Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

nie ma to jak robić porównania na podstawie odpicowanego trailera a nie real gameplayu xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma to jak robić porównania na podstawie odpicowanego trailera a nie real gameplayu xD

jak bedzie gameplay to z pewnoscia zrobia porowananie na jego podstawie + jakbys obejrzal video to bys wiedzial ze zostaly udostepnione screeny z gameplay'u ktore tez zostaly uzyte w analizie

Edytowane przez SNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Analiza na podstawie takich screenów jest chyba jeszcze bardziej śmieszna niż na podstawie trailera :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Analiza na podstawie takich screenów jest chyba jeszcze bardziej śmieszna niż na podstawie trailera :E

czym sie rozni taki screen 4k od tego jaki pozniej zrobi df z gry? :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaką masz pewność, czy te screeny reprezentują rzeczywostą jakość oprawy, skoro nie zostały przechwycone z żadnego wideo czy innego źródła, tylko udostępnione od From? :hmm:

 

Ile lat grasz w gry? Wierzysz tak bezgranicznie we wszystko, co podrzucają Ci wydawcy i producenci? Ja bym jednak brał na to poprawkę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaką masz pewność, czy te screeny reprezentują rzeczywostą jakość oprawy, skoro nie zostały przechwycone z żadnego wideo czy innego źródła, tylko udostępnione od From? :hmm:

 

Ile lat grasz w gry? Wierzysz tak bezgranicznie we wszystko, co podrzucają Ci wydawcy i producenci? Ja bym jednak brał na to poprawkę...

Nie mam ale smieszniejsza jest ta analiza czy Twoja teoria spiskowa ? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No taka teoria spiskowa, że to jest coś, co w tej branży jest notoryczne i towarzyszy jej od dziesiątek lat. Nigdy nie spotkałeś się z przypudrowanym screenem? Bo z tego co piszesz, to te zjawisko jest Ci chyba obce, więc zazdroszczę życia w idealnym świecie :E. Skoro mają grę w ruchu, to mogli ją pokazać. Ja bym po prostu brał poprawkę jeśli chodzi o jakość takich materiałów, to jest chyba proste do zrozumienia.

 

Analiza jest DLA MNIE śmieszna. Digital Foundry jest spoko, ale to też nie jest wyrocznia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No taka teoria spiskowa, że to jest coś, co w tej branży jest notoryczne i towarzyszy jej od dziesiątek lat. Nigdy nie spotkałeś się z przypudrowanym screenem? Bo z tego co piszesz, to te zjawisko jest Ci chyba obce, więc zazdroszczę życia w idealnym świecie :E. Skoro mają grę w ruchu, to mogli ją pokazać. Ja bym po prostu brał poprawkę jeśli chodzi o jakość takich materiałów, to jest chyba proste do zrozumienia.

 

Analiza jest DLA MNIE śmieszna. Digital Foundry jest spoko, ale to też nie jest wyrocznia.

Ok, nie widze na tych screenach niz tak szokujacego czego by nie moglo udzwignac ps5 choc faktycznie wygladaja bardzo dobrze. Mi sie analiza podobala i fajnie ze robia z tego co maja bo na porzadna przyjdzie czas do premiery gry czyli pewnie gdzies w 2021.

 

Nowy screen

demons-souls-ps5-tower-knight-screenshots.original.jpg

Edytowane przez SNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Analiza na podstawie takich screenów jest chyba jeszcze bardziej śmieszna niż na podstawie trailera :E

 

dokładnie, "screeny" z trailera xD albo jakieś pseudo " captured on Ps5 " z perspektywy jak jakieś photo mode/dev mode

Edytowane przez Amphilyon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, nie widze na tych screenach niz tak szokujacego czego by nie moglo udzwignac ps5 choc faktycznie wygladaja bardzo dobrze. Mi sie analiza podobala i fajnie ze robia z tego co maja bo na porzadna przyjdzie czas do premiery gry czyli pewnie gdzies w 2021.

Poprawka - screeny nie od From, tylko Bluepoint Games.

 

Nie trzeba czekać do premiery z takimi analizami, wystarczy po prostu zwykły gameplay albo kawałek grywalnego kodu, a to przed premierą powinno być dostępne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprawka - screeny nie od From, tylko Bluepoint Games.

 

Nie trzeba czekać do premiery z takimi analizami, wystarczy po prostu zwykły gameplay albo kawałek grywalnego kodu, a to przed premierą powinno być dostępne.

zwykly gameplay tez mozna kwestionowac :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można, ale sam chyba przyznasz, że to już lepsze źródło informacji niż głupi trailer czy "suche" screeny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zalezy jakich informacji szukasz, dla mnie np. porownanie prerendera z ps3 ktory wypada blado przy real time cutscence ps5 bylo ciekawa informacja. Oczywiscie nie mowi to duzo o samej grze choc np. jeden screen byl w 1440p co sugeruje albo dynamiczna rozdzielczosc albo tryb wydajnosci o ktorym wspominal bluepoint bedzie wlasnie 1440p60fps i 4k30fps zwykly, jesli chodzi o rt to wylapali tylko uzycie dla cieni

Edytowane przez SNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem w Demon's Souls po raz pierwszy jakieś ponad pół roku temu (po ograniu wszystkich DS, BB i Sekiro, jeśli ktoś to wlicza jako Soulslike), nie bez powodu się mówi, że Twoje pierwsze Soulsy są najtrudniejsze (w moim przypadku Bloodborne), bo może DeS był wymagający, jak każda część, ale absolutnie niczym mnie już nie zaskoczył, bossowie byli tak banalnie prości, że poza Maneaterem (zrzucił mnie chyba z 10 razy w przepaść mając ostatnie 5% HP [*]) i tym ognistym (drugi w drugim świecie bodaj, nie pamiętam nazwy, bez odpowiedniego EQ na ogień był nie do poskromienia) nie zginąłem chyba ani razu. Lokacje na tym samym poziomie co reszta Soulsów, czyli chwila nieuwagi i leżysz. World Tendency nie było wcale takie hardkorowe, wystarczyło nie mieć na sobie odpowiednika żaru/humanity z Dark Souls (nie pamiętam co tam było, chyba też humanity) i World Tendency się nie zmieniało, samo humanity (?) dawało chyba tylko trochę więcej HP. DS2 było pod tym względem chore, bo po kilku śmierciach miało się 50% HP i chyba nawet ograniczony DMG.

Najbardziej podobało mi się podejście bardziej Bloodbornowe do budowania atmosfery (w sensie, to BB bardziej Demonowo podchodził do tego, ale wiadomo o co chodzi : D), o ile Dark Soulsy były raczej ciche przez 90% gry, o tyle w BB i DeS jest sporo dźwięków otoczenia, w ostatnim świecie (ten al'a Blighttown/The Pit) aż czuło się ten brud i smród przez ten głośny dźwięk much (wszędzie, nie tylko w przypadku pojedynczych przeciwników jak w Blighttown) i bardzo ograniczoną widoczność. Tak samo lokacja z więzieniem, również mistrzostwo świata. Wierzę w Bluepoint, remake SotC był genialny i pewnie zachowają ten klimat, dla mnie też must have, choć bossowie mogliby mieć bardziej rozwinięty moveset, dziś po BB czy DS3 jest po prostu śmiesznie ograniczony (ile oni mają ataków? Po 2?), a szybkość rozgrywki bardziej z DS3, niż z DS1/2 tworzy ich jeszcze prostszymi, w większości przypadków trzeba się naprawdę postarać, żeby dać się zabić.

 

Anyway, na razie najmocniejsza zapowiedź na PS5 IMO, jako, że kocham wszystkie Soulsborne'y i Sekiro, to na pewno zagram w remake Demonów.

 

Lekko poza tematem samego remaku, kojarzycie jak wygląda sytuacja z prywatnym serwerem online DeS na PS3? Wszystkie Soulsy przechodzę sam, a potem platynuję je z kumplem w coopie (nie możemy skończyć trójki, bo nie ma przyzwań do covenantów, a farmienie tego szajsu to samobójstwo : f), nie mam jak tego teraz sprawdzić, bo w DeS grałem na pożyczonym PS3, jako, że swoje sprzedałem już wieki temu, interesuje mnie czy to działa i czy można normalnie zbierać trofea, bo poza DS3, tylko Demony zostały nam do splatynowania. Ktoś coś wie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc to te gry Souls-like już mi się przejadły, jeszcze trochę wody upłynie zanim znowu zagram w coś tego typu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyglada super ale za 80 euro podziekuje ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gry na PS5 mają być tak drogie? Trochę irytujące jest to sapanie bohatera podczas biegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki sobie ten pokaz, dawno nie grałem w DS, ale nie przypominam sobie takiego spaceru po parku, nawet w przypadku najsłabszych mobów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby fajnie, wygląda zacnie, DkS3 speedrunowalem na twitchu sporo czasu. Jednak sama formuła Soulsow mi się przejadła. Mocno się zastanawiam czy mnie to kręci jeszcze :E

Edytowane przez PHYSXftw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w tej grze istnieje możliwość przyzywania sobie innych graczy do pomocy? To znaczy, czy było to możliwe w pierwotnej wersji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...