Skocz do zawartości
raven92

Zestaw do gier 11k + Monitor

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Czesc i czolem panowie nadszedl ten dzien gdyz moj 6600k i 970 w full hd 60fps juz ledwo zipie takze zlozylem taki zestaw do oceny :E

 

https://www.x-kom.pl/lista/r7349pz7f

 

Zestawik bedzie sluzyl do... no wlasnie planuje przesiasc sie ze starego 8 letniego asus 22 cale 1080 na cos duzego 21:9 3440x1440 tutaj liczylbym na wasza pomoc gdy jestem troche zielony w kwestii monitorow Budżet powiedzmy 2-4k. Grywam w battlefielda 5 i ostro łoje w 60fps wiec jakis dobry monitorek z 100hz-120hz sie przyda :E

 

Co do kompa dlaczego nie 2080ti do 3440x1440? Po prostu nie chce doplacac ponad 2 tysiace bo czekam na premiere rtx 3xxx jeszcze rozwaze czy nie kupie do tego zestawu po prostu 2070 i pomecze te kilka miesiecy w 60fps a nie lepiej kupic lepszy monitor.

Dlaczego nie AMD a Intel? Komp glownie do gier amatorsko zajmuje sie tez montazem filmow z gopro itd takze Intel>AMD dla mnie.

Dlaczego 1 dysk ? Posiadam w starym PC Cruciala MX 500 1tb + HDD 1TB takze pamieci starczy ktore pojda do nowego PC

Dlaczego nie WQHD albo 4k? Mialem okazje zasiasc przy monitorze 4k (przereklamowane) jak i WQHD (bardzo fajne odczucia ale 21:9 wygrywa) oraz 21:9 2560x1080(tu bylo za duzo cali i zle mi sie przy czyms takim gralo) dlatego celowalbym w 3440x1440

 

Chyba to by bylo na tyle zeby uniknac zbednych pytan :)

Edytowane przez raven92

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wprowadziłbym kilka zmian. Zamieniłbym dysk na pny cs3030 cena ta sama, a szybkość zapisu większa. Zasilacz, ja bym postawił na sprawdzoną jednostkę seasonic, która ma 10 lat gwarancji i tyle :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2080ti mi się mija z celem w aktualnym momencie rtx 3xxx mają się pojawić po wrześniu z tego co czytałem w tym momencie odrazu poleci wymiana 2070/2080 i być może zestaw LC jakiś