Skocz do zawartości
ZBYCHOKRISEK

Dostęp do internetu tylko w jednym porcie WAN w routerze

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

Posiadam router ZNID-GPON-2426A-EU gdzie są 4 porty WAN, ale internet mi działa tylko w GE1, a do GE4 mam wpięty dekoder z Multimedii. Da się coś zrobić, by w pozostałych 3 portach był także dostęp do internetu? Może o jakieś przekierowanie portów chodzi tj. na zdjęciu? Tylko nie wiem co tam wpisać (ip i numer portu), jestem trochę zielony w temacie :P

Generalnie chodzi o to, że chciałbym jeszcze jeden stary komputer podpiąć. Po podpięciu do GE2 pisze sieć niezidentyfikowana,  a w problemach "Karta sieciowa "Enthernet" nie ma poprawnej konfiguracji protokołu IP." W GE1 internet normalnie działa. No chyba że jakiś odbiornik wifi do niego kupię.

Screen1-min.JPG

Edytowane przez ZBYCHOKRISEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Odgrzeje dla potomnych bo sam się z tym chwilę męczyłem:
1.Ten router ZNID-GPON-2424-eu o którym jest mowa w temacie nie ma WI-FI (Wi-Fi jest dostępna dopiero od wersji 2426-eu- łatwo poznać gdyż router posiada dodatkowo wejście USB)
2.Dostęp do internetu odbywa się jedynie przez wejście GE1 -TYLKO! reszta GE 2-4 jest chyba do telewizji kablowej, Wejście POTS 1-2 jest do telefonu stacjonarnego
3.Aby mieć WI-Fi i np. PC lub TV lub inne urządzenie na kablu to należy zakupić dodatkowo router z portem WAN czyli np. TP-link WR740N
4. GE1 połączyć kablem ethernet z naszym nowym routerem do wejścia WAN a dalej łączyć kablami od NASZEGO routera czyli wejścia 1-4 do komputera , TV itd dzięki czemu mamy WI-Fi oraz połączenie kablem do innych urządzeń.
5.Jeśli ktoś koniecznie potrzebuje grzebać w konfiguracji routera ZNID-GPON-2424-eu otrzymanego od Multimedii to podaje login i hasło:
w instrukcji fabrycznej urządzenia pisze że:
adres: 192.168.1.1
login to: admin ,a hasło to: zhone