Skocz do zawartości
SPYCHCIO

FAR CRY 6

Rekomendowane odpowiedzi

OK a więc teoretycznie wystarczy wyłączyć E-core w BIOS :x ten sam przypadek co MK 11, sprawdzę i dam znać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.10.2022 o 19:56, caleb59 napisał:

Far Cry 6 to stara, dobra Dunia Engine, tutaj wszystko ładnie wygląda i działa płynnie nawet na Pascalach na wysokich detalach, do tego wygląda wizualnie lepiej niż Valhalla ale może to bardziej kwestia settingu - rajska wyspa vs. średniowieczna Anglia.

Patrz, mam podobne "dane wejściowe", ale zupełnie inne wnioski :E Setting FC6 jest bardzo fajny, ta gra jest bardzo ładna "artystycznie", może nawet ma ten klimat kojarzący się z FC1. A co najmniej z FC3. Bawię się przy FC6 właśnie najlepiej od czasów FC3, może nawet lepiej niż w FC3. Chociaż to takie trochę "guilty pleasure" - ostatecznie mam świadomość, że gram w głupawą ubigrę. Z drugiej strony, technicznie już ona dla mnie trąci myszką, ot kolejna część która jest prawie że nową mapą do tego samego. Robisz to samo, wygląda tak samo itd.

Minus taki, że wg mnie frametime miejscami wariuje mimo dobrego uśrednionengo FPS, o czym piszę wyżej.

14 minut temu, shakal84 napisał:

OK a więc teoretycznie wystarczy wyłączyć E-core w BIOS :x ten sam przypadek co MK 11, sprawdzę i dam znać. 

Wg mnie na AM4 też nie jest idealnie, chyba że Wy tam na intelach macie jeszcze gorzej :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK u mnie problem z zacinkami rozwiązany, wyłączyłem rdzenie E-core w BIOS i jest OK. Śmiga na ultra. Problem ten samo co w Mortal Kombat 11 Problematyczny Win 10 i rdzenie E-core. 

Edytowane przez shakal84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, shakal84 napisał:

OK u mnie problem z zacinkami rozwiązany, wyłączyłem rdzenie E-core w BIOS i jest OK. Śmiga na ultra. Problem ten samo co w Mortal Kombat 11 Problematyczny Win 10 i rdzenie E-core. 

Bo od tego jest win 11 żeby sprawnie zarządzać hybryda, a ludzie kupują 12th/13th i kisza na win 10 ;)  

  • Sad 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Phoenix. napisał:

Bo od tego jest win 11 żeby sprawnie zarządzać hybryda, a ludzie kupują 12th/13th i kisza na win 10 ;)  

Windows 11 też idealny nie jest, przy World of Warcraft w trybie okienkowym gra ma duży stutteriung 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widows 11 to rzekłbym jest raczej .. nieprzewidywalny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogrywałem Far Cry 6 na Windows 11 jeszcze za czasów nie tak dawnego GTX 1070 i z AMD FSR ultra jakość zrobiłem większość gry, dokończyłem już na RTX 3070 na ustawieniach max i nie miałem problemu ze stutteringiem zarówno na GTX 1070 jak i RTX 3070.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim ostatnim far cry była trójka. Muszę przyznać że bardzo mi się podoba. Klimat, muzyka, setting, humor - kupuję to. Do tego gra wygląda przepięknie i fajnie się strzela 

  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, raul_ole napisał:

Moim ostatnim far cry była trójka. Muszę przyznać że bardzo mi się podoba. Klimat, muzyka, setting, humor - kupuję to. Do tego gra wygląda przepięknie i fajnie się strzela 

No ten nowy Far Cry dzieki muzyce jest jeszcze lepszy ;) widoki ekstra :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie nieco ożywić wątek, wzmaga się ktoś aktualnie z mikroprzycięciami vel stutteringiem? Ja próbowałem już niemal wszystkiego i niestety wciąż mam nieznośne "jąkanie", czuć to głównie podczas szybkiego przemieszczania się po mapie, co ciekawe jak grałem jakiś czas temu na RTX 3060 Ti to nie pamiętam aby było aż tak dokuczliwie, na aktualnym konfigu niestety ciężko grać w ten tytuł.

CP 2077 działa świetnie, Forza 5 również, ale FC 6 z jakiegoś powodu pomimo średnio ~120 klatek na sekundę posiada te nieszczęsne drażniące mikro-ściny których nie widać po fps, ale na wykresie liniowym opóźnienia już można je zauważyć, tutaj gość ma dokładnie ten sam problem:

https://www.youtube.com/watch?v=CotA_-BHAI4

Zgodnie z tym co autor filmu napisał w komentarzach to problem występował/występuje u niego na kartach takich jak RTX 3080/3090/4090, natomiast na słabszym 3070 Ti problemu już nie ma:D

a6f2f391c186.png

Tak więc mamy pewną korelację, 3060 Ti oraz 3070 Ti posiadają tę :kwasny:samą ilość VRAM oraz 256 bitową szynę pamięci, może to jakimś cudem ma wpływ na te nieszczęsne jąkanie? Ogólnie Internet jest pełen tego typu wątków które nierzadko nie mają rozwiązania, ma ktoś jakiś pomysł co można jeszcze spróbować zrobić?

  • Wyłączałem SMT (HT) - bez zmian, a nawet gorzej.
  • Zmieniałem koligację rdzeni na różne sposoby - bez zmian albo gorzej.
  • Ustawiałem priorytet na czasu rzeczywistego - bez zmian.
  • Aktualizowałem sterownik chipsetu płyty - bez zmian.
  • Zmieniałem ustawienia graficzne od totalnie ziemniaczanych po maksymalne - bez zmian.
  • Wyłączałem ReBAR - bez zmian.

Jakieś jeszcze pomysły kamraci aby zmusić tę nieszczęsną grę na dziadowskim silniku graficznym do współpracy? :crash2:

Będę wdzięczny na wszelkie sugestie, gra jest naprawdę dobra na mój gust, tylko silnik graficzny to k#@#a :kwasny:

PS: sprzęt z sygnaturki, Windows 11.

Edytowane przez Reverse17

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Część gry ogrywałem na GTX 1070, część na RTX 3070 i nie zauważyłem u siebie problemu ze stutteringiem. W przypadku GTX 1070 grałem na ustawieniach wysokich, w przypadku RTX 3070 na ultra w 1080p.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, caleb59 napisał:

Część gry ogrywałem na GTX 1070, część na RTX 3070 i nie zauważyłem u siebie problemu ze stutteringiem. W przypadku GTX 1070 grałem na ustawieniach wysokich, w przypadku RTX 3070 na ultra w 1080p.

No właśnie ustawienia tutaj nie mają znaczenia, 1070 oraz 3070 to również karty tak jak 3070 Ti oraz 3060 Ti z 8GB vram oraz 256 bit szyną, w przeciwieństwie do 3090/4090/3080/4070 Ti etc.

Czyżby faktycznie jakimś astronomicznnym cudem miało to jakieś znaczenie?.. Innym najczęściej pomagało wyłączenie wielowątkowości lub aktualizacja sterownika od chipsetu w przypadku AMD, u mnie póki co jak napisałem wcześniej żadne rozwiązanie nie pomogło, zna ktoś jakiś programowy sposób do ograniczenia ilości pamięci VRAM? :szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może rzeczywiście te 192bit ma znaczenie 
image.thumb.png.c12fccc641fff412b44be662639a6486.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, @lek napisał:

Może rzeczywiście te 192bit ma znaczenie 
image.thumb.png.c12fccc641fff412b44be662639a6486.png

Tak jak 384bit w 4090 oraz 3090? Tam również ten problem potrafi występować.

Edytowane przez Reverse17

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze ladujesz te HD Textury i stad stuter??  Szyna karty nie ma nic do rzeczy.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście, to jest dobry trop. Zapomniałem, że w tej grze są HD tekstury opcjonalne do pobrania, oczywiście sam ich nie używałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez karty z chyba 12gb czy 11gb sa kwiatki.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, Phoenix. napisał:

Moze ladujesz te HD Textury i stad stuter??  Szyna karty nie ma nic do rzeczy.

Próbowałem bez, bez zmian, na 3060 Ti grałem na mieszance średnich/wysokich bez RT i bez HD tekstur i było ok. Ustawiałem to samo na 4070 Ti i lipa, a na wszystkim na MAX z RT i HD teksturami nie widziałem więcej zużycia VRAM niż 9,5GB.

Jak pisałem, występuje to również na takich potworach jak RTX 4090, przeważnie ma to związek z procesorem, ale tak połączyłem fakty o tej pamięci karty bo już sam nie wiem czego tutaj szukać.. :( 

PS: Trop z GPU jest chybiony bo w googlach widzę że ludzie mają/mieli również problemy ze stutterem na takich konstrukcjach jak RTX 2080S czy właśnie 3060 Ti..

Zatem może jakiś syf w systemie? Nie robiłem formata od dwóch lat bo i po co, wszystko działa dobrze, ale przez ten czas miałem w budzie kilka kart graficznych (w tym AMD, ale użyłem DDU) i trzy procki, może jednak wypadałoby zrobić w końcu ten format.. Ale z drugiej strony inne gry działają luks :boink:

Edytowane przez Reverse17

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to kwestia pewnego problemu, który trapi obecną gałąź sterowników Nvidia 528.xx

Cytat
  • Increase in DPC latency observed in Latencymon [3952556]

Sprawdzałeś starsze wersje sterowników przed 528.xx?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, caleb59 napisał:

Może to kwestia pewnego problemu, który trapi obecną gałąź sterowników Nvidia 528.xx

Sprawdzałeś starsze wersje sterowników przed 528.xx?

Nie, tego tropu nie badałem, spróbuję, dzięki.

Edycja:

Dla mojej karty nawet starszych nie ma, poza tym wątpię aby to była wina najnowszego sterownika skoro problem ten występuje właściwie odkąd gra wyszła.

3c4f723fbdda.png

 

Jakieś rozwiązanie pewnie jest, ale zapewne skończy się na tym że zachowam sobie SAVE i wrócę do gry za jakiś czas, jestem bardzo wyczulony na wszelkie szarpnięcia i w aktualnym stanie wole nie tracić nerwów na to.. Jest wiele innych gier w kolejce do przejścia w wolnym czasie :)

Ale jak ktoś wpadnie na jakiś pomysł to będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Edytowane przez Reverse17

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No racja, w końcu to nowa karta więc starsze będą niekompatybilne. No cóż w takim razie mnie skończyły się pomysły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Reverse17 napisał:

Pozwolę sobie nieco ożywić wątek, wzmaga się ktoś aktualnie z mikroprzycięciami vel stutteringiem? Ja próbowałem już niemal wszystkiego i niestety wciąż mam nieznośne "jąkanie", czuć to głównie podczas szybkiego przemieszczania się po mapie, co ciekawe jak grałem jakiś czas temu na RTX 3060 Ti to nie pamiętam aby było aż tak dokuczliwie, na aktualnym konfigu niestety ciężko grać w ten tytuł.

CP 2077 działa świetnie, Forza 5 również, ale FC 6 z jakiegoś powodu pomimo średnio ~120 klatek na sekundę posiada te nieszczęsne drażniące mikro-ściny których nie widać po fps, ale na wykresie liniowym opóźnienia już można je zauważyć, tutaj gość ma dokładnie ten sam problem:

https://www.youtube.com/watch?v=CotA_-BHAI4

Zgodnie z tym co autor filmu napisał w komentarzach to problem występował/występuje u niego na kartach takich jak RTX 3080/3090/4090, natomiast na słabszym 3070 Ti problemu już nie ma:D

a6f2f391c186.png

Tak więc mamy pewną korelację, 3060 Ti oraz 3070 Ti posiadają tę :kwasny:samą ilość VRAM oraz 256 bitową szynę pamięci, może to jakimś cudem ma wpływ na te nieszczęsne jąkanie? Ogólnie Internet jest pełen tego typu wątków które nierzadko nie mają rozwiązania, ma ktoś jakiś pomysł co można jeszcze spróbować zrobić?

  • Wyłączałem SMT (HT) - bez zmian, a nawet gorzej.
  • Zmieniałem koligację rdzeni na różne sposoby - bez zmian albo gorzej.
  • Ustawiałem priorytet na czasu rzeczywistego - bez zmian.
  • Aktualizowałem sterownik chipsetu płyty - bez zmian.
  • Zmieniałem ustawienia graficzne od totalnie ziemniaczanych po maksymalne - bez zmian.
  • Wyłączałem ReBAR - bez zmian.

Jakieś jeszcze pomysły kamraci aby zmusić tę nieszczęsną grę na dziadowskim silniku graficznym do współpracy? :crash2:

Będę wdzięczny na wszelkie sugestie, gra jest naprawdę dobra na mój gust, tylko silnik graficzny to k#@#a :kwasny:

PS: sprzęt z sygnaturki, Windows 11.

Zrób Uruchom ponownie komputer. Może jedziesz na uśpieniu - niektóre gry tego nie lubią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, tgolik napisał:

Zrób Uruchom ponownie komputer. Może jedziesz na uśpieniu - niektóre gry tego nie lubią.

Niestety, sprzęt codziennie jest wyłączany jak nie korzystam, to nie to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, Reverse17 napisał:

Niestety, sprzęt codziennie jest wyłączany jak nie korzystam, to nie to.

A wiesz, że w Win10/11 system po wciśnięciu Zamknij tak naprawdę przechodzi w tryb hibernacji? Dlatego opcja Uruchom ponownie jest bardzo wskazana.

Cytat

Hibernacja znacznie przyspiesza uruchamianie systemu Windows 10 dlatego została domyślnie tak ustawiona więc nawet jeśli ją się wyłączy to na przeformatowanym komputerze ponownie będzie włączona. Aby wyłączyć tą opcję należy wykonać poniższe czynności:

  • wchodzimy w USTAWIENIA
  • potem w SYSTEM
  • potem w ZASILANIE I UŚPIENIE
  • potem DODATKOWE USTAWIENIA ZASILANIA
  • następnie WYBIERZ DZIAŁANIE PRZYCISKÓW ZASILANIA
  • teraz musimy kliknąć w ZMIEŃ USTAWIENIA KTÓRE SĄ OBECNIE NIEDOSTĘPNE
  • i teraz na dole odznaczamy opcję: WŁĄCZ SZYBKIE URUCHAMIANIE (ZALECANE)
  • i klikamy w ZAPISZ ZMIANY

 

Edytowane przez @lek
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Wykonałem test sterowników z myślą o @Kelero oraz aby przekonać się jaki wpływ na wydajność w testach mają nieoptymalnie dobrane sterowniki. Całość odbędzie się na przykładzie nieco słabszej karty: Galaxy GeForce 8600 GTS 512MB Platforma cały czas ta sama co we wcześniejszych wpisach. Pędzel jak zwykle znów przydatny przy tego typu kartach ... Będę porównywał sterowniki ForceWare 169.21 do ForceWare 197.45. Pierwsze są dobre do starszych serii kart, m.in. serii 7000 oraz starszych tytułów gier, natomiast drugie są dobre do kart z serii 8000. Oba sterowniki wspierają jednak obie te serie, więc dzisiaj nastąpi ich porównanie na w.w. karcie graficznej. Wyniki wrzucę jeden pod drugim, najpierw starsze, a później te z wyższym numerkiem. Testy były wykonane jedynie w benchmarkach syntetycznych. Wszystkie ustawienia w sterownikach, BIOSie, sprzęcie i taktowaniach były identyczne. Jedyna różnica to wersja zainstalowanych sterowników. Stary 3DMark od razu ucieszył się z bardziej odpowiednich dla niego sterowników. Procesor nie jest tak "blokowany", dlatego i fps'y przez niego generowane w testach najbardziej procesorowych są wyższe. Stricte graficzny test Game 4 Nature nie wykazał zupełnie żadnych różnic, zgodnie z przewidywaniami. ... Jednakże już w teście skalującym się głównie wydajnością karty graficznej obserwujemy odwrócenie się wyników, gdzie nowsze sterowniki są po prostu dużo lepiej dopracowane dla tej serii kart. Tym razem test najbardziej procesorowy (Wings of Fury) nie wykazał różnic pomiędzy sterownikami, a reszta testów wyraźnie korzysta z nowszych sterowników. ... Im nowsza wersja 3DMark'a, tym różnica na korzyść nowszych sterowników większa. Dla serii 8000 aż się same proszą ... Identycznie sytuacja ma się w '06, gdzie tylko test procesora stoi w miejscu. Specjalnie sprawdzałem to parę razy, bo osobiście zaskoczyła mnie aż taka różnica w całej reszcie podtestów. ... Jednakże aby nie było tak kolorowo z nowszymi sterownikami, to okazało się, że mają one sztucznie zablokowaną możliwość zmiany taktowania tego modelu karty graficznej. Suwaczki mogłem przesuwać w obojętnie jaką stronę, ale po zastosowaniu ustawień one i tak wracały do stanu początkowego. Nowsze sterowniki pokazywały również komunikat o braku podpiętego dodatkowego zasilania do karty i poinformowały mnie, że z tego powodu karta będzie pracowała na "bezpiecznych taktowaniach" Ze mną jednak nie ma tak łatwo i "magicznie" okazało się, że na tych starszych sterownikach możliwość zmiany taktowania była normalnie obecna, więc wziąłem się do pracy To głównie dlatego zainstalowałem tę wersję sterowników, a ten obecny test wyszedł tak jakby przy okazji Tym samym starsze sterowniki wyprzedziły nowsze, bo umożliwiały tę zmianę I takie mniej więcej właśnie są "cyrki" ze sterownikami do kart graficznych z tamtego okresu Jak będę miał chęci oraz możliwości, to przeprowadzę podobne testy, ale na serii 7000, zaopatrując się również w trzeci sterownik ForceWare o numerze 307.83, czyli najnowszy możliwy dla tej serii kart pod WinXP. Sam jestem ciekaw efektów/wyników  ... __________ @Kelero Tak przy okazji, to przypomniało mi się jeszcze, że do Test Drive Unlimited i Athlon'ów 64 X2 zalecało się instalację AMD Dual-Core Optimizer 1.1.4: https://www.instalki.pl/download/programy/windows/narzedzia/testowanie-i-diagnostyka/amd-dual-core-optimizer/ Ta gra po prostu nie została stworzona z myślą o procesorach wielordzeniowych i wielu się właśnie skarżyło na jej kiepskie działanie. Ogólnie TDU jest pod tym względem naprawdę kapryśne i tak naprawdę najlepiej byłoby złożyć osobny sprzęt tylko pod tę grę 😜 Hmm, może to obczaję również u siebie i zobaczę, czy czasem wyłączenie jednego rdzenia (z poziomu Windows'a) nie załatwiłoby całkowicie tego tematu mulenia tego tytułu gry. Bez żadnych optimizerów, kombinowania oraz podkręcania.   Poza tym, jeżeli chcesz, to zostawiam Ci również namiary na te "nowsze" sterowniki, abyś sam mógł u siebie przetestować: http://us.download.nvidia.com/Windows/197.45/197.45_desktop_winxp_32bit_international_whql.exe Zostawiam je dlatego, bo w przypadku tych starszych (169.21) różni się nieco ten panel sterowana Nvidia, o którym wspominałeś że Ci odpowiada. Jest w nim nieco więcej opcji, ale nie wszystko może Ci podejść __________ @Setnik Kurcze, taki mobile to proc marzenie  Nieco drogi, ale marzenie dostępne jeszcze od ręki https://allegro.pl/oferta/nowy-athlon-xp-2-8-s462-axma2800fkt4c-fv-10732596208 Mój najlepszy Barton XP robi 2300MHz przy domyślnym napięciu 1.65v, co mi absolutnie wystarcza ... Odnoszę jednak wrażenie, że możemy mówić o tych innych Mobile'ach, bo takie na s.754 też istniały, ale obecnie modele z 1MB cache'u też już sporo kosztują  https://allegro.pl/oferta/amd-mobile-athlon-64-3200-amn3200bix5ar-9362966908 https://allegro.pl/oferta/amd-mobile-athlon-64-3200-ama3200bex5ar-10745095916 Nigdy wcześniej jakoś nie myślałem o zakupie takiego procka, nawet poniekąd ze względu na wyższy proces technologiczny niż ten, który już wtedy posiadałem.
    • Temat do rozważenia. Chciałem wziąć piekarnik i mikrofalę z tej samej linii, żeby wyglądały tak samo. Wtedy nie rzucałaby się tak w oczy zamontowana nad piekarnikiem.
    • U mnie krzywa jest idealnie prosta, nawet o 1mhz sie nie zmienia, dzisiaj juz 3 dzien takze wreszcie mam pelny sukces. Praktycznie 0 straty na wydajnosci, 2700mhz/950mv na sztywno i nie sa to jakies spektakularne zyski w poborze energii bo to tylko 30w ale kultura pracy sie poprawila i temperatury spadly o okolo 5 stopni takze jestem w pelni zadowolony. Pytanie czy przy nastepnej aktualizacji sterownika problem nie powroci.
    • Trochę na wyrost to stwierdzenie o rozbrajaniu systemu. Porównaj sobie jakość obrazu podczas ruchu chyba, że dla ciebie liczy się tylko FPS.
    • Może po prostu włącz wyświetlanie FPS i sprawdź. 😁 RTX 4070 Ti Super w teście PurePC ma 47 FPS w 4K na najwyższych ustawieniach. https://www.purepc.pl/test-wydajnosci-kart-graficznych-ghost-of-tsushima-pc-dobra-optymalizacja-i-piekna-grafika-samuraj-nie-dokonal-seppuku?page=0,11 Ja grałem tylko trochę, sprawdziłem na początku gry po pierwszej bitwie i na RTX 4070 Ti miałem w tej lokacji 51 FPS.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...