Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

25 minut temu, dan254 napisał:

Wbiłem 9 poziom,zrobiłem wszystko po za 6 krukami których nie chce mi się już szukać

A szkoda, bo tym razem zbieranie kruków ma zdecydowanie więcej sensu, moim zdaniem warto je robić z 2 powodów, pierwszy to fanty jakie się dostaje, w drugiego nie chce zdradzać.;) 

19 minut temu, Norweski Zomowiec napisał:

Przeszedłem wczoraj. Gdzie sprawdzić ile godzin zajęło?

W grze w zapiskach albo w profilu PSN. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Została mi jedna skrzynia do otwarcia,myślałem że po za nią już nic nie ma jak się zbierze wszystkie ale jak mówisz że warto to dokończę.Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wczoraj skończyłem i mimo, że gra bardzo dobra to mam mieszane uczucia do kierunku i stylu w jakim ta seria podążyła i ogólnego pomysłu na 'nowego GoW'.

Z plusów na pewno warto wymienić grę aktorską i voice acting (mimo, że mimika i emocje to nie poziom TLOU), walkę (mimo ciasnych aren, czy przeciwników pokonujących ostatnie 2-3 metry przed ciosem 'ślizgiem'/wrapem), niektóre lokacje (szczególnie zimowe, bo wyglądają realistyczniej i poważniej, nadając grze takiego tonu, którego ta gra bardzo potrzebuje imo), fabułę, rozwój postaci (tu nie do końca, ale bym musiał spojlować czy wstawiać w spojler a mi się nie chce) oraz dialogi i relacje miedzy bohaterami (ludzkie i realistyczne).

Z minusów to na pewno jest zbyt kolorowo, zbyt cukierkowo, momentami zbyt ckliwie. Niektórzy wrogowie mają projekty jak z gier nintendo i ogólnie mam zastrzeżenia do projektów niektórych z nich. Kratos czasami za dużo gada, a jest za mało badass, ma jakieś rozterki/zatwardzenie - trochę bez sensu, ale się czepiam, bo uzasadnione fabularnie, czepiam się pomysłu, ze tak ma być, aż na taką skalę.
Gra jest zbyt ciasna, zbyt korytarzowa, za dużo szczelin, przeszkód, wydłużony niepotrzebnie trawersing, za dużo zagadek i imo są bloatem sztucznie wydłuzajacym grę, do tego średnio wyglądają wizualnie, wręcz odstają szczególnie w sceneriach zimowych, które mają realistyczny vibe. Wszędzie kolory, nosz k.... mać, czasami podczas walki jest tak kolorowo, podczas killów szczególnie, że 'rzygałem tęczą'. Czemu Kratos wyglada jak niski Cavill a nie jak The Rock czy Chris Hemsworth? Brakuje mu wzrostu, dłuższych nóg, podkręconej nieco muskulatury - ale to moja wizja, więc mocno subiektywna. Czegoś mi brakowało chwilami z aparycji i charakteru.

Podsumowując to grało się fajnie, nawet te zagadki czasami wkręcały, ale chętnie bym je wyrzucił. Gra ma fajny gameplay loop i walka daje frajdę, ale w ostatecznym rozrachunku - tu bardziej moja wizja gry niż ocena tego co dostałem - gra cierpi na brak spójności oraz poważniejszych i realistycznych elementów.
 
  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brakowało mi więcej nawiązań dawnej historii Kratosa do historii Ragnaroku np. W gow 2018 gdy Kratosa sięga po ostrza chaosu pojawienie się Ateny czy Zeusa w helhaim itp.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogli dać jakieś wspomnienie do czasów, kiedy Kratos był młody, dać jakąś lokacje do ogrania w starym krwawym stylu.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skonczylem gre, bardzo dobra kontynuacja, fabularnie moze i nie zaskakuje tak jak pierwsza czesc ale jest dobrze. Artystycznie wydaje mi sie oczko wyzej niz poprzedniczka, w wielu lokacjach spedzilem sporo czasu na podziwianu widokow. 

Zostalo mi do wyczyszczenia kilku berserkerow i pozostalosci Azgardu, ale nie wiem czy bedzie mi sie chcialo. Jest cos ciekawego fabularnie po zrobieniu tych misji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fabularnie masz jeden quest po głównej historii. I jeszcze później wybierz się do Niflheim, bo tam znajdziesz dopełnienie historii. I opcjonalnie do Muspelheim jak chcesz dodatkowego wyzwania. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Jaycob napisał:

Fabularnie masz jeden quest po głównej historii. I jeszcze później wybierz się do Niflheim, bo tam znajdziesz dopełnienie historii. I opcjonalnie do Muspelheim jak chcesz dodatkowego wyzwania. 

A gdzie ten quest? Mialem tylko pogrzeb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest właśnie ten side-quest, innych nie wiedziałem, bo większość rzeczy wyczyściłem przed zakończeniem głównego wątku. 

Jak nie byłeś to udaj się teraz do Niflheim. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To najwidoczniej czegoś nie odblokowałeś, bo pojawia się tam dodatkowa ścieżka. A mam namyśli (zapomniałem wyżej dodać) Niflheim po stronie drzewa z krukami. 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Jaycob napisał:

To najwidoczniej czegoś nie odblokowałeś, bo pojawia się tam dodatkowa ścieżka. A mam namyśli (zapomniałem wyżej dodać) Niflheim po stronie drzewa z krukami. 

No wlasnie mialem pytac, bo tez bylem tam ale od strony tej nowej bramy, byl placz i tyle, ale widac ze mam jeszcze znajdzki do odblokowania. Do glowy mi nie przyszlo ze to od strony z krukami mam isc, bo tamto dawno wyczyscilem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po tej drugiej stronie  jest berseker i z tego co pamiętam jeszcze kwiat do znalezienia jak masz zamiar wbić 100%. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Sheenek napisał:

Skonczylem gre, bardzo dobra kontynuacja, fabularnie moze i nie zaskakuje tak jak pierwsza czesc ale jest dobrze. Artystycznie wydaje mi sie oczko wyzej niz poprzedniczka, w wielu lokacjach spedzilem sporo czasu na podziwianu widokow. 

Zostalo mi do wyczyszczenia kilku berserkerow i pozostalosci Azgardu, ale nie wiem czy bedzie mi sie chcialo. Jest cos ciekawego fabularnie po zrobieniu tych misji?

Berserkow zrób bo są wymagający i dają fajne nagrody.Szczegolnie Król jest mocny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, dan254 napisał:

Berserkow zrób bo są wymagający i dają fajne nagrody.Szczegolnie Król jest mocny.

No wlasnie nie wiem czy mi sie chce meczyc, tutaj jakos wymagajaca walka nie daje mi takiej frajdy jak w Soulsach, jest mniej taktyczna i bardziej chaotyczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieco za późno:
 

Ale przy okazji to nowy patch wleciał:

https://support.sms.playstation.com/hc/en-us/articles/11124686902925

Features

  • PhotoMode is now in the game! Access photo mode by pressing the Square Button from the options menu.

Narrative and Story

  • Fixed a case where a narrative moment would repeat incorrectly when reloading a save in the quest “The Reckoning.”
  • Fixed a few cases where stories in the boat were interrupted incorrectly.

Quests and Progression

  • Fixed a case where the area from the quest “The Weight of Chains” could get into a bad state preventing the player from returning to the area. 
  • Fixed a case where the Demolition labor could not be completed.
  • Fixed a number of cases where the companion would become stuck and not follow the player, or move to a required location.
  • Fixed a case where a crane will be stuck in the wrong position when backtracking during the quest “The Quest for Tyr” or exploring the area later.
  • Fixed a case where a water sluice could behave improperly blocking progress in the quest “The Quest for Tyr.”
  • Fixed a case where the player is unable to interact with the crank when backtracking and returning during the quest “Groa’s Secret.”
  • Improved checkpoint placement during the quest “Groa’s Secret.”
  • Fixed a case where a puzzle element could become invisible if dropping down from a ledge during the quest “Groa’s Secret.”
  • Fixed a rare case where the player could become stuck to a puzzle element in the quest “Groa’s Secret.”
  • Fixed a case where a pendulum can not be moved as intended during the quest “Groa’s Secret.”
  • Fixed a rare case where a prompt did not appear, blocking forward progress in the quest “The Lost Sanctuary.”
  • Fixed a case where the player could become stuck in the library during the quest “The Runaway”
  • Fixed a case where the player is unable to interact with another character during the quest “The World of Fate” preventing forward progress.
  • Fixed a case where the companion does not move to the correct location when restarting from checkpoint in a specific location during the quest “Forging Destiny.”
  • Fixed a rare case where a Revenant would not spawn blocking forward progress in the quest “Unleashing Hel.”
  • Fixed a case where the companion would not close the realm tear during the quest “Unleashing Hel.”
  • Fixed a case where a door is missing after restarting from checkpoint during the quest “Creatures of Prophecy.”
  • Fixed a case where the player could get stuck in the boss fight when reloading a previous autosave in the quest “Creatures of Prophecy.”
  • Fixed a case where the player would not be able to equip the mask during the quest “Unlocking the Mask.”
  • Fixed a case where interacting with the tombstone in Midgard while on the sled prevents the player from later using the temple elevator during the quest “Hunting for Solace.”
  • Fixed a case where enemies would not spawn if leaving the fight and then returning while exploring the mines in Svartalfheim.
  • Fixed a case where a barrel becomes indestructible after picking up the key and restarting from checkpoint in the quest “Sigrun’s Curse.”
  • Fixed a case where the player could be unable to open a location during the quest “Return of the River.”
  • Fixed a case where the wrong character could follow the player when loading a save made during the quest “A Viking Funeral.”
  • Fixed a case where a drawbridge is in the wrong state when returning to the area while exploring in Vanaheim, preventing the player from crossing the bridge.
  • Fixed a case where the player would not get credit for closing a Hel portal impacting the favor Hel To Pay.
  • Fixed a case where the swords would not show properly if restarting from checkpoint during the challenges in Muspelheim.

Gameplay

  • Fixed several cases where the player could fall out of the world when picking up the lost pages.
  • Fixed several cases where the player would drop below the map when dropping from a ledge.
  • Fixed a case where the player could fall out of the world in Midgard at the Helheim tower.
  • Fixed several cases where the mystic gateway would reset to undiscovered when restarting from checkpoint immediately after discovering the gateway.
  • Fixed a case where the sled would spawn in the wrong location when exploring in Alfheim.
  • Fixed a case where the targeting guide was incorrect in a puzzle element during the quest “Song of the Sands.”
  • Fixed a case where the player could become stuck walking in the quest “Hunting for Solace.”
  • Fixed a rare case where the companion does not join the player on the sled after quickly entering, then exiting, then entering the sled again.
  • Fixed a rare case where the companion would fall through the world.
  • Improved companion behavior in several locations when backtracking.

Combat

  • Fixed a case where the stun grab prompt would not appear when fighting The Maven.
  • Fixed a case where Kratos could clip into the boss causing unwanted behavior in the quest “Reunion.”
  • Fixed a case where the player would be unable to use a resurrection stone in the boss fight during the quest “Defend Your Valor.”
  • Fixed a rare case where the stun grab prompt would not appear when fighting The Everlasting.
  • Fixed a rare case where Slag Horn could get stuck in the ground.
  • Fixed a case where the Hyperion Pull would not pull Nightmare enemies.
  • Fixed a case where the player’s arm could get stuck in the axe recall animation after a stun grab kill when fighting the mini-boss in the quest “Groa’s Secret.”
  • Fixed a case where the boss does not properly progress to the next stage in the quest “Beyond Ragnarok.”
  • Fixed a rare case where enemies would not play a hit reaction from some runic attacks on slopes.
  • Fixed a rare case where attacks performed while using Valor of Fury could miss smaller targets.
  • Fixed a case where the player would lose functionality when changing an equipped runic attack immediately after using it. 
  • Fixed a case where the player could become stuck in place after performing a stun grab on Fiske at the edge of the arena.
  • Fixed a case where an enemy could become invulnerableafter restarting from checkpoint, blocking further progress in the quest “Old Friends.”
  • Fixed a case where the boss would fail to transition to the next phase during the quest “The Reckoning.”
  • Fixed a case where a traversal is unavailable when restarting checkpoint between encounters, blocking further progress in the quest “The Realms at War.”
  • Fixed a case where the boss would not spawn after restarting from checkpoint while completing the favor “Animal Instincts.”
  • Fixed a case where a mini-boss could get stuck in a tree during the quest “Creatures of Prophecy.”
  • Fixed a case where The Everlasting would become idle if entering and exiting the boat during the encounter.
  • Fixed a case where a stun grab prompt does not appear when fighting The Everlasting.
  • Fixed a rare case where the Hilt of Skofnungdoes not activate.
  • Fixed a case where The Crimson Dragon would not engage with the player after restarting from checkpoint during the quest “For Vanaheim!”

Equipment and Upgrades

  • Fixed a case where the companion would change equipment during a narrative sequence in the quest “The Realms at War.”
  • Fixed a case where the player could get stuck in the shop preventing a story sequence from progressing in the quest “Forging Destiny.”

UI/UX

  • Fixed a case where using the upgrade bench in Jotunheim would cause the character to be unresponsive, requiring a restart from checkpoint to correct.
  • Fixed a few cases where journal pages would appear blank when quickly navigating through the journal pages.
  • Fixed several cases where journal pages could have missing information.
  • Fixed a case where the resurrection stone description would disappear if quickly navigating through the equipment menu.
  • Fixed a case where Kratos could get stuck in the wrong pose in the equipment menu.
  • Fixed a case where the companion equipment would be displayed for Kratos in the equipment menu when rapidly switching to Kratos from the companion.
  • Fixed a case where the companion would be wearing incorrect armor if viewed in the equipment menu immediately after rejoining the player.
  • Fixed a case where the companion runic icon would show as unavailable after restarting from a checkpoint.
  • Fixed a case where the runic icon would show as available when existing Valor of Fury, despite not having the required weapon equipped.
  • Fixed a case where a prompt could remain on screen when pausing the title during the quest “The Quest for Tyr.”
  • Fixed a case where the player health bar Could be missing during a specific move in the boss fight in the quest “The Summoning.”

Stability and Performance

  • Fixed a rare crash when transitioning to the end credits.
  • Fixed a crash that could occur when using the map.
  • Fixed a crash that could occur when using the settings menu.
  • Fixed a rare crash that could occur during the quest “Surviving Fimbulwinter.”
  • Fixed a crash that could occur during the quest “The Runaway.”
  • Fixed a rare crash that could occur during the quest “Forging Destiny.”
  • Fixed a crash that could occur during the quest “Unleashing Hel.”
  • Fixed a crash that could occur in the quest “Beyond Ragnarok.”
  • Fixed a crash that could occur during the quest “Animal Instincts.”
  • Fixed a rare crash that could occur during the quest “Return of the River.”
  • Fixed a case where the game could become unresponsive after defeating the Flame Phantom while exploring Vanaheim.

Visual Impact

  • Fixed a number of visual and lighting issues throughout the game.

Audio

  • Fixed a case where music could stop playing when backtracking or returning to the area later in the quest “Groa’s Secret.”
  • Fixed a case where music would not play when destroying the next then quickly restarting from checkpoint during the quest “The Lost Sanctuary.”
  • Fixed a case where music did not play properly during the quest “The Reckoning.”
  • Fixed a case where music would stop playing during the quest “Forging Destiny.”
  • Fixed a case where music would stop playing before the boss fight during the quest “The Summoning.”
  • Fixed a case where combat music would not stop playing after an encounter during the quest “Freya’s Missing Peace.”
  • Fixed a case where sound effects for a gate could continue after the gate closed while exploring in Vanaheim.
  • Fixed a case where sound effects for a gate could continue during the quest “The Quest for Tyr.”
  • Fixed a case where sound effects for a gate could continue during the quest “The Reckoning.”
  • Fixed a case where sound effects for a puzzle element could continue while exploring in Svartalfheim.
  • Fixed a case where sound effects and dialog were muted when using the Skadi’s Edge runic attack.
  • Fixed a case where vehicles would no longer make sound after remaining idle for an extended period.

Accessibility

  • Various bug fixes were made to the Navigation assistance feature.
  • Various bug fixes were made to the High Contrast mode feature.
  • Added aim assist targeting to certain hazards in Vanaheim.
  • Added aim assist targeting to certain puzzle elements in Midgard and Vanaheim.
  • Fixed a case where a companion action audio cue was missing during the mini-boss encounter during the quest “The Quest for Tyr.”
  • Fixed a case where the shield bash audio cue was mixed too low and difficult to hear.

PS4 Specific

  • Improved loading time of enemies in certain locations.
  • Improved environment loading times when traversing the world.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, mam pytanie. Przymierzam się do gry w God Of War Ragnarok. W poprzednią część grałem jakiś rok temu i zastanawiałem się czy by sobie na szybko nie odświeżyć poprzedniej części przed GoW Ragnarok. Ale z tego co widzę po recenzjach to mechanika gry jest praktycznie taka sama jak w poprzedniej części a do tego tytuł jest dłuższy. Co za tym idzie obawiam się że po przejściu GoW 4 człowiek może być znudzony tymi wszystkimi mechanikami, żeby jeszcze starczyło sił na Ragnarok. Czy ktoś tutaj ogrywał GoWy jeden po drugim?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej zobacz sobie video na YT, w grze tez jest szybki recap. Dokladnie z takiego powodu jaki sam napisales nie warto grac na nowo bo bedziesz mial 2x takiego samego gameplayu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra ukończona, nareszcie. Zrobiłem większość pobocznych aktywności, pomijając Berserkerów - zmęczenie materiałem dało o sobie znać. Końcówka w porządku, choć bez fajerwerków. Tak jak reszcie głównego wątku, zabrakło odwagi i zwrotów akcji. Ten teoretycznie największy, nieco rozczarowujący.

Pojedynki z bossami niestety mniej epickie niż poprzednio, mimo dużego potencjału. Tak też można ocenić cały główny wątek fabularny, który chyba ustępuje temu z pierwszej części. W zasadzie całość ciągnął duet krasnoludów, a finałowe sceny z udziałem jednego z nich - pierwsza klasa. Bardzo dobrze napisane postaci, czego nie można powiedzieć o kompletnie bezbarwnej ekipie Freyra, z nim samym na czele. Młody mniej męczący, Kratos jak Kratos, bez zmian. Poboczne aktywności mega przeciętne, znów skończyło się na obietnicach.

Gameplay ponownie na dobrym poziomie, trochę typowych dla kontynuacji poprawek, które niczego diametralnie nie zmieniają, ale stanowią zauważalne urozmaicenie rozgrywki. Włócznia bardzo spoko, choć jest mocno OP. Zabrakło nieci większej ilości finisherów, efekt psuje też pastelowa paleta barw, przez co walka momentami w komiczny sposób próbuje być brutalna. Muzyka w porządku, ale nic mi w ucho ostatecznie nie wpadło.

Całość oceniłbym na 7-8 w dziesięciostopniowej skali. Twórcy cały czas uparcie balansowali na granicy, starając się jej nie przekraczać. Widać to po fabule, walce, nawet dialogi są raczej wygładzone, pomijając kilka bardziej soczystych tekstów naszego niebieskiego przyjaciela. Nie można tutaj mówić o zmarnowanym potencjale, Ragnarok dostarczył wszystko to, za co gracze polubili jedynkę. Równocześnie nie oferując praktycznie nic ponad to. Na pytanie czy musiał, każdy odpowie sobie sam. Z pewnością śmieszą wszystkie te maksymalne noty, wystawione przez serwisy branżowe - doskonale widać ile są warte ich opinie i jak od lat wygląda skala ocen, zwłaszcza w przypadku dużych exów. Niezależnie od ich faktycznej jakości.

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie wierzę w Amazon i ich produkcje patrząc na Koło Czasu i Władcę Pierścieni...Ciekawe kiedy premiera

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...