Skocz do zawartości
azgan

Microsoft Flight Simulator - NextGen od Microsoftu PC, XSX

Rekomendowane odpowiedzi

@kadajo Ustawiłem 4.0 i przy patrzeniu na wprost jest dobrze, ale kamera w lewo/prawo powoduje dropy do 20 FPS (chwilowe). Także chyba to zbyt dużo jak na mój sprzęt i ustawienia Wysokie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że tego lod nie ruszę na xgp w folderze nie mam tego pliku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Asobo już pracuje nad hotfixem najważniejszych problemów jakie przyniósł SU5 i musze przyznać ze chcą podejść do tego bardzo dobrze:
 

Thank you for your comments over the last 7 days with the recent Sim Update 5 release. We have seen and read from the core simming community and recognize there is some feedback that needs to be addressed. We have spent the past several days looking over it, reviewing, exploring the details and immediately started working on fixes.

As a result, a hotfix is coming in the next few days (target is Friday but could move to Monday) to address some of the issues as soon as possible. Here is a summary of the hottest topics we have seen in the forums.

  • Volumetric Lighting is Missing – This was a shader bug and will be addressed in the upcoming hotfix.

  • LOD Popping and Stutter when Camera Panning – PC Simmers with graphics set to Ultra will experience this when panning the camera around very quickly. We are working on a new option that will allow you to customize how much off-screen scenery will be cached. We are aiming for this to be released on August 24th (World Update 6).

  • Low Resolution Ground Texture – This is a bug introduced when we fixed tree draw distance from high latitudes and will be addressed in the upcoming hotfix.

Preview of Ground Texture/LOD in the Hotfix

 


View from above 30,000 feet: Detail level will increase to an even higher level than Sim Update 4

 

 


View from above 30,000 feet: The same fix also improves the night lighting draw distance

 

 


View from above 60,000 feet: You can still see the photogrammetry of Seattle. The terrain level of detail is more than 1 terrain pixel per 4K screen pixel.

 

  • CTDs – We are currently investigating and are planning on several fixes for World Update 6.

  • Washed out Graphics and Cloud Appearance – Attempted improvements to the cloud appearance introduced an overexposure of the world. This will be addressed in the upcoming hotfix. We are planning on a brightness slider for an upcoming Sim Update to allow visual customization of your sim.

  • Aerosoft CRJ – We have found and fixed a bug in an open-source math library that is part of Web Assembly [wasi-libc] which was part of the CRJ and has been resolved. A new package will be made available in the next few days.

  • ATC Incorrect Altitude – The pressure altitude has been brought in line with the new altimeter simulation and ATC should no longer ask you to get to your current altitude if you’re already there. This is addressed in the hotfix. Further improvements to the altimeter and ambient pressure system will be coming in World Update 6.

  • Temperature Spikes – The previous hotfix did not fix all cases of the issue. This is being addressed in the upcoming hotfix.

This is not an exclusive list - we are investigating all the issues that have been communicated and we will give updates in the Feedback Snapshot on August 12. We acknowledge and apologize for the gap in our communication. Thank you again for your continued support and patience!

 

https://forums.flightsimulator.com/t/official-discussion-upcoming-hotfix-announcement/436058

https://forums.flightsimulator.com/t/regarding-your-feedback-upcoming-hotfix/436063

Edytowane przez kadajo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ATC właśnie teraz doświadczam, wcześniej nie było problemu a teraz non stop "przyspiesz wznoszenie" jak od 5 minut lecę na FL180 :D Już myślałem że coś źle ustawiłem, a to bug. 

Zapowiedzi wyglądają nieźle, ale po SU5 nieco ochłonąłem.

 

EDIT: Dobra, lepiej mieć ścinkę przy nagłym ruchu kamery niż brak detali na 1.0 LOD. Okropnie to wygląda, nawet lotnisko namierzyć ciężko

Edytowane przez galakty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z najbardziej popularną miejscówką im się udało, dobre :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Póki co najlepsze lądowanie - Islandia, miejsce 1670 :) 

2021-08-07-22h15-09.png

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ktos tu pisal o tym ale gra po wlaczeniu VRR ma odblokowane klatki i dziala do 120fps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze by zaktualizowac gre to musze ja odinstalowac najpierw. Fajny ten sklep microsoftu, taki ledwo dzialajacy.

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj wszytko tam działa jak należy.

Zazwyczaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wejdź w Store w tę grę i powinno zaczytać aktualizację, bo sam z automatu nie pobierze. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 5.08.2021 o 09:38, kadajo napisał:

Flight simulator.jpg

Microsoft Flight Simulator razem z Forza Horizon 5 to sztos ?

Microsoft Flight Simulator - Xbox Series X|S Accolades Trailer

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, galakty napisał:

Wejdź w Store w tę grę i powinno zaczytać aktualizację, bo sam z automatu nie pobierze. 

U mnie sklep store nie widzi że mam grę zainstalowaną. Nie jestem jedyną osobą z tym problemem.

  • Confused 1
  • Sad 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi znowu powróciły crashe podczas lotu, najczęściej tuż przed lądowaniem. 

A był już spokój ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, kadajo napisał:

Zazwyczaj wszytko tam działa jak należy.

Zazwyczaj.

No właśnie nie, ja od kad pamiętam to z tym gownem mam problem. 

Pliki rozwalone po folderach na dysku, po deinstalacji nie usuwa wszystkiego, a jak chce to zrobić to ręcznie to zabawa w nadawanie praw do folderom. 

Wpisuje w sklepie nazwę np. Microsoft simulator to znajdzie wszystko oprócz wspomnianego symulatora. 

Błąd o którym wspomniałem inni też mają tutaj. https://techcommunity.microsoft.com/t5/report-an-issue/can-t-update-microsoft-flight-simulator-2020-from-microsoft/m-p/2596642

 

Ja nie wiem jak taki moloch jak microsofr posiadający cały system operacyjny i mega, mega zaplecze nie potrafi ogarnąć czegoś tak prostego jak sklep. To nie musi być poziom steama, ale kurde po takim czasie jak to jest na rynku i dalej cuda? Teraz dodali aplikacje xbox, po co? Po to bym w niej dostawał info ze jakąś grę mam zaaktualizowac w sklepie, serio nie potrafią czegoś tak prostego ogarnąć? 

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest właśnie największy "problem", że mam apkę Xbox, tam instaluję grę, potem odpalam i mam info, że muszę zaktualizować w Store :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci store widzi gre to i tak dobrze, nie wszystkim dziala to tak jak powinno :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BS, wersja na Xbox to średnie ustawienia na PC. A że ktoś tego nie widzi to już jego problem :)

Dodatkowo aktualnie MFS boryka się z downgradem grafiki przez "optymalizacje" których dokonali tak że ...no tego... :E

Na PC na szczęście jest sposób żeby to naprawić. I wersja na konsolach chodź ładna nawet nie jest blisko tego co można uzyskać na PC.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na OLED to wszystko dobrze wygląda, a na konsoli gra się z kilku metrów więc nie widać szczegółów i różnic (albo nie chce się widzieć). 

Zresztą jakoś nie wyobrażam sobie, żeby konsolowi gracze sprawdzali czy LOD jest w porządku i drzewa nie znikają w oddali, to nie PCMR :E

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@azgan zlituj się, linkujesz każdego guano newsa z każdego guano portalu jakby to był digital foundry. 

  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, joloxx9 napisał:

@azgan zlituj się, linkujesz każdego guano newsa z każdego guano portalu jakby to był digital foundry. 

To jest recenzja gry a nie news i nawet nie wysiliłeś się i nie sprawdziłeś. Digital Foundry też potraficie krytykować no ale wiadomo zawsze znajdzie się powód żeby sobie pomarudzić.

Godzinę temu, kadajo napisał:

BS, wersja na Xbox to średnie ustawienia na PC. A że ktoś tego nie widzi to już jego problem :)

Dodatkowo aktualnie MFS boryka się z downgradem grafiki przez "optymalizacje" których dokonali tak że ...no tego... :E

Na PC na szczęście jest sposób żeby to naprawić. I wersja na konsolach chodź ładna nawet nie jest blisko tego co można uzyskać na PC.

Włączyłem sobie z ciekawości na PC i wygląda to bardzo podobnie do tego co jest na konsoli bez gmerania w plikach. W obu przypadkach konsola i TV podłączone do OLED'a.

I z tego co mówi samo Digital Foundry to są wysokie detale a nie średnie 

chwalona jest też oprawa graficzna no chyba że DF też się nie zna i nie wie co mówi ?

Godzinę temu, galakty napisał:

Na OLED to wszystko dobrze wygląda, a na konsoli gra się z kilku metrów więc nie widać szczegółów i różnic (albo nie chce się widzieć). 

Zresztą jakoś nie wyobrażam sobie, żeby konsolowi gracze sprawdzali czy LOD jest w porządku i drzewa nie znikają w oddali, to nie PCMR :E

A ja się zgadzam z opinią tego recenzenta na własne oczy się o tym przekonałem i mam porównanie 

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, azgan napisał:

A ja się zgadzam z opinią tego recenzenta na własne oczy się o tym przekonałem i mam porównanie 

A zgadzaj się, nie zmienia to faktu że przy premierze na klocka PC dostało downgrade.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, co tu dużo mówić, jak ma PC wyglądać inaczej od konsoli jak zmienili cały LOD i bez grzebania w plikach nie można na PC uzyskać jakości która była przed SU5.

I z całym szacunkiem dla DF ja gram już w ten tytuł ponad rok czasu, oni go odpalili pare razy w roku żeby nagrać pare klipów. Tak, gówno wiedza na temat tego jak sim się zmieniał i zmienił w tym czasie.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...