Skocz do zawartości
hajek

Octave/Matlab

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

szukam pomocy przy zadaniach w programie Octave, jednak można je też rozwiązać w ostateczności przy pomocy matlabu.

 

1.Napisać funkcję obliczającą pole powierzchni deltoidu o przekątnych o długościach d1 i d2.

 

2.Napisać funkcję obliczającą wartość funkcji Heaviside’a (funkcji skoku jednostkowego):

 

H(t) =

 

( 0, t<0

 

1/2, t=0

 

1, t>0 )

 

3. Napisać funkcję znajdująca największy co do wartości element macierzy

 

Nie jestem programistą jednak muszę to zrobić, chętnie odwdzięczę się za pomoc w zadaniach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są miejsca w internecie, gdzie możesz się odwdzięczyć złotówkami za odwalenie za Ciebie zadań. Ani Octave ani Matlab nie są programami dla programistów. Zostały stworzone właśnie dla ludzi, którzy nie chcą nurkować w programowanie. Nawet rozumiem, że możesz to uznawać za coś kompletnie niepotrzebnego w Twoich przyszłych celach albo masz po prostu tyle roboty z innymi przedmiotami, że chcesz się odciążyć, ale zamiast szukać jeleni w internecie, którzy to naklepią za bliżej nieokreśloną obietnica odwdzięczenia się możesz postawić sprawę jasno na jakiejś stronie z płatnymi zleceniami albo kogoś w swoim otoczeniu, kto Cię lubi albo zna na tyle, żeby zaufać tego typu obietnicom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem załatwić sprawę przez jakiś inny komunikator (fb), oczywiście nie ma problemu z przedpłatą byleby się dogadać :) Jeśli już mówisz, to jeśli mogę spytać gdzie mogę znaleźć pomoc przy tych zadaniach?

PS. dziękuje bardzo za info :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygoogluj "zlecenia dla programistów" i wejdź na pierwszą lepszą stronę. Możesz równie dobrze zostawić info tutaj w dziale "dam pracę", na OLX czy innym takim portalu.