Skocz do zawartości
Lakos

Creative G5,brak dźwięku tylny panel.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dziś zakupiony sprzęt Creative G5,podłączony przez usb pod tylny panel nie działa,pomaga wyjęcie kabelka usb i ponowne wpięcie.

Przedni panel działa bez problemu.

Jakieś sugestie?

 

Płyta-Asrock fatal1ty b450 gaming k4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj opcje zasilania->ustawienia zaawansowane->ustawienia USB->ustawienie wstrzymania selektywnego USB->wyłączone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W menadżerze urządzeń w właściwościach zobacz czy nie ma zarządzania energią, a w nim opcji Zezwalaj komputerowi na wyłączanie tego urządzenia w celu oszczędzania energii. Jeśli jest to trzeba odznaczyć taką opcję i potwierdzić zmiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było we wszystkich portach zaznaczone,odznaczyłem i nic nie pomogło. 

Edytowane przez Lakos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie USB na tylnym panelu tak samo? Bios mobo najnowszy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak były zaznaczone wszystkie,bios najnowszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Źle się wyraziłem. Wszystkie USB na tylnym panelu tak samo się zachowują?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości co masz podłączone pod USB poza jedną myszką i klawiaturą ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj podłączyć różne urządzenia do tylnego panelu i zobacz czy efekt jest ten sam. Jeśli tak to jest problem ogólny. Jak tylko z g5 to pewnie problem leży gdzieś bliżej. Od kiedy tak robi w ogóle? Warto zobaczyć czy na innym PC również występuje problem to wtedy wina leży w aktualizacji systemu lub w samym urządzeniu.

Edytowane przez hopes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddałem sprzęt,nie miałem cierpliwości już do Creativa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...