Skocz do zawartości
azgan

Ratchet & Clank: Rift Apart PS5

Rekomendowane odpowiedzi

Laptopa mam rozumieć już opchnęłeś którego kupiłeś bo gra miała kijową jakość na konsoli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Laptopa sprzedałem bo ograłem dwie gry i się kurzył, PC czy laptopy to nie moja bajka jednak.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twoja bo kupiłeś bo na Ps5 była :kupa:

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem wtedy ps5 jak kupowałem tego laptopa. Skucha kolego

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 godziny temu, ODIN85 napisał:

Twoja bo kupiłeś bo na Ps5 była :kupa:

Ty jak zwykle Michałku na wszystkim się znasz i wiesz co jest lepsze dla hennepina lepiej niż On sam 😆

Edytowane przez azgan
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra skończona, oby więcej takich tytułów 😃 elementy zręcznościowe przyjemne. Ilość broni ogromna do tego kilka naprawdę fajnych i te widoczki 🤩

Jeśli ktoś ma dość wtórnych gier od Ubi itp. szczerze polecam 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś mało obiektywny jesteś bo nawet nie wspomniałeś o wtórności bossów🤗

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pisałem o minusach bo  to nie recenzja.Fakt były podobne ale można byłoby to łatwo wytłumaczyć 😉.

Nie uważam,że to tytuł idealny Po tylu latach grania uważam, że takich gier nie ma. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepsza platformowko/strzelanka w dziecinnym stylu w jaka gralem. Ten typ gier mnie raczej nudzi (tak bylo nawet z Ratchetem na ps4) ale tutaj naprawde milo spedzony czas (15h bez szukania wszystkich znajdziek). Swietna grafika , bardzo fajnie zastosowane portale ktora tutaj wypadaja naturalnie a nie na sile, przyjemna rozrywka z roznorodna bronia, dobra narracja. Z wad to podczas gry natrafilem na kilka bugow (ale nie az tak czesto jak czytalem u niektorych) w stylu znikajaca reka, niedoczytany poziom ktore wymagaly restartu checkpointa. Nie do konca podeszly mi te poziomy z usuwaniem wirusow, te logiczne lepsze ale chyba tez troche za duzo ich wpakowali ale to tyle, generalnie swietna pozycja 9/10

  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybko spadło do 200. Czas zamówić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem wczoraj i faktycznie te dodatkowe 10 klatek robi lekka róznice.. mogli dodać ten tryb od razu :)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jest ponad 30% fps więcej. Różnica musi być widoczna. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Phoenixsuple napisał:

Ratchet & Clank: Rift Apart ponownie ulepszony. Gra otrzymała tryb 40 fps dla telewizorów 120Hz

Zastanawia mnie tylko czemu ten tryb wymaga TV z ekranem 120Hz? Robią jakieś przygotowania do wprowadzenia VRR na PS5 🤔?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, azgan napisał:

Zastanawia mnie tylko czemu ten tryb wymaga TV z ekranem 120Hz? Robią jakieś przygotowania do wprowadzenia VRR na PS5 🤔?

Na chłopski rozum:
Przy 40fps na 60Hz ekranie będzie widać tearing, bo nie ma jak wyświetlać klatek w równych interwałach.
Przy 40fps na 120Hz ekranie tego problemu nie ma, bo teoretycznie każda klatka będzie na ekranie przez jego 3 odświeżenia.

Czyli to w zasadzie jest odwrotność tego o czym piszesz. Wymaga to ekranu 120Hz, bo nie ma VRR. Gdyby była zaimplementowana obsługa VRR w zakresie 30-60Hz, to ten wymóg nie byłby potrzebny.

  • Thanks 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Glut dziś skończył,stwierdził że krótkie to i woli czwarty raz przejść Moralesa niż to drugi raz🤗

Edytowane przez ODIN85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co glut mówił o wersji od wujka Piotrka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dłużej w to grał i maxował planety jak skończył fabułę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ratchet and Clank Rift Apart na PS5 Nowy Patch 120Hz/40fps

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie się gra w tych 40 ale grafa minimalnie gorsza jak dla mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, ODIN85 napisał:

Fajnie się gra w tych 40 ale grafa minimalnie gorsza jak dla mnie.

Musi być gorsza, o jakieś 33%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekajmy na analizę didżital fondry i zoomy x5000%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, ODIN85 napisał:

Fajnie się gra w tych 40 ale grafa minimalnie gorsza jak dla mnie.

Jak usiądziesz dalej od telewizora, to będzie lepsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Kszyrztow napisał:

Jak usiądziesz dalej od telewizora, to będzie lepsza.

Wtedy to on nic nie będzie widział:szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Kilka wniosków z testów i kilka zmian. Paskudna dziura na vertical GPU w IN WIN 925 dostała zaślepkę custom.             AIO EK czujnik na kasetę chłodnicy wklejony aby Aquasuite sterowało po krzywej odczytów temp ustawieniami rpm wentylatorów AIO z poziomu OCTO.             Wiązki kabli w piwnicy pętające się bez ładu i składu po podłodze budy są mocowane w przelotkach. To samo po drugiej stronie ale tam fotkę trudniej zrobić bo płytę od recablingu ciężko się zdejmuje.                 Aquasuite reguluje nawiew tylnych wentylatorów (cold air intake) zależnie od wzrostu rpm wentylatorów AIO EK = dynamicznie dobierany rpm zależnie od obciążenia. Pompa AIO EK na 90% mocy pracuje cicho,czego niestety nie powiem o pompie ASETEK w RTX 3090 Kingpin, EVGA i inni producenci uparcie te nędzne ASETEK wpychają do AIO GPU i za to komuś należy się liść w pysk. W sumie to można na to mieć wywalone bo przy załozonych szybach słychać z 925 tylko szum pracy wentylatorów.       Dlaczego ? CPU jest podkręcony na wszystkich rdzeniach do 5.2GHz...2x16GB Ripjaws 4266 CL17/18/18,GPU stock.   AIO EK dostaje taki wpieprz na full load w renderach że historia,w grach jest zdecydowanie chłodniej (10 stopni C mniej jak w Cine R20 test) ale i tak 5.2GHz na 10 core 10900K to mimo custom IHS na CPU i ciekłego metalu to biedne AIO 360mm cudów nie uczyni. Testy z Metro Exodus Ultra RTX on.                         Jeśli chodzi o temperatury w stresie nie mam porównania do innych egz 10900K po OC do 5.2GHz,nie mam porównania do innych GTX 3090 (bez UV) Prosta przyczyna to jedyny mainstream w natłoku platform HEDT jakie u mnie sie przewinęły w ostatnich latach.   Ten test Metro Exodus jest w 1080p i ustawienia ULTRA dla większego narzutu na CPU,RTX on DLSS on. W Metro Exodus 4K ULTRA RTX on testowałem poprzednio,CPU dostaje mniejszy wycisk w 4K więc jak te ustawienia co widać AIO EK CPU utrzymuje w 1080p to w 4K będzie spox.   OFC w większej budzie z większą ilością chłodnic i CLC z 4x480mm rads idzie ugrać niższe temp CPU/GPU tylko policzcie sobie koszty takiej imprezy CLC i sami oceńcie czy warto w to iść. Ram ma 44 stopnie i można mu wpompować jeszcze ciaśniejsze timingi bo dual side B-DIE to zniosą bez bloku wodnego, NVME 980 PRO 40-42 stopnie (radiatory Jonsbo) można zrobić UV GPU jak kto zechce więc to nie koniec zabawy.   Tyle ode mnie,więcej fotek będzie od Krystiana z docelowego stanowiska pracy kompa u niego w domu.
    • Na dobrej sztuce i9 wykręcisz może z 5.0-5.1 GHz, przy potwornie większym poborze prądu. Trafisz kiepską sztukę to będziesz mieć wyniki jak obecnie. Dodatkowe rdzenie w grach niewiele pomogą. Masz fajny procek, jeśli lata na 4.9 GHz to nie ma co kombinować.  Jak wymieniać CPU i zabijasz się o każdą klatkę to czekaj na 12 gen, choć i tak pewnie średnio będzie się opłacało wymieniac.
    • Na 5.0 są już za wysokie temperatury. Max co z tej sztuki wycisnę to 4.9  Dzięki za info.
    • Nie.  Podkręć 10600K do ~5,0 GHz i będziesz miał identyczną wydajność.
    • Jak trafisz na przyzwoity model to świetny deal w tej cenie.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...