Skocz do zawartości
Jaycob

Black Myth: WuKong

Rekomendowane odpowiedzi

Cytat

Black Myth is basically a Chinese studio’s crack at a AAA Dark Souls inspired action-adventure, laced with all the Chinese martial arts, monsters and mysticism you’d expect from the name.

That already sounds incredible, and you haven’t seen it in motion yet. On Game Science Studio’s official website, the devs say they’re targeting PC and “all mainstream host platforms”, although they’re open to making the game playable on cloud streaming platforms too.

You can watch 13 minutes of Wukong‘s action below, which the devs hope will serve as a solid recruitment pitch in the future. And what I love about it — it’s a quality pitch. There’s proper in-engine gameplay here, a look at the UI, some superb animations, and incredible environments. There’s also a remarkable section where the player can transform into a flying insect to avoid guards, which is a really stylish twist on the standard stealth sequences.

- KOTAKU
 

4.jpg


5.jpg
6.jpg
7.jpg
3.jpg

Oficjalna stronka

Sam materiał podobno pochodzi z pre-alphy. 

https://thumbs.gfycat.com/TiredCompassionateAllensbigearedbat-mobile.mp4


Zupełnie z niczego mi to wyskoczyło. :D 

Muszę przyznać, że na tym gameplayu zapowiada się bardzo dobrze! (czy to pierwszy nextgen?)


Zamiana w owady, skradnie się, walki z bossami, to wszystko wygląda interesująco i bardzo ładnie. Bardzo dużo różnych detali.  Pierwsze skojarzenie jakie mam to Enslaved odyssey to the west tam także chodziło się "małpim człowiekiem" i podobnie walczyło.  Jest tu trochę God of War czy Sekiro. Czekam na więcej! 
 

 

 

Edytowane przez Jaycob
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się sztos, animacja, grafika. Pod koniec ta walka z wielkim wilkołakiem i sam koniec gameplayu gdzie jest zlepek scen i ta walka z Tytanami oraz walka w chmurach z całym oddziałem przeciwników. Będę miał na oku tą gre ?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc tak będzie wyglądać pierwsza gra na nowym Unreal Engine 5?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, SPYCHCIO napisał:

Zapowiada się sztos, animacja, grafika. Pod koniec ta walka z wielkim wilkołakiem i sam koniec gameplayu gdzie jest zlepek scen i ta walka z Tytanami oraz walka w chmurach z całym oddziałem przeciwników. Będę miał na oku tą gre ?

Zgadza się, końcowa kompilacja z Tytanami w chmurach i walka z setką przeciwników konkret. 

 

3 minuty temu, azgan napisał:

Więc tak będzie wyglądać pierwsza gra na nowym Unreal Engine 5?

Raczej nie. Robią to na UE4. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tym gameplayu nie wyglądały te walki na zbyt wymagające. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Jaycob @ODIN85 ale zdajecie cobie sprawę że to mogły być raczej ujęcia z alphy nastawione na pokaz technologii a nie finalna wersja gry?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dla mnie souls like, odbijam się od tych gier jak piłeczka od pingponga.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, Stjepan napisał:

Nie dla mnie souls like, odbijam się od tych gier jak piłeczka od pingponga.

To tak nie wygląda, nie ma tu klasycznego locka na przeciwników, a walki same w sobie są bardziej dynamiczne aka GOW. 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kung Fu fajne, ale nie ma co wierzyć w to, że finalna wersja gry będzie wyglądała tak jak na tym filmiku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Ryszawy napisał:

Kung Fu fajne, ale nie ma co wierzyć w to, że finalna wersja gry będzie wyglądała tak jak na tym filmiku.

Dlaczego? Jeżeli jest robiony z myślą o nowych generacjach to jak najbardziej jest to możliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to będzie w realtime to czapki z głów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się ciekawie. Dużo lepiej wygląda (przede wszystkim walka) niż Mortal shell.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, joloxx9 napisał:

Dlaczego? Jeżeli jest robiony z myślą o nowych generacjach to jak najbardziej jest to możliwe.

Ile razy już to widziałem, zliczyć nie potrafię. Ktoś jeszcze pamięta pre-renderowane filmiki udające gameplay przed premierą którejś z poprzednich generacji Playstation? Wiedźmin 3, Watch Dogs, Anthem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, Ryszawy napisał:

Ile razy już to widziałem, zliczyć nie potrafię. Ktoś jeszcze pamięta pre-renderowane filmiki udające gameplay przed premierą którejś z poprzednich generacji Playstation? Wiedźmin 3, Watch Dogs, Anthem?

I od tamtego czasu firmy odchodzą od tego powoli - niestety ale konsumenci i internet zaczął ich łoić nieprzyzwoicie za takie zagrywki.

 

Co nie zmienia faktu że tutaj może być podobnie, ale jestem jednak dobrej mysli :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie słyszalem zeby w tym ghoscie tak było. nie gram w gry od Ubi - mam tyle szacunku do siebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, ODIN85 napisał:

No nie słyszałeś bo oceny dobre a downgrade całkiem spory.

Oglądałem właśnie porównaniu tutacj całkowicie inny render został uzyty, widać że wcześniej było to na pc odpalane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Końcowa napierniczanka na chmurach i widzę srogie dropy fps. :E Może być różnie i pewnie to będzie jedna z tych gier, gdzie wymiana sprzętu będzie wskazana do grania na Ultra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Dyrektor artystyczny God of War lubi to! :E 

 

6:10 gra już jest grywalna, a więc nie żaden fake.


 

Cytat

 

Na jednej z oficjalnych chińskich stron wspomniany materiał może pochwalić się już ponad dziesięcioma milionami wyświetleń. Z tego względu założyciel studia Game Science, Feng Ji, postanowił skomentować całą sytuację i odnieść się do niezwykle ciepłego odbioru projektu (którego nie spodziewali się sami twórcy).

Wpis dewelopera zamieszczony w serwisie Weibo został przetłumaczony przez jednego z użytkowników – Nightengale – forum ResetEra. W wiadomości twórca zaznaczył, że trzynaście minut rozgrywki, jakie wczoraj zobaczyliśmy, służą za wprowadzenie do Black Myth: Wukong. Otrzymaliśmy pełnoprawny gameplay po części również po to, aby gra została przedstawiona w sposób szczery, a sam materiał mógł zwrócić uwagę potencjalnych przyszłych pracowników Game Science.

Dodał również, że razem z całym zespołem są niezwykle wdzięczni za tak pozytywny odzew graczy z całego świata – zapewniając, że nie jest to ostateczna wersja gry. Feng Ji przyznał nawet, iż możemy praktycznie o tym materiale… zapomnieć. To nie jest jeszcze najlepsza jakość, jaką może zapewnić studio.

A gdyby tego było mało, twórca poświęcił również kilka zdań na wypunktowanie tego, co – jego zdaniem – nie wyszło. Spadki klatek w momencie, kiedy na ekranie pojawiło się zbyt wiele obiektów oraz wrogów, niezadowalająca jakość tekstury wody oraz soundtrack, który rzekomo nieszczególnie pasował do tego, co działo się podczas rozgrywki. Wiadomość zakończył informacją o ponownym zniknięciu studia z powierzchni internetu – twórcy chcą całkowicie skupić się na rozwoju swojego projektu. Nam nie pozostaje więc nic innego, jak tylko (nie)cierpliwie czekać! Daty premiery nie znamy. Trzymajmy jednak kciuki, aby wszystko szło zgodnie z planem.

 

-gram.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

R E W E L A C J A !

W końcu zapachniało nextgenem, bo już się martwiłem, że za rogiem nowe konstrukcje konsolowe, nv 30xx... tylko po co? i do czego?
A tu proszę! Niezależne studio, tytuł znikąd! REWELACJA.
ŚWIETNE oświetlenie, zróżnicowane scenerie i postaci, ZNAKOMITE efekty cząsteczkowe (ogony ognia za włócznią, dymy i mgły przy pojawianiu się postaci), na ten moment IMO niezły fun z nawalania, super futra i bogata animacja postaci (wilkołak). No cud, miód i orzeszki! 

IMO dropi nieco ;), ale jeszcze do dolizania.
Trzymam kciuki. Dla mnie pierwsza pozycja z kat. "O jaaa!" ;)
PS. Ależ zagrałbym sobie w Wiedźmina 3 i 1/2 w takiej oprawie.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu replika YT, ale w 1440p

 

10 godzin temu, caleb59 napisał:

Końcowa napierniczanka na chmurach i widzę srogie dropy fps. :E Może być różnie i pewnie to będzie jedna z tych gier, gdzie wymiana sprzętu będzie wskazana do grania na Ultra.

IMO troszkę przegięli, bo scena dla mnie najsłabsza ze wszystkich i do tego drop. Po co? I bez tej skaszanionej IMO sceny = malinka pozycja.
Ghost of Tushima - zagrałbym (ale nie mam jak). Horizon (z szacunku dla produkcji) mniam, mniam, ale... leży na dysku.
A na tę grę naprawdę się ślinię ;) i po raz pierwszy myślę - "shit w końcu będzie powód do przesiadki z 1080ti na 30xx". ;)

  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo, jak w żadną inna już bym chciał w to coś zagrać! :D Wygląda obłędnie!  Jak na tak małe studio to trochę nie do pomyślenia, że to tak wygląda, ale z drugiej strony przypomina mi się Bright Memory, gra jednego Azjaty.  Widać estetykę pracy na wschodzie mają nieco inną niż w Europie czy US. ;)   Sam materiał z tego co przeczytałem, to podobno jedna reklama studia mająca na celu rekrutację innych developerów. 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Dziś pierwszy raz zająłem się UV karty. Zawsze czytałem, że MSI Afterburner musi działać w tle, aby ustawienia się trzymały, musi startować razem z systemem itp.   Nie wiem czy akurat miałem pecha i tylko na takie posty trafiałem, nie wiem czy może to się pojawiło niedawno, ale jak sobie właczycie ten program to w prawym górnym rogu obok ikonki minimalizuj / zamknij jest ikonka windowsa która włącza funckję, że program nie musi działać w tle, a zmiany które w nim dokonaliście obowiązują i karta działa według tego co naklikaliście w programie.   Może to jakiś drobny moduł programu tylko działa bo w menedzerze nie widzę MSI aktywnego, może wstrzykuje ustawienia i się wyłączą, nie wiem, ale fakt jest taki, że po OC / UV karty, dzięki tej funkcji program nie musi być non stop włączony, a karta operuje na custom ustawieniach.      Piszę to bo do mnie wcześniej taka inforacja nie dotarła i nie wiem do kogo jeszcze i może się męczycie ze zbędnym programikiem w tle, który zabiera te 0,1% mocy procka i garstkę RAMu  
    • Walka z Bestią bardzo satysfakcjonująca. Fabuła w dalszym ciągu mnie zadziwia.
    • @kapi11223 Jak coś, to zostawię Ci jeszcze namiary na najnowszą wersję programu Thaiphoon Burner, którym da się to najlepiej sprawdzić. Zostawiam linka, bo oficjalna stronka programu siadła jakiś czas temu: Możesz to również sprawdzić zerkając na naklejkę na modułach. Końcowe oznaczenia 820M/821M to kostki M-die, a 820A/821A to kostki A-die. Tutaj masz przykładowe moje moduły na Hynix'ach M-die i ich oznaczenia. Zobaczysz jak to wygląda i o czym mówię:
    • Kurcze cięzki temat myśle w tych pieniądzach ja ci z doświadczenia powiem. Szczerze ja bym, juz odpuscił serie 1000 trochę juz lat mają;/. Celowałbym chociaż w, jakiegoś Rtxa nawet ten 2060/Super/2070S to juz wogóle.Bo Radeon, jak rozumiem nie wchodzilby w gre? jakiś 5700XT/6600 raczej poza budzetem;[
    • @prozeropro Fajnie że sprawdziłeś tę techniczną kompatybilność. Miło wiedzieć, że do tej obudowy też jestem w stanie upchać te chłodzenie, bo tak się składa, że mam i jedno i drugie, ale jakoś zawsze wstępnie zakładałem, że nie da rady, więc po drodze kupiłem Arx'a 700 Air Gdyby nie ten fakt, że samemu nie sprawdziłem tej "kompatybilności na siłę" u siebie, to od samego początku właśnie poleciłbym Ci pójście w chłodzenie Liquid Freezer 280, bo właśnie przy AM4 oraz AM5 sprawuje się ono naprawdę dobrze
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...