Skocz do zawartości
matten

Brother DCP-J315W: problem z wydrukiem - brak reakcji

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Dzień dobry,

Posiadam urządzenie wielofunkcyjne Brother DCP-J315W. Ostatnio pojawił się problem z drukowaniem. Niezależnie od rodzaju pliku (.pdf, .txt, .jpg) urządzenie nie reaguje i nie rozpoczyna wydruku. Drukarka nie "chrobocze", nie pojawia się też żaden komunikat o błędzie. Skanowanie/kserowanie działa normalnie zarówno z poziomu komputera, jak i panelu urządzenia wielofunkcyjnego. Połączenie wygląda na prawidłowe, nie brakuje też papieru ani tuszu (jedynie kolorowe są na wyczerpaniu, ale nie drukuję nic w kolorze)

Próbowałem reinstalacji sterowników i zmiany połączenia z bezprzewodowego na przewodowe, ale nic to nie dało.

Jakieś pomysły co może być nie tak?  Z góry dziękuję :)

Edit:

Naprawiło się. Prawdopodobnie winna była aktualizacja Windows Update, bo teraz wszystko działa jak należy.

Edytowane przez matten

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Można spróbować wyczyścić bufor wydruku lub/i zobaczyć czy nie wyłączył się w ogóle bufor w systemie.

Pojawił się też problem w ostatniej aktualizacji Windows 10, łatka

Edytowane przez Puma
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyściłem bufor, ale bez rezultatu. Myślę, że możesz mieć rację i chodzi o tę nieszczęsną aktualizację, bo parę dni robiłem update do Windowsa 10 ver. 2004. Wiadomo kiedy to naprawią?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś czytałem że w tym miesiącu ale z nimi nigdy nic nie wiadomo. Sam czekam na łatki bo miewam restarty po aktualizacji, choć drukarka mi działa.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...