Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ale myślałem, że chociaż częściowo w tym uczestniczą.

No to zaczynam mieć obawy co do tego tytułu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem, np. remake Shadow of the Colossus wyszedł im świetnie. Nic tam nie majstrowali specjalnie, było poszanowanie materiału źródłowego w pełni. Tutaj obstawiam, że będzie to samo.

Pewnie jakieś konsultacje z FromSoftware są, ale za całość odpowiada Bluepoint Games i pomaga im SIE Japan Studio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza poprawkami w stylu omnidirection rolling cala mechanika i ai zostala prawie nie ruszona z tego co mowil w wyiadzie Gavin Moore (wiec nadal magic build op co jest dobra wiadomoscia dla mnie bo dzieki temu moze jednak dam szanse pierwszy raz soulsom)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem po raz drugi niedawno, tym razem z kumplem w coopie na emulatorze, on magiem, ja melee. Zawsze te teksty, że coś jest OP brałem z dystansem (wiadomo jak to elyta Soulsów), ale ło jezu, magia w DeS jest serio OP, po zdobyciu Firestorm wbijasz na bossa, rzucasz jeden cast, ewentualnie 2, a boss pada XD Nadal jednak musisz dobrnąć do tego momentu, czyli przejść co najmniej do Tower Knighta (połowa pierwszego świata) i pokonać jednego archdemona, czyli obrobić jakikolwiek cały świat, wcześniej magia jest względnie normalna (szczególnie jeśli nie zdobędziesz konkretnych itemów z questów, jeden z nich wymaga pokonania bossa jako gracza) i nadal nie jest wcale łatwo.

Edytowane przez Przemcio666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uh nie ten temat
Edytowane przez SNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

50567517121_afac28e5f3_o.jpg

50566766908_3ac104b709_h.jpg

50567653452_268f0d4611_o.jpg

https://blog.playstation.com/2020/11/05/first-look-demons-souls-character-creator-and-photo-mode/

  • Character Creator supports 16 million permutations.
  • Photo Mode filters are available outside of the Photo Mode (directly in gameplay).
  • There exists one filter for mimicking the tone of the PS3 original game.
  • Online players increased from 4 to 6.
  • You can save aside different characters in the Nexus (Hub).
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dam szanse, sprobuje tego niby op magic builda ale cos czuje po paru dniach poleci na sprzedaz :E

ds2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem prostym człowiekiem, widzę Soulsy, daję plusa. :E Gra wygląda bardzo dobrze, mam nadzieję, że feeling pozostanie bez zmian, bo to tutaj jest kluczowe i nie da się tego zobaczyć na filmikach. Mam na myśli moveset, reakcje na trafienie, poruszanie się postaci, animacje ruchów, etc. Historia zatacza koło, DS to jedna z pierwszych gier jakie ograłem na PS3, teraz będzie pierwszą uruchomioną na PS5.

Edytowane przez Vulc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nadzieje ze sie wciagne i nie bede sprzedawal po 3 dnaich sfrustrowany ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma wymiękania. Jak coś się nie uda, można trochę przygrindować i wrócić silniejszym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Vulc napisał:

Nie ma wymiękania. Jak coś się nie uda, można trochę przygrindować i wrócić silniejszym.

Na grind licze (takiemu Sekiro napewno nie bede dawal szansy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sekiro to gra w znacznie większym stopniu wymagająca zręczności, refleksu i wyczucia, łatwiej można trafić na ścianę. Soulsy mają niższy próg wejścia, Bloodborne jest mniej więcej po środku. W zależności od gracza, choćby tutaj na forum ludzie pisali, że DS3 jest najtrudniejszą częścią, gdzie w moim wypadku była to najmniej wymagająca odsłona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nioh :E > BB > Sekiro > DS > DS1 > DS2 > DS3

Pod kątem trudności 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nioh to nawet nie do końca soulslike, mimo że czerpie pomysł na levelowanie i respawn przeciwników z serii Souls. W Nioh trzeba mocno kombinować z umiejętnościami, inaczej gra wydaje się bardzo trudna i niesprawiedliwa, co odczułem na własnej skórze. Dopiero za drugim podejściem, z innym nastawieniem do gry, udało mi się ją przejść i grało się w nią nawet całkiem przyjemnie.

Na gameplayach wygląda na to że jeśli chodzi o budowę lokacji, to nie pozmieniali zupełnie nic, co jest akurat bardzo dobre. Animacje są oczywiście poprawione, ale wydaje mi się że odczucia z rozgrywki będą podobne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, crush napisał:

Nioh :E > BB > Sekiro > DS > DS1 > DS2 > DS3

Pod kątem trudności 

Nioh? :E To jest spacer przez park przy Sekiro, pomijając kilku upierdliwych bossów. :E Ponownie widać jak duże są różnice w odbiorze poziomu trudności. Przynajmniej w kwestii DS3 się zgadzamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardziej się męczyłem przy Nioh niż przy Sekiro. Ale w Nioh grałem tylko raz więc może teraz by się to zmieniło. ;)

Sekiro było szybsze ale jakoś tak płynniej mi to wszystko wchodziło. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sekiro nie było aż takie trudne jak już się wczułeś w rytm walki. Najtrudniejsze były te ataki specjalne, jak pojawiały się czerwone znaki, bo trzeba było na nie reagować na różne sposoby i na początku człowiek się często mylił. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie od Nioh totalnie odrzuciła "lootowa" mechanika, zbierasz tych broni setki, a tak naprawdę masz 3, które różnią się statystykami, meh, nienawidzę czegoś takiego, odpadłem przy Umi-Bozu, szkoda, bo niektóre mechaniki były fajne, np. stance'y. Sekiro bym bardziej stawiał w kategoriach jakiegoś DMC, jedyne co tę grę łączyło z Soulsami, to ci sami twórcy i respawnujący się przeciwnicy przy pomnikach + trochę ogólny design świata, tylko trochę ze względu na mechanikę grappling hooka, tak to w zasadzie zupełnie inne gry. Still, również Sekiro uważam za sporo cięższe od jakichkolwiek Dark Soulsów, może BB miałby trochę podjazdu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.11.2020 o 21:29, crush napisał:

Nioh :E > BB > Sekiro > DS > DS1 > DS2 > DS3

Pod kątem trudności 

Dla mnie Nioh jest sporo trudniejszy niż DS III.

Może dam też szansę  Sekiro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Passt napisał:

Dla mnie Nioh jest sporo trudniejszy niż DS III.

Może dam też szansę  Sekiro.

No ja napisałem od najtrudniejszego do najłatwiejszego IMO. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, crush napisał:

No ja napisałem od najtrudniejszego do najłatwiejszego IMO. 

Wiem, na tyle kumaty jeszcze jestem :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

66GB a to tylko remake gry z PS3

image0.jpg

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Bo większość miejsca najczęściej zajmują tekstury i pliki dźwiękowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...