Skocz do zawartości
Daniel00

Jak sprawdzićz czy Xbox one s nie jest zbanowany ?

Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam się do zakupu  używanego xbox one s i zastanawiam się jak sprawdzić czy konsola nie jest zbanowana? Słyszałem coś ,żeby połączyć się do xbox live ,ale sprzedający napisał ,że  "Nie kupowałem bo ściągało mi cały czas z konta kasę. I stwierdzilem że wylogowuje Xbox Live". Jest jakiś inny sposób ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to poprosić o zdjęcie numeru seryjnego i zapytać support Microsoftu.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego co mam na oku ma gwarancję do 2022 nie wiem czy to coś zmienia ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, Daniel00 napisał:

Tego co mam na oku ma gwarancję do 2022 nie wiem czy to coś zmienia ? 

Raczej nie, ale szansa na to że jest ban na tak świeżym Xboxie jest mała.

37 minut temu, Daniel00 napisał:

To się robi telefonicznie ? 

Można przez stronę pisać https://support.microsoft.com/pl-pl/contactus/

Edytowane przez Frythyr
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Frythyr napisał:

Raczej nie, ale szansa na to że jest ban na tak świeżym Xboxie jest mała.

Dokładnie to do marca 2022 ,więc prawie nówka . Jest na niej 7 gier i z tego jedna pudełkowa . Po prosze o to zdjęcie dowodu seryjnego i dowodu zakupu . Dzięki i pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Daniel00 napisał:

Jest na niej 7 gier i z tego jedna pudełkowa

Czyli 6 gier jest cyfrowych. Z tym musisz uważać, ponieważ gdy już będziesz się cieszył z grania w nie, sprzedawca może zmienić hasło na swoim profilu Microsoft i już gier nie będzie. One są przypisane do konta a nie do konsoli.

Normalnie musiałbyś dostać też od niego dane logowania do konta jak i do poczty (albo przepisać profil na twojego maila, powinno iść), inaczej może cię zrobić w konia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Frythyr napisał:

przepisać profil na twojego maila, powinno iść

Jak to zrobić? Więcej tych problemów z kupnem używki niż myślałem .

Edytowane przez Daniel00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zalogować się na konto Microsoft przez przeglądarkę (na telefonie, na PC, obojętnie), wejść w "Moje konto Microsoft", następnie "Zmień adres e-mail swojego konta Microsoft" i potem trzeba CHYBA (nie wiem czy da się inaczej) dodać alias konta, czyli dodajesz swój e-mail, następnie trzeba go zweryfikować (przyjdzie Ci mail do potwierdzenia). Potem usuwasz adres e-mail sprzedawcy.

Radzę poczytać tu https://support.microsoft.com/pl-pl/help/12407/microsoft-account-change-email-phone-number

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam do nich po prostu napisać: Poproszę o sprawdzenie konsoli o numerze seryjnym ..... ?

Edytowane przez Daniel00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Normalnie napisz że chcesz zakupić używaną konsolę i prosisz o sprawdzenie czy nie jest zbanowana.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Frythyr napisał:

Normalnie napisz że chcesz zakupić używaną konsolę i prosisz o sprawdzenie czy nie jest zbanowana.

Przepraszam ,że Cie męczę  ,ale ten bot z tej strony nic nie rozumie.

Edytowane przez Daniel00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiasz z botem? Mnie zawsze normalnie z konsultantem łączyło i pisałem na spokojnie o co mi chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Frythyr napisał:

Rozmawiasz z botem? Mnie zawsze normalnie z konsultantem łączyło i pisałem na spokojnie o co mi chodzi.

Tak botem. Próbowałem 10 razy  i łączy mnie z botem cały czas. Pisałem z tego linku co podesłałeś. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

   Znalazłem jednego xbox one s tylko ,że kupujący twierdzi ,że zgubił dowód zakupu. Jest jakiś sposób ,żeby sprawdzić ile ma lat ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tabliczce z tyłu jest data produkcji. MS liczy sobie gwarancję od tej daty + 2 albo 3 miesiące.Oczywiście jeśli konsola była jakimś leżakiem to przedłużają po okazaniu dowodu zakupu.

Czyli jeżeli poprzedni właściciel zarejestrował konsolę to chyba obejdzie się bez dowodu, ale musiałby Ci pomóc i pośredniczyć.

Edytowane przez Mateusz31
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko dalej  rozmawiam z botem. 

Edytowane przez Daniel00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Mateusz31 napisał:

Na tabliczce z tyłu jest data produkcji. MS liczy sobie gwarancję od tej daty + 2 albo 3 miesiące.

Czyli ten Xbox jest z 2016 więc całkiem spoko. Tylko nie mogę dalej tego numeru seryjnego sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Daniel00 napisał:

Czyli ten Xbox jest z 2016 więc całkiem spoko. Tylko nie mogę dalej tego numeru seryjnego sprawdzić.

Klocek jest już dawno po gwarancji producenta. Najprościej zapytać sprzedawce czy w momencie sprzedaży konsola nie jest zbanowana i niech to potwierdzi na piśmie. Jeśli odmówi to bym nawet nie tykał.

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Mateusz31 napisał:

Najprościej zapytać sprzedawce czy w momencie sprzedaży konsola nie jest zbanowana i niech to potwierdzi na piśmie. Jeśli odmówi to bym nawet nie tykał.

Serio można tylko tak ?

 W sumie to  nie wydaje mi się  ,że ta jest zbanowana. https://www.olx.pl/oferta/xbox-one-s-1-tb-CID99-IDF9plz.html

Edytowane przez Daniel00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Frythyr napisał:

Rozmawiasz z botem? Mnie zawsze normalnie z konsultantem łączyło i pisałem na spokojnie o co mi chodzi.

Mam do Ciebie prośbę jak nie łączy Cie z botem to sprawdził byś mi 2 numery ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Frythyr napisał:

jak jeszcze aktualne to podeślij mi te numery na PW to spróbuję.

 

Ok 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...