Skocz do zawartości
Jaycob

Kena: Bridge of Spirits

Rekomendowane odpowiedzi

Jakbys chcial realistycznie to w 0:59 mialbys game over i zaczynasz od poczatku :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinna być taka reakcja:

ez9fEKd.png

:E

 

Godzinę temu, azgan napisał:

Nie wiem jak Tobie ale mi Ori podoba się w całości a nie tylko muzyka. Cała warstwa artystyczna to mistrzostwo.

Mi tak samo. Obie części super, w szczególności druga. A mówią, że Xbox nie ma exów. :P 

  • Haha 3
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę te stworki wyglądają jak bakłażany z oczami 🤭

GRUSZKA-MILOSCI-Oberzyna-Baklazan-Black-Beauty-1g-jpeg

  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, amsztel napisał:

Rotki.thumb.JPG.74d006fe6fff7ea21447bf769097d250.JPG

:D

Bardzo, bardzo ładne. Nie wiem co powiedzieć...

:przytula:

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, azgan napisał:

Trochę te stworki wyglądają jak bakłażany z oczami 🤭

GRUSZKA-MILOSCI-Oberzyna-Baklazan-Black-Beauty-1g-jpeg

To jest edycja kolekcjonerska bida edition. :E 

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, azgan napisał:

Trochę te stworki wyglądają jak bakłażany z oczami 🤭

 

Na początku myślałem że to szczury:red:

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Element Wojny napisał:

Kto się zagrzał i tak kupi, ale ludziom którzy się jeszcze nie zdecydowali definitywnie w tym momencie zapaliła się lampka alarmowa. Wstrzymywanie recenzji do momentu wydania gry (zakładając że to będzie w tym samym czasie) raczej nie jest standardowym zabiegiem. 

Niestety- obstawiam że gra może okazać się bardzo krótka, co wbrew zaklinaniom niektórych, ma istotne znaczenie w przypadku platformówki z fabułą.
Owszem, istnieją świetne tytuły na kilka godzin (żeby wspomnieć choćby "What Remains of Edith Finch"), ale to nie ten gatunek.
Kena od początku kojarzyła mi się z Hollow Knightem i gdyby rzeczywiście zaprezentowała podobny poziom rozbudowania, to byłoby mega.
Ale odkąd twórcy potwierdzili że to gierka na weekend, moje oczekiwania wobec tej produkcji mocno spadły.
No sorry, ale w Pustym Rycerzu po 5-6h gry błąkałem się dopiero gdzieś pomiędzy Zielonym Szlakiem a Grzybowymi Pustkowiami testując pierwsze synergie amuletów.

Poza tym Epic nie płaci aż tyle żeby opłacała się ekskluzywność dla gry która mogłaby odnieść duży sukces na Steam.
Announcement Trailer z czerwca 2020r. ma prawie 4 miliony wyświetleń, więc to nie jest typowy indyk którego twórcy muszą gonić za jakąkolwiek uwagą i drżeć o zwrot kosztów producji.
Także ja również jestem sceptyczny i obecnie na pewno nie kupiłbym tego tytułu w ciemno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
15 minut temu, Paw79 napisał:

Niestety- obstawiam że gra może okazać się bardzo krótka

Nie ma co obstawiać. Już jest powiedziane, że 8-10h.

15 minut temu, Paw79 napisał:

Kena od początku kojarzyła mi się z Hollow Knightem i gdyby rzeczywiście zaprezentowała podobny poziom rozbudowania, to byłoby mega.

Także nie ma szans. HK to gra na bardzo wysokim poziomie i głębokim lore. Średnie przejście samej fabuły to ok 30h.  A Kena na taką nie wygląda, a poza tym zupełnie inny rodzaj platformówki - rozbudowane 2D jest łatwiejsze do zrobienia niż 3D. Pewnie wiesz, ale HK tworzyły łącznie 3 osoby. 2 programistów i muzyk. :D 

BTW ciekawe kiedy Silksong, mam nadzieję, że nie zostanie skasowany. 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
20 minut temu, Paw79 napisał:

Niestety- obstawiam że gra może okazać się bardzo krótka, co wbrew zaklinaniom niektórych, ma istotne znaczenie w przypadku platformówki z fabułą.
Owszem, istnieją świetne tytuły na kilka godzin (żeby wspomnieć choćby "What Remains of Edith Finch"), ale to nie ten gatunek.
Kena od początku kojarzyła mi się z Hollow Knightem i gdyby rzeczywiście zaprezentowała podobny poziom rozbudowania, to byłoby mega.
Ale odkąd twórcy potwierdzili że to gierka na weekend, moje oczekiwania wobec tej produkcji mocno spadły.
No sorry, ale w Pustym Rycerzu po 5-6h gry błąkałem się dopiero gdzieś pomiędzy Zielonym Szlakiem a Grzybowymi Pustkowiami testując pierwsze synergie amuletów.

Wiesz każdy lubi co innego. Jeden powie że długość jest nieważna, liczy się jakość. Inny powie że krótkie gry go nie bawią bo ledwo zacznie się dobrze bawić to gra się kończy. Jeszcze inni celują w bardzo długie gry w których można siedzieć tygodniami/miesiącami. Jeśli gra jest na te 15-20h to moim zdaniem jest ok. Jeżeli zaś jest seryjnie poniżej 10h no to nie jest dobrze. Od kilku ładnych dni gram w Tales Of Arise, na koncie 41h (i jeszcze ładne trochę mam do końca), a mniej-więcej od ostatnich 10-15h bawię się wyśmienicie, także trudno mi w ogóle nawet wyobrazić sobie że skończyłbym grać 30 godzin temu :)

Ale jak pisałem, każdy lubi co innego. 

20 minut temu, Paw79 napisał:

Announcement Trailer z czerwca 2020r. ma prawie 4 miliony wyświetleń, więc to nie jest typowy indyk którego twórcy muszą gonić za jakąkolwiek uwagą i drżeć o zwrot kosztów producji.
Także ja również jestem sceptyczny i obecnie na pewno nie kupiłbym tego tytułu w ciemno.

Wiesz wydaje mi się że sporo osób przez długi czas trochę inaczej wyobrażało sobie Kenę. Niby indyk, ale większość na ten tytuł patrzy jakby to była wielka gra, wielka premiera a co za tym - wielkie oczekiwania. Skąd ? Nie mam pojęcia. Może dlatego że trailery robią wrażenie, są piękne, wskazują że możemy mieć do czynienia z jakąś fantastyczną grą. Łatwo zapomnieć że to tylko indyk. A co do bycia sceptycznym... uważam że te wstrzymywanie recenzji źle wpływa na postrzeganie tej gry. Ludzie wyobrażają sobie że z pewnością studio coś ukrywa, że poza ładną grafiką nie ma tu nic fajnego, że bankowo są błędy, że gra mega krótka - ogólnie że jest powód że boją się znieść embargo przed premierą. Czy tak jest ? Okaże się jutro. 

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Jaycob napisał:

Nie ma co obstawiać. Już jest powiedziane, że 8-10h.

Także nie ma szans. HK to gra na bardzo wysokim poziomie i głębokim lore. Średnie przejście samej fabuły to ok 30h.  A Kena na taką nie wygląda, a poza tym zupełnie inny rodzaj platformówki - rozbudowane 2D jest łatwiejsze do zrobienia niż 3D. Pewnie wiesz, ale HK tworzyły łącznie 3 osoby. 2 programistów i muzyk. :D 

BTW ciekawe kiedy Silksong, mam nadzieję, że nie zostanie skasowany. 

Mi od razu  do głowy przychodzi Mario 64 pierwsza platformówka 3D której przejście zajmuje 80h, a nie 8-10 jak ta gra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Element Wojny napisał:

Wiesz wydaje mi się że sporo osób przez długi czas trochę inaczej wyobrażało sobie Kenę. Niby indyk, ale większość na ten tytuł patrzy jakby to była wielka gra, wielka premiera a co za tym - wielkie oczekiwania. Skąd ?

Skąd? Zapowiedź na pokazie Sony i tymczasowy ex.;) 

1 minutę temu, Stjepan666 napisał:

Mi od razu  do głowy przychodzi Mario 64 pierwsza platformówka 3D której przejście zajmuje 80h, a nie 8-10 jak ta gra.

Mi pierwsze przejście HK zajęło 87h. :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Jaycob napisał:

Skąd? Zapowiedź na pokazie Sony i tymczasowy ex.;) 

To samo Sony które na dzień przed premierą ma tak wywalone na tą grę jakby w ogóle nie była ich konsolowym Ex'em ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Element Wojny napisał:

To samo Sony które na dzień przed premierą ma tak wywalone na tą grę jakby w ogóle nie była ich konsolowym Ex'em ? 

Fakt w porównaniu do tego jak reklamują i promują Deathloop to tutaj jest totalna bieda co jest rzeczywiście dziwne i zastanawia 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Jaycob napisał:

Nie ma co obstawiać. Już jest powiedziane, że 8-10h.

No właśnie obawiam się że może nie być nawet tych 8-10h.
Twórcy z zasady naciągają rzeczywistość, a tu sami mówią o weekendzie, więc te 8-10h to jest raczej najbardziej optymistyczny wariant.
Pół biedy gdyby to miało być rzeczywiste 8-10h na samą fabułę.
Ale naciągane 8h na wszystkie aktywności...
Sensownego drzewka umiejętności, rozbudowanych lokacji, dobrego tła fabularnego i odpowiedniej ilości boss'ów nie da się zamknąć w tak krótkiej grze.

12 minut temu, Jaycob napisał:

Mi pierwsze przejście HK zajęło 87h. :D 

108h na liczniku.
Od kilku miesięcy co jakiś czas włączam na kilkanaście minut, łudząc się że tym razem jakimś cudem uda mi się ukatrupić Króla Koszmarów.
Ale nic z tego.
Każdy jeden boss z Dark Souls to pikuś w porównaniu do NKG.
Mógłbym oczywiście polecieć do Brumma i przegnać trupę, ale chora ambicja mi nie pozwala. :-D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wzialem na epicu ;) 

faktycznie nie ma preloadu

0rNXZBo.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No poki co nie ma :E Ja zaczne ogrywac dopiero jutro po pracy.

Swoja droga to mam wrazenie, ze niektorzy maja oczekiwania kompletnie z czapy w stosunku do Keny. Zobaczyli trailery i mysla, ze dostana polaczenie Horizona i Dark Soulsow z fabula na 50h i open worldem ;) 

Nie mowie, zebym czegos takiego nie lyknal, wrecz przeciwnie - lykalbym nicym mlody pelikan :E Ale to nie to studio, nie ten budzet i nie ta cena Panowie ;) Mierzmy sily na zamiary.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no aż takich wymagań to nie ma ale jednak te ~25-30h zabawy dla statystycznego gracza byłoby ok.

Podobno są już pierwsze recki gdzie gra zbiera wysokie oceny.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma ani jednej recenzji, bo embargo spada o 6 w momencie premiery gry. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
18 minut temu, Element Wojny napisał:

Nie ma ani jednej recenzji, bo embargo spada o 6 w momencie premiery gry. 

Alek na golu pisał, że już są.

15-20h dla normalnego gracza to już całkiem fajny wynik. Oczywiście bez lizania ścian.

https://www.gry-online.pl/galeria/forum/9/685470097_297.jpg

Edytowane przez wompierz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 15:00 mozna siadac przed monitory ;) 

Capture.JPG.4aaae4eda105be623e19a7b9bbe88136.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, wompierz napisał:

Alek na golu pisał, że już są.

15-20h dla normalnego gracza to już całkiem fajny wynik. Oczywiście bez lizania ścian.

https://www.gry-online.pl/galeria/forum/9/685470097_297.jpg

Ciekawe czemu wkleiłeś  tylko część tego posta a nie całość.

1

To fake. W sobotę nikt nie mógł tego zrecenzować bo kopie recenzenckie zostały wysłane dopiero w niedzielę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 

Kena: Bridge of Spirits to wspaniała pierwsza gra od Ember Lab, łącząca wybitny rodowód w dziedzinie sztuki i animacji z naprawdę solidną walką, fantastycznym projektem świata i świetną równowagą akcji, platformówek, rozwiązywania zagadek i eksploracji. Rezultatem jest przygodowa gra akcji w otwartym świecie, która nawiązuje do czasów Zeldas, Okami i Star Fox Adventures z epoki N64/Gamecube, jednocześnie dodając trochę nowoczesnej wrażliwości i wyraźny osobisty akcent. Jest elegancki w swojej prostocie, chociaż czasami ta prostota sprawiała, że chciałem mieć więcej opcji, aby urozmaicić moje podejście do walki, a nigdy nie poznałem samej Keny tak dobrze, jak chciałem. Mimo to niesamowita różnorodność wrogów i intensywne, niezapomniane bitwy z bossami to coś więcej niż tylko przetrwanie tej dziewięciogodzinnej przygody.

Screenshot-20210921-061752755-1.jpg

Klimacik i muza pierwsza klasa. Filmiki poziom Ratcheta,sama grafika trochę gorzej. Potem granie na poważnie.

Edytowane przez ODIN85
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

https://www.metacritic.com/game/playstation-5/kena-bridge-of-spirits 85%/16 recek

 

PC Gamer 65/10:

Cytat

Looks better than it plays, but it's got a good heart.

https://www.pcgamer.com/kena-bridge-of-spirits-review/

Gameinformer 9/10:
https://www.gameinformer.com/review/kena-bridge-of-spirits/kena-bridge-of-spirits-review-one-of-the-best-adventures-of-the-year

 

Największe plusy to przepiękna grafika i OST. Jak słuchałem to miałem gęsią skórkę .:D  Na 2080ti można grać na max w 4k@60fps.

 

TLDW: Za tą cenę warto kupić.

 

Wg. recenzentów to faktycznie gra na 8-10h, jeśli chodzi o fabułę, ale podczas eksploracji, zadań pobocznych i zbieractwa to nawet 20h. 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Sprawdzalem to tez, i nic. A z tymi 80gb to jakos tak wyszlo
    • Widzisz Ty patrzysz tylko na suche liczby a prawda jest taka że 12600 ma 10 rdzeni o łącznej powierzchni 7 rdzeni GoldenCove. 6 rdzeni GoldenCove + 4 Gracemont które są wzamian za 1 rdzeń GoldenCove. Inaczej 6 rdzeni GoldenCove + dodatkowe 4 Gracemont to + 16.66% do powierzchni rdzeni GoldenCove a wydajność wyższa od 6 rdzeni Zen3 o 47% czyli jest znacząco szybszy nawet od 8 rdzeni Zen3 i 8 rdzeni CypressCove Przynajmniej w scenariuszu CPU-Z To samo można napisać o 12900K ma 16 rdzeni o powierzchni 10 rdzeni GoldenCove a wydajność w CPU-Z i CB jest blisko 16 rdzeni Zen3. Inaczej 12900 ma powierzchniowo o 25% więcej rdzeni względem 8 rdzeni GoldenCove a wydajność o 74% wyższą niż 8 rdzeni CypressCove i Zen3  12600 to powierzchniowo 6(Pcore)+1(4 Ecore) czyli 6 + 16.66% = 7 Pcore12900 to powierzchniowo 8(Pcore)+2(8 Ecore) czyli 8 + 25% = 10 Pcore
    • Przy tak gruntownej przeróbce musieliby niemal od zera tworzyć i testować wszystkie misje, żeby nowe wersje gier były grywalne - a przy tej skali trochę by to kosztowało... GTA to jednak nie to samo co prosty Crash Bandicoot, a odświeżone Command & Conquer, Diablo 2 to po prostu nakładki na 2D. Niemniej patrząc na wcześniejszy remaster San Andreas - nawet to udało im się spier....ć  Z drugiej strony dziwi mnie, że twórcy tak ochoczo zakładają kagańce moderom zamiast zrobić to tak jak należy. Skoro pojedyncze anonimy z Internetów bez żadnych kodów źródłowych i ułatwień ze strony wydawców potrafią wyczarować cuda, to wystarczyłoby ich zatrudnić i dać rozwinąć skrzydła żeby za ułamek kosztów uzyskać lepszy efekt niż to co dostajemy przy większości remasterów.
    • te przedsięwzięcia Orlenu i Eneii wyglądają na kwiatek do kożucha - muszą coś robić, więc zaczynają od reklamówek; oczywiście nie mają zbyt dużych możliwości, więc mierzą zamiary na siły, nie odwrotnie, siły na zamiary, jak tego tradycja romantyczna wymaga w Polsce; a tymczasem rzeczywistość skrzeczy, i długo jeszcze będzie skrzeczeć - po prostu nie da się nadrobić opóźnień wielu dekad w ciągu kilku lat - potrzeba na to też dekad  najlepiej widać to właśnie w ciepłownictwie - trochę pomijany temat, a w nim widać najlepiej, jaka droga do zrobienia i jak zaniedbania przeszłości ciążą nad stanem obecnym -  mam przed sobą statystyki dotyczące tego sektora wytwarzania energii w krajach byłego bloku wschodniego w porównaniu do Niemiec - wynika z nich, że w 2015 polskie centralne ciepłownictwo (bez domów indywidualnych) wyprodukowało 67,5 TWh ciepła z węgla - w Niemczech dla porównania tylko 42 - wydaje się zagadkowe jeśli weźmiemy pod uwagę ilość ludności, ale w Niemczech chyba dużo więcej proporcjonalnie domów indywidualnych niż w Polsce - to zresztą jeszcze by pogorszyło statystykę, bo stosunkowo znacznie więcej niemieckich domów używa ciepła z gazu, u nas chyba? zdecydowanie przeważa ciągle węgiel; w Niemczech z gazu wyprodukowano 52.8 TWh ciepła, w Polsce tylko 5,6; z alternatywnych źródeł jeszcze gorzej - np z odpadów (abfaelle) wyprodukowano w Niemczech 19 TWh ciepła, w Polsce 0,2!! z biomasy trochę lepiej - w Niemczech 9,4 , w Polsce 3,6 - wydaje się więc, że zamiast inwestować, symboliczne zresztą sumy, w superprzyszłościowe technologie np sekwestracji CO2, Enea Ciepło powinna na krótką metę skupić się raczej na efektywnych i "zielonych" spalarniach śmieci (jeśli możliwe), tym bardziej że rozwiązują 2 problemy za jednym zamachem ciekawe zużycie ciepła w przemyśle - w Niemczech w 2015 przemysł zużył 48,2 TWh ciepła - w Polsce 7, 7; w Polsce zużycie ciepła w przemyśle spadło radykalnie - z ponad 100TWh w 1990 do 7,7 - odwrotnie w Niemczech - wzrosło z 28 do ponad 48TWh w ciągu 25 lat - widać, że zmierzamy jedynie słuszną drogą, tzn od brudnego społeczeństwa przemysłowego do czystego postindustrialnego usługowego - w projektach mieliśmy żyć głównie z pośrednictwa finansowo - logistyczno - transportowego między brudnymi wschodem i zachodem że statystyki wynika także chyba, że Niemcy znacznie efektywniej wykorzystują ciepło w budownictwie mieszkaniowym - w Polsce centralnie ogrzewane mieszkania zużyły 45,1 TWh ciepła, w Niemczech 47,3, mimo chyba? znacznie większej ilości mieszkań i ogrzewanej powierzchni - różnica w stosunku do liczb podanych powyżej wynika z tego, że te liczby nie uwzględniają budynków użyteczności publicznej, urzędów, sklepów, itp  czyli ogólnie w ciepłownictwie mamy ogromny dystans do odrobienia i raczej na tym powinniśmy się skupić w najbliższym czasie, nie na spektakularnych ale mało efektywnych reklamowych akcjach z wodorem, itp dodam dość pesymistycznie, że w samej produkcji prądu dystans jest jeszcze większy - produkujemy na głowę mało prądu - 4010kW, w takich Czechach ponad 6tys, w Niemczech ponad 7 tys -  ale ze źródeł odnawialnych w 2015 wyprodukowaliśmy 23,3 TWh, Niemcy 187,4, czyli 9! razy więcej; do tego w Niemczech ponad 90 Twh energii jądrowej, i 63 z gazu - w Polsce z gazu 6,4, czyli znów 10! razy mniej; ogromną część nadwyżki prądu w Niemczech zużywa oczywiście przemysł, w Niemczech 226,6TWh, w Polsce 51,2 pod względem efektywności wykorzystania energii też odstajemy - w Polsce wyprodukowano 0,37 euro pkb na 1 kWh energii, w Niemczech 0,77 euro - ale pod tym względem wszystkie kraje byłego bloku wschodniego odstają, np w Czechach ten wskaźnik nawet niższy  - 0,36  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...