Skocz do zawartości
LonuxMint

Film podobny do Warcraft Początek

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Ostatnio obejrzałem film Warcraft Początek i osobiście bardzo mi się spodobał.I mnie tak zastanawia czy są jakieś filmy do niego podobne? Co polecacie?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Chyba za szerokie pytanie :P Napisz co widziałeś z podobnych filmów, bo wątek ludzie + potwory + magia + wojna jest dość często wałkowany.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

No może tak :E ,ale coś podobnego.Mam na myśli filmy w tych klimatach,coś jak wspomniany przeze mnie Warcraft.Nie znam się za bardzo na tytułach.Jest coś do polecenia? Lub jakiś link,czy z tego forum czy jakieś strony na internecie?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Napisano (edytowane)

Wpisz po prostu w google "Warcraft beginning podobne filmy", jest ostatnio sporo stron, które dokładnie takie zestawienia robią. Jak mam coś podać z rękawa to od razu ciśnie się na myśl Hobbit albo LOTR.

Edytowane przez Lechu1777

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

No tak,u mnie identycznie coś smaczki świata Tolkiena,podobny wątek na moje.To popatrzę,może coś ciekawego będzie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Bardzo trudno o podobne filmy, bo jest ich niewiele.

Mniej lub bardziej okołotematyczne: jeśli chcesz mieć potwory, ładne widoki i czasem wojnę w tle.

Czarownica (Maleficent) i Czarownica 2.

BFG: Bardzo Fajny Gigant

Bogowie Egiptu 2016

Opowieści z Narnii

Siódmy syn

Podróż Jednorożca (bardziej młodzieżówka)

Roman Barbarzyńca (komedia dla dorosłych)

Willow

Kolor magii

Eragon

Labirynt 1986

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

• Tematy

• Odpowiedzi

• Wystroi się w drogie i przepłacone rzeczy za nakradzione pieniądze, złamie przy tym prawo, zhańbi stanowisko i jeszcze się tym pochwali do kamery w swojej próżności i głupocie. 
    • Nasze pieniądze poszły na smycz dla psa i ubranie Gucciego  Ukraina jak lewica wystarczy dać im mówić, ruscy nie muszą nawet siać propagandy 
    • Nie przesadzam  za 3 lata jak dobrze kojarzę płaciłem jakieś 130 zł, no ale to kilka ładnych lat wstecz było   
    • https://mojaolesnica.pl/57266,637577,napastowal-kobiete-kolo-olesnickiego-lidla-wezwano-policje Ale rasiści z tych Polaków 
    • Cdkeys nawet według ich własnego regulaminu niczego nie sprzedaje CDKeys.com’s Terms and Conditions 2. About CDKeys.com and Online Shop 2.1 CDKeys.com is an online/internet platform that connects Buyers with Sellers to facilitate the sale and purchase of various Programs. The Online Shop provides access to a variety of Programs and facilitates the transaction between Sellers and Buyers. 2.2 You understand and agree that CDKeys.com acts as an intermediary between Buyers and Sellers and that any offer and/or  sale performed through the Online Shop are made between particular Seller and Buyer while CDKeys.com only facilitates such transactions by means of establishing and maintaining the Online Shop’s functionalities and providing certain Services to the Users aimed at improving safety, speed and certainty of the transactions. 2.3 Buyers understand, agree and acknowledge that any transaction and/or agreement entered into with a Seller, as a result of your use of the Services whether oral or written, is between you and the Seller only, and CDKeys.com is not a party thereto. Notwithstanding these Terms and Conditions, Buyers may be required to enter into contractual agreements with Sellers and/or accept the Seller’s terms and conditions in order to purchase a Program. In such an instance, CDKeys.com shall not be a party to the Seller Agreement and shall not be responsible for performing the obligations of the Seller Agreement between Buyers and Sellers. CDKeys.com disclaims all liability arising from or related to any such Seller Agreement. 2.4 You agree and acknowledge that CDKeys.com does not own, sell, resell, furnish, provide, rent, re-rent, and/or host any Program and/or Seller Services and that Sellers shall solely be responsible for Seller Services and/or Programs. 2.5 CDKeys.com provides Buyers with its Services free of charge. CDKeys.com may however charge a fee to Sellers in relation to each Product following the successful payment of the Program Price. 2.6 CDKeys.com does not endorse any Seller over another to service a Buyer. While we try our best to verify Seller’s information, conducting a due diligence and useing commercially reasonable efforts to confirm that Sellers are licensed and  maintain the required governmental approvals to provide Seller Services, we do not make any warranty, guarantee, or representation as to the licensing, ability, competence, compliance, or qualifications of any Seller. 2.7 Although CDKeys.com requires Sellers to provide accurate information about themselves and Programs, we do not confirm, and shall not be responsible for, any Program details or any Seller’s purported identity. Buyers agree to independently research and evaluate the Programs and Sellers.   Czyli w razie czego będzie, "ja tu tylko sprzątam i udostępniam teren".
  • Aktywni użytkownicy

• Dodaj nową pozycję...