Skocz do zawartości
Zderzag

Upgrade PC do 2 tysięcy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

potrzebuje pomocy przy modernizacji mojego komputera. Jedyne zastrzeżenia jakie mam są takie, że chciałbym zostawić obecna kartę graficzną(MSI GeForce GTX970 4096MB 256bit) i zacząc używać procesora(Intel Xeon E5-2620V3 SR207), którego nie mogę teraz używać z powodu innego socketa w płycie głownej. Komputer ma służyć głównie do grania w gry, rozważam również streamowania. Zależy mi na bardzo dobrej płynności. Mój budżet to mniej więcej 2 tysiące(może się to zmienić) i nie mam nic przeciwko wykorzystywaniu używanych części. Nie znam się zbyt dobrze, ale wydaję mi się, że będę potrzebował płyty głównej, ramu, chłodzenia(komputer bardzo sie przegrzewa), obudowy, dysków i prawdopodobnie czegoś jeszcze. Poniżej zamieszczam dokładniejszą specyfikacje i zdjęcie procesora.

 

 

Witam serdecznie,

potrzebuje pomocy przy modernizacji mojego komputera. Jedyne zastrzeżenia jakie mam są takie, że chciałbym zostawić obecna kartę graficzną(MSI GeForce GTX970 4096MB 256bit) i zacząc używać procesora(Intel Xeon E5-2620V3 SR207), którego nie mogę teraz używać z powodu innego socketa w płycie głownej. Komputer ma służyć głównie do grania w gry, rozważam również streamowania. Zależy mi na bardzo dobrej płynności. Mój budżet to mniej więcej 2 tysiące(może się to zmienić) i nie mam nic przeciwko wykorzystywaniu używanych części. Nie znam się zbyt dobrze, ale wydaję mi się, że będę potrzebował płyty głównej, ramu, chłodzenia(komputer bardzo sie przegrzewa), obudowy, dysków i prawdopodobnie czegoś jeszcze. Poniżej zamieszczam dokładniejszą specyfikacje i zdjęcie procesora.

 

Tutaj dodatkowe zdjęcia.

post-621040-15913635998804_thumb.png

post-621040-15913636196101_thumb.png

post-621040-15913636253708_thumb.png

post-621040-15913636370263_thumb.png

post-621040-159136383355_thumb.jpg

post-621040-15913639101247_thumb.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi