Skocz do zawartości
Kubson29

Laptop biurowy[2200 zł]

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Poszukuję laptopa dla dziewczyny w granicach do 2'200 zł (no chyba, że warto dopłacić jeszcze coś do korzystnej oferty).

Nie znam się na laptopach prawie wcale, więc proszę Was o pomoc :)

 

Zastosowanie głównie na studia, do pracy zdalnej no i wiadomo, żeby coś obejrzeć. Skupmy się, więc na takich rzeczach jak:

- internet

- seriale

- pakiet office

- prosty system do pracy

 

Wymagania:

- wielkość najlepiej 14", zależy nam, żeby był nie za duży i zgrabny

- matryca matowa (no chyba, że antyrefleksyjna też będzie okej)

- przynajmniej 8 GB RAM

- dysk SSD 256 GB lub więcej (ewentualnie HDD jeśli jest sens)

- procesor chyba najlepiej będzie jak będzie to Intel (po prostu słyszałem, że zazwyczaj są lepsze od AMD)

- Windows 10

 

Zastanawiam się czy do takiego zastosowania laptopa musi być Full HD.

Mile widziana podświetlana klawiatura i ładny wygląd. Ale to oczywiście dodatek, rzecz drugorzędna.

 

Z góry dziękuje bardzo za każdą pomoc i myślę, że laptop o takich wymagań spokojnie by jej wystarczył.

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz nowy ze sklepu - budżet jest za mały. Minimum 2500zł trzeba mieć. Radzę wziąć coś z procesorem ryzen5, ponieważ laptop będzie tańszy. Nie są one wcale złe do codziennego przeglądania internetu/pakietu ms office.

Z nowych Matebook byłby tutaj dobrym wyborem. 14 cali, R5, 8gb ram i 256gb ssd. Cały z aluminium z matrycą IPS. Nieźle trzyma na baterii i jest lekki + ma podświetlaną klawiaturę.

Huawei MateBook D 14 R5-3500/8GB/256/Win10 srebrny 2699zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Również jestem za Matebookiem 14. Tylko korzystniej wychodzi

Huawei MateBook D 14 R5-3500/8GB/256/Win10 + Band 4 Pro 2699 zł