Skocz do zawartości
poniek66

Huawei p30 pro 6gb vs 8gb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,  chce kupić huawei p30 pro i mam do wyboru wariant 6gb ram za 1800zl i 8gb ram za 2300zl. Mowa tu o nowych telefonach.  Czy warto doplacac 500zl za te 2 dodatkowe gb ram?  Dodam ze telefon chce uzytkowac 3/4 lata. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Posiadam wersję 6/128 i uważam, że jest zupełnie wystarczająca. Aplikacje normalnie zostają w RAMie, wszystko działa jak należy. Nie wiem czy realnie odczujesz różnicę tym bardziej, że EMUI wg wielu opinii bywa agresywne i mocno ubija aplikacje w tle (ja akurat nie doświadczam tego zbytnio). 

Z drugiej strony 2300zł za wersję 8gb to bardzo dobra cena. No nie wiem, kwestia czy te 500zł to subiektywnie 'dużo' u Ciebie. Jeśli tak to 6 w wystarczy ;) 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie ukrywam że jestem studentem i dla mnie liczy się kazdy zaoszczedzony grosz 😀 Poprostu mam wątpliwości czy ten telefon w wariancie 6gb za te 3 lata nie będzie mi sie scinać. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Prędzej procka będzie za mało niż RAMu (mają 6GB) przez te 3 lata

także na spokojnie bierz 6gb

mam 6gb i nic mi emui nie ubija

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Napisano (edytowane)

6gb jest jak najbardziej ok. Nie wiem komu i do czego potrzebne jest 8gb

Edytowane przez Petru23

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

tez jestem tego samego zdania, na dzien dzisiejszy 6GB przy takiej roznicy cenowej to max co potrzebujesz...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi