Skocz do zawartości
warczok

Niska prędkość pobierania i wysyłania ZTE-MF286

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Od nie dawna mam nowy router ZTE MF-286. Od początku użytkowania router był dość wolny (30mbps pobierania 2mbps wysyłania), a czasem prędkość wysyłania wynosiła czasem 0.00mbps. Dodam także, że używam routera po kablu i nie zmieniałem żadnych ustawień rutera. Obecnie to jest dramat (0.7mbps pobierania 0.02mbps wysyłania). W teorii według producenta prędkość ma wynosić 1gb/s. Prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu problemu. 

Edytowane przez warczok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może go po prostu zrestartuj..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Sary napisał:

Może go po prostu zrestartuj..

Próbowałem nic to nie pomogło.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak po LTE będziesz miał 1 Gb/s. Po prędkości wysyłania widać, że masz bardzo słaby sygnał. Spadek prędkości pobierania może być przyczyną tego sygnału albo wpadłeś w lejek. Nie napisałeś jaka to sieć, dokładna lokalizacja, podaj parametry sygnału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według oferty mam internet bez limitu. Sieć T-Mobile. Lokalizacja czego? Jeśli najbliższego BTS-u to jest około 70m odemnie(Katowice Żwirki i Wigury 23). W screanie jest widoczna siła sygnału. Jestem trochę

zielony w te tematy więc proszę o wyrozumiałość.

 

 

1656465573_Beztytuu1.png.658afe28a50a33f7a600aa6acb63c63c.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo słaby sygnał, agregacja 800 i 2600. SINR bardzo niski jakieś zakłócenia. Wystaw router za okno i pokaż jeszcze raz tego screena i  zrób speed testa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

ping 31 pobieranie 1,36mbps wysyłanie 0.00mbps

SINR wacha się od 0.00db do 18db

11.png

Edytowane przez warczok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Sprawdź w nocy, jak będzie ok to stacja obciążona i nic nie zrobisz.

Takie uroki mobilnego internetu. Wakacje, dzieciaki siedzą i ciągne gry po kilkadziesiąt gigabajtów a częstotliwość radiowa nie jest z gumy.

Jak w nocy też będzie lipa to złóż reklamacje, niech operator wyjaśni czy to obciążona stacja czy awaria.

Edytowane przez tml23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok sprawdzę, rano dam wam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

około północy sprawdzałem i wyszło 1,5mbps pobierania 30 pingu więc lipa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz lejek. To po pierwsze. Po drugie doczytaj co dokładnie na umowie oznacza "oferta bez limitu danych" . Zdziwisz się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W umowie piszę, że mam 100gb transferu do 5 dnia każdego miesiąca. Masz rację ale nie możliwe jest żebym wykorzystał 100gb internetu w 1 dzień.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...