Skocz do zawartości
Jaycob

Black Myth: WuKong

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, caleb59 napisał:

Technikalia technikaliami ale czy 90% z Was zastanowiło się i rozumie co to jest gatunek souls like? Bo wiecie - to są trudne gry, często wymagają dosłownie małpiego (hehe) refleksu, a tutaj już po trailerach widzę, że może być grubo. Powinniście sobie przez te kilka dni zrobić trening w jakiejś grze tego typu by nie doznać szoku. :E 

Ta gra jest z gatunku Souls like ? OMG śmietnik, wywalam to :E

  • Haha 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, SylwesterI. napisał:

no dla ciebie , przecież odpisujesz :szczerbaty:

widać kogo zabolało 😎

No i owszem. Zabolało.
Po prostu d..a mi KRWAWI, jak widzę, jak kaleczysz PL, cwaniakując w ENG przy tym.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Kyle_PL napisał:

@kadajo 2560x1440 TSR (czy jakoś tak) 100%:

38ebf4e692c73.jpg

Od lewej 2560x1440 DLAA (100% suwak), 2560x1440 TSR (100% suwak), 3840x2160 DLSS Quality (67% suwak, choć przeskakuje na 66%):

f6e417620bb60.png

 

 

 

No lepiej, ale dalej jakieś takie tekstury zamazane, no nic taka chyba specyfika tej gry a może to kwestia filtrowania anizotropowego. Na pewno w 1440p obraz może wyglądać znacznie lepiej. W sumie tak jak dawałeś na tych zrzutach 4K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtrowanie w sterownikach mam ustawione na x16 (ale co gra o tym myśli to nie wiem). Dodatkowo w sterownikach mam "filtrowanie tekstur" na "wysoka jakość" (domyślnie jest jakość)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
5 minut temu, kadajo napisał:

Ta gra jest z gatunku Souls like ? OMG śmietnik, wywalam to :E

Już sam fakt SS może być "trudny", ale jak patrzyłem na game play, to zastanawiam się, czy nie przekombinują ogólnie - możliwościami.
Bo tam były i combosy, i przybieranie cudzej postaci, i jakiś tryb multiplikacji, i w drzewko się zmieniasz. Dużo tego. Czy to nie przygniecie.

Tak miałem np w Horizonie. Broni milion, ich wariacji milion, a każda z nich jeszcze seryjny, pojedynczy, skumulowany, do tego mikstury. Efekt był taki, ze grę przeszedłem, jak taran z 3 broniami, do których się przyzwyczaiłem i nie wypłem jednego eliksiru.

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie już te opcje z Ghost of Tsushima są przekombinowane (choć to nie soulslike chyba) :E ja to potrzebuję systemu prostego jak budowa cepa czyli takiego z wieśka 3. Idziesz na przeciwnika, gwałcisz LPM i idziesz dalej :E 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W GoT tylko stojaki z bambusami (niektóre), ogrywałem na klawie, bo na padzie nie dawałem rady, tu będzie trudniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Pobawiłem się lossless scaling na tej pętli benchmarka i przetestowałem x2 x3 i x4 z bazowych 40 FPS.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 

8 minut temu, cichy45 napisał:

Dla mnie już te opcje z Ghost of Tsushima są przekombinowane (choć to nie soulslike chyba) :E ja to potrzebuję systemu prostego jak budowa cepa czyli takiego z wieśka 3. Idziesz na przeciwnika, gwałcisz LPM i idziesz dalej :E 

:)
No może nie aż tak, ale ja preferuję czytelne i oczywiste różnice. Walisz młotem wikinga, jeden cep na 30 sek. wolny, zamaszysty, cholernie skuteczny.
Albo jakimś gówienkiem jak uzi, 100 strzałów na minutę ze słabym skutkiem, itd. Rozbieranie 100 broni i każdy z 5 wariantami, itd. - to mnie rozbraja zawsze (czyt. zniechęca do eksperymentowania).

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Kyle_PL napisał:

Filtrowanie w sterownikach mam ustawione na x16 (ale co gra o tym myśli to nie wiem). Dodatkowo w sterownikach mam "filtrowanie tekstur" na "wysoka jakość" (domyślnie jest jakość)

Wydaje mi się ze to po prostu kolejna gra, która pazur dopiero pokazuje w 4k i wyżej. Zapewne na 1440p gdyby dało się skalować powyżej 100%, czyli dać DLDSR jak należy (bez kombinowania z pulpitem) tez obraz wyglądałby dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, kadajo napisał:

bez kombinowania z pulpitem

No i to jest problem gierek bez exclusive fullscreen. Nie da się ustawić rozdzielczości DLDSR powyżej pulpitu, bo nam okno gry się nie będzie mieścić na ekranie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby obecnie w windowsie nie ma różnicy wydajnościowej między exclusive fullscreen a borderless fulscreen, kiedyś były. No i z tego braku po prostu developerzy nie implementują ekskluzywnego pełnego ekranu bo z oknem bez ramek łatwiej jest zrobić alt taba, wyświetlić nakładki overlay ze steama czy discorda itd. Z tego co wiem przynajmniej, nich ktoś mnie poprawi jak jest inaczej.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz rację. Dlatego dziś w grach bardziej boli brak borderless fullscreen, niż exclusive fullscreen. I tak... nadal zdarzają się takie kwiatki. :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Kurde. Radki nawet bez RT... suabo.

Bez PT. Nie da się całkowicie wyłączyć RT tutaj. ;) 

W sensie, jak wyłączysz tę opcję:

image.png

To wtedy odpala się software'owe RT oparte o Lumen z UE5.

  • Thanks 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie wiem, mam jakieś takie dziwne wrażenie, że to nie będzie bardzo udany debiut - tzn. wizualnie spoko ale biednie mechanicznie, widziałem też plotki jakoby idziesz od bossa do bossa i po drodze jest mało przeciwników czy ciekawej eksploracji ale to już zweryfikują jutrzejsze opinie kiedy zejdzie embargo na recenzje. Z drugiej strony Lies of P pokazało, że jednak można pozytywnie zaskoczyć. Co do walki to już na trailerach widać, że będzie się ona opierała głównie o używanie kija, który będzie miał różne tryby ataku. Można będzie też zmieniać się w demony (prawdopodobnie pokonanych wcześniej bossów) by być może zdobywać dzięki temu jakieś specjalne zdolności, które pozwolą iść dalej coś jak w metroidvaniach ale to już jest mój domysł.

Żeby się ogólnie nie okazało, że to będzie jedno wielkie, interaktywne tech demo od Nvidii. :E 

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam obawy wyłącznie o to, że to będzie wycieczka po sznurku od taty do taty. :(
Graficznie zmiecie z planszy, to co znamy do tej pory.
Modele postaci będą cudne. Ale sama gra... trzeba czekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, Isharoth napisał:

image.png

To wtedy odpala się software'owe RT oparte o Lumen z UE5.

Jeszcze się okaże, że na nVidii lepiej ustawić "Full Ray Tracing" na On (i lvl na najniższy), by była wyższa wydajność 🤣

... ale nie wiem, czy to dzisiaj sprawdzę - już patrzyć na tą grę nie mogę 🙃

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 minuty temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Ja mam obawy wyłącznie o to, że to będzie wycieczka po sznurku od taty do taty. :(
Graficznie zmiecie z planszy, to co znamy do tej pory.
Modele postaci będą cudne. Ale sama gra... trzeba czekać.

z ta grafika to bym jeszcze poczekał do bosów i gdzieś gdzie będzie więcej fajerwerków

Edytowane przez z1k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na marginesie zauważyliście ostatnio tak jakby trend wzrostowy. Delta Force, Arena Breakout Infinite, Black Myth Wukong - wygląda na to, że Chińczycy wzięli się ostro za robotę i chcą dobitniej zaistnieć na rynku gier - dwie pierwsze gry są spoko, ciekawe jak będzie z trzecią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 

7 minut temu, z1k napisał:

z ta grafika to bym jeszcze poczekał do bosów i gdzie będzie więcej fajerwerków

No to ja tu widzę WYŁĄCZNIE na plus. Pomijam wydajność / optymalizację :)
Tu łeb na tory kładę (!) - graficznie będą rozłupywane czerepy!

A jeżeli tak będzie (?), to będzie strzał w pysk dla wielu tuzów rynku, bo te chłopaki od wukonga... do tej pory niczego sensownego nie sklecili.
Więc jak świeżaki, skopią tyłki grubasom rynku, to...

 

5 minut temu, caleb59 napisał:

Tak na marginesie zauważyliście ostatnio tak jakby trend wzrostowy. Delta Force, Arena Breakout Infinite, Black Myth Wukong - wygląda na to, że Chińczycy wzięli się ostro za robotę i chcą dobitniej zaistnieć na rynku gier - dwie pierwsze gry są spoko, ciekawe jak będzie z trzecią.

Mnie tylko dziwi, że wkładają paluchy między drzwi idąc w beefowe strzelanki, a mając TAKI POTENCJAŁ w kulturze i odmienności.
Wukong cudnie odcina się od wszystkiego co mamy / znamy. Niech idą w tę stronę.

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jako posiadacz 4090 (czyli tego z RT ;)) mam wrażenie, że to będzie najsłabiej zaimplementowane RT
(albo inaczej - najlepiej zrobiona gra: RT on vs RT off - gdzie różnice wizualne będą znikome - a wydajnościowo ogromne, więc lepiej będzie nie włączać RT, albo Ci ze słabszym sprzętem, grając bez RT, nie stracą wiele).
 




 

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, caleb59 napisał:

Tak na marginesie zauważyliście ostatnio tak jakby trend wzrostowy. Delta Force, Arena Breakout Infinite, Black Myth Wukong - wygląda na to, że Chińczycy wzięli się ostro za robotę i chcą dobitniej zaistnieć na rynku gier - dwie pierwsze gry są spoko, ciekawe jak będzie z trzecią.

Mają idealny moment, patrząc na to co ostatnio wychodzi z zachodu. :E 

  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...