512 GB SSD sprawiają że laptop jest bardzo przyszłościowy a MX150 pozwoli pograć we wspomniane simsy bez najmniejszego problemu.

#4 Użytkownik jest niedostępny   przemekan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 11232
  • Dołączył: So, 08 Cze 13

Napisany 18 Maj 2020 - 06:35

Tylko MX150+13,3" = raczej nie pośpi w nocy. Dodaj obrazek
Alternatywa to nieco większy:
Acer Swift 3 R7-4700U/16GB/1000/W10 Srebrny za 3999zł
To 14,1" laptop z wydajnymi podzespołami (w tym 8-mio rdzeniowy procesor), 16GB pamięci i 1TB dysk SSD. Laptop jest lekki i ma dosyć wydajną zintegrowaną kartę graficzną.
Ewentualnie z dedykowaną kartą MX250:
Acer Swift 3 i5-1035G1/8GB/1TB/W10 MX250 IPS Szary za 3699zł
Tu również jest matryca o przekątnej 14,1", ale jest nieco inna konfiguracja jeżeli chodzi o użyte podzespoły, bo dostajesz procesor intela i dedykowaną kartę MX250. Dysk SSD również ma 1TB, a dodatkowo w zestawie jest też Office 365.

Ten post był edytowany przez przemekan dnia: 18 Maj 2020 - 06:44


#5 Użytkownik jest niedostępny   Czekoladka2 

  • Laptop/Ultrabook/Netbook
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13999
  • Dołączył: Pt, 24 Paź 14

Napisany 18 Maj 2020 - 15:47

Jeżeli chodzi o mniejszy model
Lenovo IdeaPad S540-14 i5-10210U/12GB/480/Win10 MX250 3 549 zł
Matryca FULL HD matowa IPS, w pełni aluminiowa obudowa, przyzwoite wykonanie, procesor 10 generacji niskonapięciowy, podświetlana klawiatura, średnia grafika dedykowana do mniej wymagających gier. Niezłe wyniki pracy na baterii, przyjemne głośniki od Harman.

Drugi model większy HP Pavilion 15 Ryzen 7-3700/16GB/512/Win10 Silver 3449 zł
Podobny wyposażenie do 14-calowego Lenovo. Nie posiada grafiki dedykowanej, lecz całkiem przyzwoitą zintegrowaną Vega 10. Na 15-cali jest całkiem lekki, waga poniżej 2kg.

#6 Użytkownik jest niedostępny   Splendor_97 

  • AMD/Nvidia Fan
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4051
  • Dołączył: Wed, 17 Kwi 19

Napisany 21 Maj 2020 - 23:16

Zobacz postTerakotowyKrolik, o 17 Maj 2020 - 19:26, napisał(a):

zeby mozna bylo na nich pograc w jakies babskie gierki (simy, symulatory ogrodnika itp.) żebym mógl sie wyspac w nocy :)

Jakie gry masz na myśli określając "babskie gierki"? Gry które wymieniasz,to gry dla dzieci
Przecież kobiety też grają w normalne gry tak jak ty czy ja np.Assasyny,Wieśka 3,GTA itd.

#7 Użytkownik jest niedostępny   pabloesc 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5562
  • Dołączył: Pn, 01 Sie 16

Napisany 22 Maj 2020 - 11:38

ASUS ZenBook 14 UM431DA R5-3500U/8GB/512/Win10 3199zł
Dobrą opcją jest też Asus z ekranem o przekątnej 14" cali. Jest smukły, zgrabny i elegancki, oraz lekki 1,39kg. Matryca w tym modelu również ma ładne kolory.

#8 Użytkownik jest niedostępny   TerakotowyKrolik 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 90
  • Dołączył: Nd, 05 Kwi 20

Napisany 23 Maj 2020 - 03:48

@VoxCordi
Obrzydliwe podejscie... Jesli mam warunki to moge dodac, ale nie zamierzam "wymieniac" (tj. wykorzystac i porzucic, co nazywasz "przerabianiem") kobieta to nie przedmiot ktorego sie pozbywasz gdy sie znudzi.
Juz kilka dziewczyn nagina granice komfortu, takze kilkunastu kochanek nie spodziewam w zadnej perspektywie czasowej, pozatym to juz by byl raczej dosc niezdrowy (generujacy rozne patologie) uklad.
A szufladkowanie ludzi to wada - z jakiej racji mialbym do niej dazyc?

@Sensowni Ludzie
Co do laptopow, 15.6" wydawal mi sie oczywistym wyborem. Jesli idzie o same laptopy to myslalem o czyms "nudnym" (stabilnym w sensie charakteru) jak ThinkPady, tylko z nizszej polki.
Intele-U po prostu nie. Ten Acer Swift 3 na ryzenie, wyglada ciekawie (tylko maly).
Pavilony nie byly przypadkiem strasznie awaryjne?
Pozatym, czy komputery do domu musza byc "ultramobilne"? bo zazwyczaj taka mobilnosc nie jest za darmo...

Ps. Spodziewam sie, ze duzo czasu spedza na miekkim podlozu (poduszka, lozko, kanapa etc.) wiec moze dobrym pomyslem bylo by cos z wlotami na brzegach (lub po prostu wieksza ich iloscia)?

Ten post był edytowany przez TerakotowyKrolik dnia: 23 Maj 2020 - 03:50


#9 Użytkownik jest niedostępny   liver128 

  • test
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 906
  • Dołączył: So, 26 Lut 11

Napisany 23 Maj 2020 - 11:47

Jak 15 cali, to mge ci Polecić HP envy z wysokiej jakości, w pełni aluminiową obudową i rownie dobrą matrycą. Poza tym dobra bateria, czytnik lni papilarnych i podświetlana kalwiatura. O wydajność też nie trzeba sie matrwyć. i5 najnowszej generacji spokojnie wystarczy. Poza tym ekran mozna obracać o 360stopni i moze byc uzywany jako tablet. Kosztuje 4600
HP ENVY 15 x360 i5-10210/8GB/512/Win10 Black
Ewentualnie w tej samej cenie wersja białą

Ten post był edytowany przez liver128 dnia: 23 Maj 2020 - 11:49


#10 Użytkownik jest niedostępny   Czekoladka2 

  • Laptop/Ultrabook/Netbook
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13999
  • Dołączył: Pt, 24 Paź 14

Napisany 23 Maj 2020 - 15:42

Zobacz postTerakotowyKrolik, o 23 Maj 2020 - 03:48, napisał(a):


Ps. Spodziewam sie, ze duzo czasu spedza na miekkim podlozu (poduszka, lozko, kanapa etc.) wiec moze dobrym pomyslem bylo by cos z wlotami na brzegach (lub po prostu wieksza ich iloscia)?

Jeżeli nie będziesz zastawiał tylnych czy od spodu wylotów powietrza, raczej nie powinno się nic dziać.

#11 Użytkownik jest niedostępny   Tracan 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 42
  • Dołączył: Cz, 01 Paź 15

Napisany 30 Maj 2020 - 17:02

Cytuj

HP ENVY 15 x360 i5


Niedługo dostanę Ryzena 5 - AMD odpowiednik Intela i5 ale ma słabszą od Intela grafikę do gier.

Ciekawy jestem jak będzie się w praktyce sprawował jako tablet w łóżku ?!

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych