Skocz do zawartości
mistrzumen

Modernizacja zestawu który nie startuje

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

mój komputer niestety wysiadł (po włączeniu jest tylko black screen). Podejrzewam że wysiadła mi płyta główna więc planuję odnowić procek, płytę główną, RAM i obudowę. Kartę graficzną i zasilacz lplanuję odnowić za 2 do 3 miesięcy.

 

Mój aktualny zestaw:

Procesor: Intel i5 4460

Płyta Główna: ASRock H81M

Karta Graficzna: GeForce® GTX 970 JetStream

RAM: 8GB DDR3 RAM (nie pamiętam dokładnie jak się nazywał)

Obudowa: Zalman Z3

Zasilacz: Corsair VS450

 

Rzeczy które chcę dokupić (budżet około 3200 złoty):

Procesor: AMD Ryzen 7 3800x

Płyta Główna: MSI MPG X570 GAMING PLUS

Obudowa: Phanteks Eclipse P400A

RAM: 16GB G.Skill RipJaws V DDR4-3200

Cooler procesora: mógłby mi ktoś doradzić? niestety nie znam się na coolerach.

 

Chciałem się spytać czy mój obecny zasilacz uciągnie nowego PCta i czy może jest coś co się bardziej opłaca z tych nowych podzespołów.

Edytowane przez mistrzumen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zasilacz nie uciągnie. Zastanawia mnie, po kiego ci ryzen 7? Bo patrząc po poprzednim zestawie, wątpię żebyś na nim pracował, a raczej grał. I oczywiście nie napisałeś najważniejszego, czyli zastosowanie... Zasilacz to powinien iść w pierwszym rzucie do wymiany. https://www.x-kom.pl/p/514790-zasilacz-do-komputera-seasonic-focus-gx-650w-80-plus-gold.html - 10 letnia gwarancja, często polecana jednostka.

 

Przede wszystkim napisz zastosowanie, bo coś czuje, że z ryzena 7 przejdziemy do 5 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach