Skocz do zawartości
Muszyn123

Drukarka nie drukuje, Brother DCP-J125

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio miałem problem z drukarką więc przeinstalowałem sterowniki i zresetowałem ustawienia drukarki, skaner działa normalnie lecz drukarka po otrzymaniu pliku do drukowania wyświetla na jakieś 0.5 sekundy informacje o otrzymywaniu danych z komputera i komunikat znika...

W kolejce drukowania plik jest przesyłany do około połowy po czym przed niego wskakuje inny plik z właścicielem SYSTEM i po kilku sekundach oba dokumenty z kolejki się usuwają, wie ktoś czym może być to spowodowane i jak to naprawić?

Przeinstalowywałem sterowniki już chyba 3 raz, drukarka jest ustawiona jako domyślna, w ustawieniach pokazuje że jest dostępna, sterowniki też są dostępne po sprawdzeniu programem Brother Utility, nie mam pojęcia co robić :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy normalnie "kseruje", wydrukuj testową stronę. Jaki masz OS? Zdarzały mi się podobne przygody na Win7, było to spowodowane starszymi wersjami driver'a i generalnie po przywróceniu systemu lub formacie wszystko było ok. Zrewiduj czy kabel jest ok, idealnie byłoby sprawdzić ją na innym komputerze/laptopie, ale instaluj tylko sam driver bez tego softu od Brothera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy normalnie "kseruje", wydrukuj testową stronę. Jaki masz OS? Zdarzały mi się podobne przygody na Win7, było to spowodowane starszymi wersjami driver'a i generalnie po przywróceniu systemu lub formacie wszystko było ok. Zrewiduj czy kabel jest ok, idealnie byłoby sprawdzić ją na innym komputerze/laptopie, ale instaluj tylko sam driver bez tego softu od Brothera.

 

Na tamtym komputerze jest win 10 x64, sprawdzałem na swoim z tym samym systemem i drukarka działa normalnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dołączę się do tematu, bo mam identyczny problem z drukarką Brother DCP-385C. Do pewnych aktualizacji Windows 10 drukarka normalnie drukowała. W domu raczej sporadycznie korzystam, bo w pracy mam kolor laser. Ale jak przypili, córce coś na szybko wydrukować to robię to w domu.

Jakiś miesiąc temu wystarczyło zresetować komputer i drukarka drukowała. Wczoraj próbuję coś wydrukować a tu ni chu chu.

Podobnie jak autor tematu.

1. Reinstal sterowników. Nie pomaga.

2. Odinstalowanie narzędziem od Brothera. Instalacja od nowa. Jak wyżej.

3. Wywalenie całego pakietu od Brothera ze sterownikami, restart kompa, zainstalowały się tylko skaner i czytnik kart wbudowany w drukarkę. Drukarki nie widać ani w menadżerze sprzętu, w ukrytych, w kolejce wydruku. Czyli mikroszrot nie dał żadnych domyślnych sterowników, żeby przynajmniej na uniwersalnych drukarka się zainstalowała. Ba nawet jej nie widać z wykrzyknikiem jako jakiekolwiek urządzenie.

4. Drukarka z poziomu menu drukarki drukuje strony testowe, kopiuje itp. Sprzętowo więc działa.

5. System po zainstalowaniu sterowników Brothera ostatnich najnowszych (2009 sic) widzi drukarkę poprawnie, ikona świeci się na zielono w gotowości na pasku zadań. Gaśnie przy wyłączeniu drukarki na szaro. Drukarka jest widoczna w ustawieniach -> Urządznia, w panelu sterowania i gdzie powinna być widoczna.

6. Drukowanie odbywa się jak zwykle, klikamy drukuj, pojawia się kolejka wydruku, w niej dokument przesyłany do portu USB001 i zadanie znika. Druk się nie pojawia na drukarce.

7. Próbowałem resetować usługę bufora wydruku wg instrukcji w internecie. Bez powodzenia. Żadnych plików na C w Printers nie ma. Żadnych zadań do anulowania. One tam chyba nawet nie docierają. Błędów też żadnych.

8. Ten sam komputer, przewód, tylko Windows 7 na innym dysku (mam taki na wszelki wypadek) drukarka drukuje bez problemów.

Słyszałem, że jakieś poprawki w Windows 10 spowodowały problemy z drukowaniem, ale ja tych podanych KB u siebie nie mam.

Zaktualizowałem do Windows 10 2004, mając nadzieję że to coś naprawi. Ale nadal druku brak.

Napisałem do Brothera, póki co cisza. Pewnie odpiszą to co innym, że to wina systemu. A pomoc techniczna M$ tylko odsyła do szablonów, które przerabiałem dziesiątki razy bez powodzenia.

Nie mam zamiaru cofać się do Windows 7 czy zmieniać sprawnej drukarki tylko dlatego, że system spierniczył drukowanie.

Pomocy ludziska, może ktoś sobie z tym poradził niestandardowo?

 

Wywalenie poprawki KB4557957 pomogło. Drukarka znów ożyła. Przez dwa dni trafiałem na posty gdzie podawano inne numery poprawek, których nawet w systemie nie było. Podziękowania należą się forumowiczowi @dominiss1990, który naprowadził na to rozwiązanie w następnym temacie o tym samym problemie z drukarką Brother.

Edytowane przez topiq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączę się do tematu, bo mam identyczny problem z drukarką Brother DCP-385C. Do pewnych aktualizacji Windows 10 drukarka normalnie drukowała. W domu raczej sporadycznie korzystam, bo w pracy mam kolor laser. Ale jak przypili, córce coś na szybko wydrukować to robię to w domu.

Jakiś miesiąc temu wystarczyło zresetować komputer i drukarka drukowała. Wczoraj próbuję coś wydrukować a tu ni chu chu.

Podobnie jak autor tematu.

1. Reinstal sterowników. Nie pomaga.

2. Odinstalowanie narzędziem od Brothera. Instalacja od nowa. Jak wyżej.

3. Wywalenie całego pakietu od Brothera ze sterownikami, restart kompa, zainstalowały się tylko skaner i czytnik kart wbudowany w drukarkę. Drukarki nie widać ani w menadżerze sprzętu, w ukrytych, w kolejce wydruku. Czyli mikroszrot nie dał żadnych domyślnych sterowników, żeby przynajmniej na uniwersalnych drukarka się zainstalowała. Ba nawet jej nie widać z wykrzyknikiem jako jakiekolwiek urządzenie.

4. Drukarka z poziomu menu drukarki drukuje strony testowe, kopiuje itp. Sprzętowo więc działa.

5. System po zainstalowaniu sterowników Brothera ostatnich najnowszych (2009 sic) widzi drukarkę poprawnie, ikona świeci się na zielono w gotowości na pasku zadań. Gaśnie przy wyłączeniu drukarki na szaro. Drukarka jest widoczna w ustawieniach -> Urządznia, w panelu sterowania i gdzie powinna być widoczna.

6. Drukowanie odbywa się jak zwykle, klikamy drukuj, pojawia się kolejka wydruku, w niej dokument przesyłany do portu USB001 i zadanie znika. Druk się nie pojawia na drukarce.

7. Próbowałem resetować usługę bufora wydruku wg instrukcji w internecie. Bez powodzenia. Żadnych plików na C w Printers nie ma. Żadnych zadań do anulowania. One tam chyba nawet nie docierają. Błędów też żadnych.

8. Ten sam komputer, przewód, tylko Windows 7 na innym dysku (mam taki na wszelki wypadek) drukarka drukuje bez problemów.

Słyszałem, że jakieś poprawki w Windows 10 spowodowały problemy z drukowaniem, ale ja tych podanych KB u siebie nie mam.

Zaktualizowałem do Windows 10 2004, mając nadzieję że to coś naprawi. Ale nadal druku brak.

Napisałem do Brothera, póki co cisza. Pewnie odpiszą to co innym, że to wina systemu. A pomoc techniczna M$ tylko odsyła do szablonów, które przerabiałem dziesiątki razy bez powodzenia.

Nie mam zamiaru cofać się do Windows 7 czy zmieniać sprawnej drukarki tylko dlatego, że system spierniczył drukowanie.

Pomocy ludziska, może ktoś sobie z tym poradził niestandardowo?

 

Wywalenie poprawki KB4557957 pomogło. Drukarka znów ożyła. Przez dwa dni trafiałem na posty gdzie podawano inne numery poprawek, których nawet w systemie nie było. Podziękowania należą się forumowiczowi @dominiss1990, który naprowadził na to rozwiązanie w następnym temacie o tym samym problemie z drukarką Brother.

Miałem podobny problem z tą samą drukarką, mianowicie po kliknięciu "drukuj" w nie ważne jakiej aplikacji, dokument pojawiał się w buforze po czym znikał po sekundzie. Morał jest taki, że nie warto aktualizować Windowsa. Pomogła deinstalacja najnowszych "poprawek".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ostatnio miałem problem z drukarką więc przeinstalowałem sterowniki i zresetowałem ustawienia drukarki, skaner działa normalnie lecz drukarka po otrzymaniu pliku do drukowania wyświetla na jakieś 0.5 sekundy informacje o otrzymywaniu danych z komputera i komunikat znika...

W kolejce drukowania plik jest przesyłany do około połowy po czym przed niego wskakuje inny plik z właścicielem SYSTEM i po kilku sekundach oba dokumenty z kolejki się usuwają, wie ktoś czym może być to spowodowane i jak to naprawić?

Przeinstalowywałem sterowniki już chyba 3 raz, drukarka jest ustawiona jako domyślna, w ustawieniach pokazuje że jest dostępna, sterowniki też są dostępne po sprawdzeniu programem Brother Utility, nie mam pojęcia co robić :/

 

 

mam ten sam problem z drukarka J315W. Nie drukuje nic na Windowsie 10! Inne funkcje dzialaja nawet po wifi drukuje tylko nie drukuje po kablu, w Wordzie jest drukarka widoczna. Próbowałem reinstalować, podpinać pod inny port USB i nadal to samo. Już nie wiem co mam robić a mam sporo drukowania:/

 

screen1.png

screen2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

A odinstalowałeś tę poprawkę KB4557957 oraz KB4560960? Mi praktycznie po tej czynności drukarka ruszyła. Nie jest to prawda, że nie warto aktualizować. Jak najbardziej warto, tyle że taka firma jak Microstoft nie powinna popełniać takich pomyłek. Na szczęście są ludzie, którzy potrafią pomóc i nakierować na rozwiązanie.

Oczywiście w Windows Update ta poprawka wraca jak bumerang i sama się instaluje.

Warto w ustawieniach zaawansowanych wstrzymać pobieranie nowych aktualizacji, dopóki nie naprawią tego problemu. Ja dałem na maksymalny możliwy termin do 20 lipca. Niestety narzędzie do ukrywania pojedynczych poprawek od M$ nie działa mi i albo nie znajduje tej poprawki albo znajduje ją jak już jest w trakcie instalacji i nie potrafi jej już zablokować.

Edytowane przez topiq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A odinstalowałeś tę poprawkę KB4557957 oraz KB4560960? Mi praktycznie po tej czynności drukarka ruszyła. Nie jest to prawda, że nie warto aktualizować. Jak najbardziej warto, tyle że taka firma jak Microstoft nie powinna popełniać takich pomyłek. Na szczęście są ludzie, którzy potrafią pomóc i nakierować na rozwiązanie.

Oczywiście w Windows Update ta poprawka wraca jak bumerang i sama się instaluje.

Warto w ustawieniach zaawansowanych wstrzymać pobieranie nowych aktualizacji, dopóki nie naprawią tego problemu. Ja dałem na maksymalny możliwy termin do 20 lipca. Niestety narzędzie do ukrywania pojedynczych poprawek od M$ nie działa mi i albo nie znajduje tej poprawki albo znajduje ją jak już jest w trakcie instalacji i nie potrafi jej już zablokować.

DzIęki!Odinstalowałem tylko KB4560960 i działa

Już byłem w media ogladać nowe drukarki (bo mam dcp-195c) chyba 10letnia i myślałem że to jej koniec :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odinstalujcie te 2 poprawki co kolega wyżej podał. Cytując za instalki.pl:

 

Najnowsze aktualizacja przeznaczone dla systemu Windows 10 powodują problemy na sprzętach użytkowników. Największym i najbardziej uciążliwym z nich jest kłopot z drukowaniem – w niektórych przypadkach Windows 10 wręcz uniemożliwia wykonanie wspomnianej czynności. Aktualizacje, które powodują problemy w systemie były wdrażane od 9 czerwca bieżącego roku i zostały oznaczone numerami KB4560960 oraz KB4557957.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz to zrobilem i nadal nic folder jest czysty

 

Witaj,

Mam tą samą drukarkę i ten sam problem. Czy udało Ci się jakoś rozwiązać problem z drukowaniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, mam ten sam problem, drukarka dcp-j125, system windows 10.1909

objawy identyczne, nic nie pomogło, nawet odinstalowanie Avasta ;-) W tej chwili robi się przywracanie systemu..

Napiszę czy wycofanie pomogło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, mam ten sam problem, drukarka dcp-j125, system windows 10.1909

objawy identyczne, nic nie pomogło, nawet odinstalowanie Avasta ;-) W tej chwili robi się przywracanie systemu..

Napiszę czy wycofanie pomogło

 

 

Hej, przywracanie systemu pomogło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, przywracanie systemu pomogło

 

Co na dłuższą metę jest bez sensu bo musisz wyłączyć aktualizacje. Wgrałeś poprawkę którą zalinkowałem - rozwiązuje właśnie problem z wydrukiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co na dłuższą metę jest bez sensu bo musisz wyłączyć aktualizacje. Wgrałeś poprawkę którą zalinkowałem - rozwiązuje właśnie problem z wydrukiem.

 

Nie, ale wstrzymałem instalacje aktualizacji na dwa tygodnie liczę, że coś się poprawi a zazwyczaj się poprawia jeśli jest znany problem, klientce powiedziałem o co chodzi, jeśli problem się powtórzy skilluje tą poprawkę i zobaczymy jak będzie, dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę odinstalować tej poprawki KB4560960 po jej wybraniu nie pojawia się "odinstaluj"

co zrobić?

 

A tej drugiej w ogóle nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

halo halo !

Witam wszystkich użytkowników drukarek jak w tytule  :   Drukarka nie drukuje, Brother DCP-J125

od paru dni walczyłem z tym czymś co uniemożliwiało wydruk jak w większości tutaj opisujących problem.  z powyższych porad łącznie z usunięciem poprawki windowsa - nie wynikło nic (system nie został zresetowany !)

 streszczając się : spróbujcie pobrane pliki ,pisma do drukowania ,które przychodzą do folderu systemowego : Pobrane , skopiować ,przenieść do folderu Dokumenty,

stamtąd wydruki schodzą ( u mnie) bez zająknięcia  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyszła aktualizacja Windows 10 która ma naprawić błąd z drukowaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...