Skocz do zawartości
JeszczeJak

Kolejna, taka sama awaria dysku ssd

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

otóż mam następujący problem - posiadam dysk GoodRam cx300 na który na ten moment nie mogę nic zapisać (błędy input/output). Rzeczą niezwykłą jest to, że posiadałem dokładnie ten sam dysk, z takim samym problemem, który oddałem na gwarancję i w zamian dali mi nowy dysk

którego dotyczy ten wątek. Zanim oddam ten dysk kolejny raz na gwarancję chciałbym się upewnić czy jest to rzeczywiście kolejna wada fabryczna czy może jakieś inne czynniki wpłyneły na jego awarię. Jestem zielony w temacie diagnozy dysków, poniżej załączam screeny ze smarta oraz hdtune'a. Jeżeli jest coś jeszcze co mógłbym sprawdzić, proszę o informację a postaram się szybko uzupełnić wątek.

Z góry dziękuję za pomoc.

post-620820-1590670722397_thumb.png

post-620820-15906707286007_thumb.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzeniem, że coś jest nie tak jest to, jak ten dysk jest rozpoznawany. Satafirm S11 - padnięty kontroler/firmware.

Nic nie zrobisz, oddaj go na gwarancje i dogadaj się najlepiej o zwrot gotówki albo wymianę dysku na inny z innym kontrolerem niż Phision S11.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź, no nic, dysk w najbliższym czasie oddam na gwarancję i na pewno nie wybiorę już nic z GoodRam'a jeszcze tylko mam pytanie - Jest to wada fabryczna czy albo to firmware/software/hardware komputera mógł spowodować taką awarię?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź, no nic, dysk w najbliższym czasie oddam na gwarancję i na pewno nie wybiorę już nic z GoodRam'a jeszcze tylko mam pytanie - Jest to wada fabryczna czy albo to firmware/software/hardware komputera mógł spowodować taką awarię?