Skocz do zawartości
damek555

iphone xs 64 gb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Koledzy mam problem z iphone xs z głośnikiem podczas rozmowy słychać nie wyraźnie rozmówcę. Telefon wysyłałem 2 razy na gwarancję opisywałem usterkę nawet nagrałem im dźwięk na płytkę z iphona dobrego i tego drugiego co źle słychać jakie jest porównanie w rozmowie z drugą osobą. A oni z kolei piszą tylko centrum naprawcze nie wykazało problemów, rutynowa reinstalacja oprogramowania, oraz czyszczenie siatek osłaniających. Moje pytanie jest czy jest jakaś inna metoda żeby zrobili ten telefon lub wymienili na nowy model co w takiej sytuacji zrobić, teraz im trzeci raz wysłałem telefon na gwarancję. Telefon mam od grudnia ani nie minęło pół roku jak zaczął głośnik szwankować. Czy w tych serwisach pracują ludzie jacyś inni..... Każdy kto usłyszy ten dźwięk z głośnika to mówi że to nie powinno tak być nawet pracownicy w media expert że jest głos zniekształcony, charczy, trzaski są. A oni w serwisie twierdzą że nie ma żadnych problemów z głośnikiem.

 

Jest jakaś opcja żeby wymienić telefon na inny model albo żeby to w końcu naprawili ile razy można go wysyłać na gwarancję i opisywać to samo w kółko. Czy bardziej brać rzeczoznawcę żeby opisał telefon i wysłać im to jeszcze raz w celu wymiany telefonu lub zwrotu pieniążków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Olej wysyłkę na gwarancję za pośrednictwem Media Expert i wysyłaj bezpośrenio do Cortlandu. Raz, że dobry serwis, a dwa - dają darmowego kuriera w obie strony (a przynajmniej było tak w zeszłym roku, ale wątpię, by to się zmieniło). Pomijam już nawet fakt, że na krócej rozstaniesz się z telefonem ;).

Edytowane przez zireael7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kieruj się do działu Telefony Komórkowe,subforum iPhone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olej wysyłkę na gwarancję za pośrednictwem Media Expert i wysyłaj bezpośrenio do Cortlandu. Raz, że dobry serwis, a dwa - dają darmowego kuriera w obie strony (a przynajmniej było tak w zeszłym roku, ale wątpię, by to się zmieniło). Pomijam już nawet fakt, że na krócej rozstaniesz się z telefonem ;).

Cortland? To tam moczyli paski żeby uwalać gwarancję i zwalać na utopienie telefonu? Albo wykrywali nieautoryzowane modyfikacje w urządzeniu :E Hatfu, nigdy więcej tego serwisu. Ceny swoją drogą.

 

Nie wysyłaj na reklamację tylko skorzystaj z rękojmi w ME.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za info. spróbuje jeszcze tak jak kolega napisał skorzystam z rękojmi.może to pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Cortland? To tam moczyli paski żeby uwalać gwarancję i zwalać na utopienie telefonu? Albo wykrywali nieautoryzowane modyfikacje w urządzeniu :E Hatfu, nigdy więcej tego serwisu. Ceny swoją drogą.

 

Nie wysyłaj na reklamację tylko skorzystaj z rękojmi w ME.

Korzystałam z ich usług w zeszłym roku i nie miałam powodów do narzekań, wszystko wykonali porządnie. Do tego uwinęli się w ciągu niecałego tygodnia z wysyłką w obie strony. A ten serwis, co nie chce uznawać gwarancji, to iSpot - na polskim "jabłkowym" forum każą się go wystrzegać jak ognia ;).

Edytowane przez zireael7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Korzystałam z ich usług w zeszłym roku i nie miałam powodów do narzekań, wszystko wykonali porządnie. Do tego uwinęli się w ciągu niecałego tygodnia z wysyłką w obie strony. A ten serwis, co nie chce uznawać gwarancji, to iSpot - na polskim "jabłkowym" forum każą się go wystrzegać jak ognia ;).

 

 

z papierów wynika że wysyłają to do serwisu Radomiu" CENTRUM SERWISOWE MIK W RADOMIU " to chyba tam to sprawdzają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Z tego, co widzę, to też nie jest tam za ciekawie... https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,21752328

 

Dlatego, jeśli gwarancja na to pozwala, sama wolę wybrać sobie serwis autoryzowany do naprawy usterki...

Edytowane przez zireael7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Korzystałam z ich usług w zeszłym roku i nie miałam powodów do narzekań, wszystko wykonali porządnie. Do tego uwinęli się w ciągu niecałego tygodnia z wysyłką w obie strony. A ten serwis, co nie chce uznawać gwarancji, to iSpot - na polskim "jabłkowym" forum każą się go wystrzegać jak ognia ;).

Argument w stylu "a u mnie działa" w IT. Większości właśnie nie działa. Oficjalny serwis Apple w PL jest na tragicznie niskim poziomie, i serwisy nieautoryzowane odwalają lepszą robotę, bo mają mniej klientów więc muszą się liczyć z opinią.

 

Jak rękojmia i gwarancja nie pomoże, autor niech odda telefon na sprawdzenie w jakimś nieautoryzowanym serwisie z dobrą opinią, wydatek żaden a przynajmniej będzie wiadomo co się stało z telefonem w ciągu 1-2 dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To chyba słyszeliśmy różne opinie o Cortlandzie, bo ja raczej dobre rzeczy o nich słyszałam, a siedzę trochę w temacie Apple... Ponoć serwis.me i iDream też są w porządku. A wysyłanie telefonu mającego gwarancję do nieautoryzowanego serwisu (choćby nawet na "przegląd") to moim zdaniem bezsens. Nie wiem, czy wiesz, ale gdyby autor tematu zdecydował się na naprawę w takim serwisie, to one nie mają dostępu do oryginalnych części, a z działaniem zamienników różnie bywa. Nie wiem jak Ty, ale dopóki to możliwe, to ja wolę jednak mieć w swoim telefonie oryginalne części.

 

Poza tym serwis autoryzowany serwisowi autoryzowanemu nierówny i nie można wszystkich oceniać przez pryzmat jednego z nich. Nieraz czytałam o sytuacjach, gdzie komuś iSpot czegoś nie uznał (bo nie, albo doszukiwali się winy użytkownika), a po wysłaniu urządzenia do innego serwisu wszystko zostało naprawione.

Edytowane przez zireael7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 

Yup, Cortland :E A to dopiero świeży temat, jak chcesz mogę wyszukać więcej. I mogę mnożyć w setkach. Cortland to patałachy na najwyższym poziomie.

Oryginalne części które są dostępne na Ali :E Wierz sobie dalej że nieautoryzowane mają zamienniki, a autoryzowane mają oryginalne ;) Równie dobrze, może trafić na nieoryginalne w autoryzowanym serwisie na poziomie Cortlandu ;)

 

No i tak jak mówiłem, Cortland czy inne "autoryzowane" serwisy to serwisy na poziomie wymień cały telefon, albo dadzą Ci papier, że telefon nie do naprawy - pierwszy lepszy serwis z łapanki naprawia telefon w 2 dni ;) To tyle o poziomie i temat można skończyć.

 

Sprzętu od Apple wysyłałem w setkach do napraw, zdania o iSpot czy Cortland nie zmienię.

Edytowane przez TheMr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"Oryginalne części które są dostępne na Ali :E Wierz sobie dalej że nieautoryzowane mają zamienniki, a autoryzowane mają oryginalne ;) Równie dobrze, może trafić na nieoryginalne w autoryzowanym serwisie na poziomie Cortlandu"

Akurat oryginalne części są łatwo dostępne nawet an Ebayu, wszystko się rozchodzi o to, czy masz "błogosławieństwo Apple" :E Nieautoryzowane serwisy dostają za to po głowie i moim zdaniem niesłużenie, bo wykonują lepszą robotę niż brandowane serwisy Apple :E

 

Sobie kupiłem nową baterię, oryginalną. Jedynie miała zaklejone logo Apple, bo inaczej byłby to "nielegalny proceder" w UK :E "Chińska" (a jakżeby inaczej skoro Apple produkuje w chinach) działa normalnie i jest normalnie rozpoznawana przez system tj. informacje z battery health są dostępne.

 

XBEpbkA.png

 

Kumplowi wymieniłem TouchID, pełne z IC związanym z weryfikacją. Sama podstawowa funkcja działa, TouchID nie, bo nie mam błogosławieństwa od Apple i nie mogę sparować IC TouchID z resztą systemu :E

 

7sA1gpe.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

po wysłaniu telefonu jeszcze raz na podstawie przepisów o rękojmi w końcu coś zrobili wymienili moduł wyświetlacza, nie wiem czy to coś ma w spólnego z głośnikiem. powiem jest lepiej ale nie ma porównania do dźwięku telefonu p30 pro jest czyściejszy. tu czasami coś tam słychać w tym głośniku chyba że jestem już tak uczulony i tak mam być albo iphone tak ma :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Głośnik w iPhone jest zrobiony jako jeden moduł wraz z wyświetlaczem i nawet, jeśli masz problem z głośnikiem, to na gwarancji nie bawią się w oddzielanie tego.

 

PS Jeżeli ktoś wierzy, że na Aliexpress kupi w 100% oryginalny produkt (niezależnie z jakiej kategorii), cóż... tego nie skomentuję :E. To, że ktoś napisze sobie „produkt oryginalny” jeszcze wcale o oryginalności nie świadczy. Równie dobrze ja mogę napisać, że jestem szefem np. Google i nikt mi nie udowodni, czy faktycznie nim jestem :E. A ta sprawa z częściami wynika z polityki Apple i dopiero od niedawna się to zaczyna zmieniać, w Stanach część serwisów nieautoryzowanych faktycznie ma już dostęp do oryginałów (mówię o częściach nowych, nie z demontażu).

 

Edit. Żeby nie było, że sobie zmyślam - pierwszy z brzegu link: https://technologiczna.pl/apple-zaczyna-sprzedawac-oryginalne-czesci-zamienne-serwisom-pogwarancyjnym/

Edytowane przez zireael7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...