Skocz do zawartości
King Arthas

Sklep Xtreem - gwarancja

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Zakupiłem w sklepie Xtreem 3700x Ryzena oraz kartę Gigabyte RTX 2070 SUPER. Teraz widzę, że sklep leży. 

Rozumiem, że jestem bez gwarancji w obu przypadkach? ?

Na kartę Gigabyte można było przedłużyć gwarancję, ale niestety zapomniałem o tym.

 

Trza było brać z Amazona?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karta ciężko powiedzieć, zależy czy sklep nadal odpowiada na maile czy całkiem się zamknęli, bo ESC jednak przyjmował sprzęt do serwisu.
Ryzena reklamujesz w AMD.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Pech chciał, że zapomniałem skorzystać z promocji Gigabyte, a po 2 miesiącach odpisali, że nie ma możliwości skorzystania już z promocji. No szkoda.

Jak procesor w AMD to dobrze.

 

Napiszę z ciekawości do Gigabyte czy jest jakaś szansa na reklamację w razie awarii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem kartę zarejestrowaną i odpowiedź brzmiała "nie" także nie rób sobie nadziei.  ;)
Z tego co wiem konieczne jest pośrednictwo sklepu i bez tego serwis w ogóle nie chce z klientem rozmawiać, bo po prostu dla nich klientem nie jesteś.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego kupuje się wyłącznie ASUS'a i EVGA gdzie można reklamować karty BEZ sklepu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Asusa to głównie w teorii można. Chyba że może masz jakieś świeże doświadczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EVGA robi problemy jeśli nie jesteś pierwszym właścicielem. Trzeba też robić zdjęcia karty z każdej strony bo nawet jeśli ja przyjmą to może się nagle okazac że karta magicznie jest fizycznie uszkodzona...

Edytowane przez czolgista778
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Asusa nie można reklamować bezpośrednio z tego co wiem, ja osobiście wysyłałem kilka lat temu Zenfone 2 i pamiętam że przyjmowali chyba jeszcze laptopy, ale na pewno nie podzespoły komputerowe.
Coś się zmieniło? Co do samej naprawy telefonu przyznam że rewelacja, kurier przyjechał, zabrał, i dwa dni później telefon był już u mnie z wymienionym ekranem.  ;)
Co do EVGA to jest to chyba już głównie legenda marki, pytanie na ile jest ona oparta na faktach bo na zagranicznych forach psioczenie na ichni serwis było zawsze spore.  :E

A co do tematu głównego to chyba DjXbeat się swego czasu chwalił na Benchmarku że sprzęt Gigabyte reklamuje przez zaprzyjaźniony sklep, więc może to jest odpowiedź na problem, o ile to nie kolejna legenda.  ;) 

Edytowane przez Mar_S
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napiszę tak czy siak do Gigabyte, a jak nic nie wskóram to sprzedam na Allegro bez gwarancji i tyle.

Dzięki za odpowiedzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem z xtreem- jest nawet temat na forum. Wysyłałem kartę na gwarancję, a że mam od MSI to były cyrki, nie przyjmą karty, walczyłem trochu z nimi, i jak napisali zrobili wyjątek, zapewne w razie kolejnego kłopotu już tego nie będzie. Oni przystają przy tym, że to musi być sklep ewentualnie hurtownia skąd karta była kupiona, a jako, że sklep o tym nie informuje to nic się nie wskóra, tylko liczyć na łaskę firmy z której mamy sprzęt.

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Reddzik napisał:

Miałem podobny problem z xtreem- jest nawet temat na forum. Wysyłałem kartę na gwarancję, a że mam od MSI to były cyrki, nie przyjmą karty, walczyłem trochu z nimi, i jak napisali zrobili wyjątek, zapewne w razie kolejnego kłopotu już tego nie będzie. Oni przystają przy tym, że to musi być sklep ewentualnie hurtownia skąd karta była kupiona, a jako, że sklep o tym nie informuje to nic się nie wskóra, tylko liczyć na łaskę firmy z której mamy sprzęt.

Zarzuć tematem :)

Teraz ich strona pokazuje tylko 2 maile. Napisałem na 1, zobaczymy co odpiszą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, King Arthas napisał:

Zarzuć tematem :)

Teraz ich strona pokazuje tylko 2 maile. Napisałem na 1, zobaczymy co odpiszą.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam od nich GPU, ale już się pogodziłem z tym że 2 lata gwarancji poszły się gwizdać. Raczej poczekam z nią aż "gwarancja" minie i prawilnie sprzedam, no chyba że Turingi okażą się mega kuszące.

Edytowane przez Khold

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamknięty i raczej nie wstanie. Ja kartę sprzedałem tak jakby była na gwarancji, także git :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zdążyłem zarejestrować kartę na stronie Gigabyte i w panelu pokazuje mi gwarancję do 2023 roku to da się ją jakoś egzekwować czy również po ptakach? Chciałbym ją sprzedać i nie wiem jak to rozwiązać teraz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, GlaDOS napisał:

Jeśli zdążyłem zarejestrować kartę na stronie Gigabyte i w panelu pokazuje mi gwarancję do 2023 roku to da się ją jakoś egzekwować czy również po ptakach? Chciałbym ją sprzedać i nie wiem jak to rozwiązać teraz.

Sprzedajesz  normalnie kartę ,a kupującemu dajesz fakturę ,dowód zakupu owej karty w danym sklepie i on się buja z ewentualną gwarancją   w sklepie w którym kartę zakupiłeś .

 

Obecnie to już tylko EVGA  przyjmuje reklamacje bezpośrednio od klientów i to nie na wszystkie produkty . Teraz niestety trzeba się bujać ze sklepami  i reklamować w miejscu zakupu i liczyć ze sklep załatwi sprawę szybko.

Także  jak ktoś kupuje sprzęt w takich sklepach krzakach jak  Xtreem  to  w sumie może zapomnieć o gwarancji  .Sam u nich kupiłem rtx2060   bo mieli w najlepszej cenie ,ale dzięki  bogu sprzedałem po 6 tyg   ,a kilka dni później  było info o  zwinięciu sklepu .

Swoją drogą jako jedyni w owym czasie mieli RTX i to w najniższej cenie ... ciekawe  z jakiego kontenera wypadły :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem taką odpowiedź od supportu Gigabyte'a, więc chyba nadal gwarancję da się zrealizować :E

 

image.thumb.png.81763fe235510a18fdab2e3f2ca19f8e.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem tego samego maila. Jak odpiszesz to się dowiesz, że wysyłka na własny koszt, a jak się nie będzie dało naprawić to jej nie wymienią na nową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...