Skocz do zawartości
AUTO6

NVIDIA RTX 30x0 - wątek zakupowy

Rekomendowane odpowiedzi

52 minuty temu, severall napisał:

I myślisz że wszyscy ludzie kupowali RTXy? Przecież xkom to gigant i sprzedaję tysiące produktów.

Akurat pisałem o Proshop, ale uważam że czy to w X-kom, Morelach, Proshopie czy innych sklepach elektronicznych wczoraj w godzinach 15:00 - 15:30 ponad 90% zamówień to były właśnie zamówienia na nowe RTXy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tego zamowilem z innego konta na x-kom tez Ventusa OC o 15:03 i również nie dostałem maila. Dowiedziałem się tylko, ze jestem około 80 w kolejce. Dajmy na to, ze będzie po 20 sztuk na każda dostawę co tydzień, to muszę poczekać 4 tygodnie....

Edytowane przez HaslaMGK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, ireniqs napisał:

Zamawiałem prawie pół godziny wcześniej tą samą kartę a w mailu info o 7 październiku. Czyli albo nic nie wiedzą, albo kolejka trochę się już skróciła. Ja tam mogę czekać nawet i do listopada. Ciśnienia nie ma, ale fajnie byłoby wiedzieć konkretnie na czym się stoi, zwłaszcza że pieniądze poszły do obrotu.

Oni nic nie wiedzą :) Jednym mówią, że na karty możliwe że trzeba będzie czekać do kilkunastu tygodni, a innym (w tym i mi), że 15-20 dni i powinno być, tylko że oczywiście nic nie obiecują. Z Polskich sklepów jak na razie najbardziej profesjonalnie zachowuje się Komputronik. Owszem, z cenami trochę przyjanuszowali i możliwe że będą mieć mniej tych kart niż morele i xkom, ale wystawili tyle ile mieli mieć i oferta już jest niedostępna. Do tego dostałem dzisiaj rano od nich maila, że mają potwierdzoną dostawę na 28 września i mimo że wziąłem płatność online, to mam zapłacić dopiero jak karta będzie u nich na magazynie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym tempie to szybciej z nudów przeskoczę sobie na Zen3 niż otrzymam kartę. 

Asus TUF z X-com

2250 godzina chyba 15:28

Mail 01.10.20r. Pewnie będzie 01, ale 11 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, NotLuckyAtAll napisał:

Nie chcę Cię martwić, ale to nic nie znaczy. Wszyscy tutaj dostali maila o dostępności 1, 2, albo 3 października ale to niemożliwe żeby wszystkie zamówienia zrealizowali przy pierwszej dostawie. I jak zamówienie składałeś AŻ godzinę po premierze, to możesz mieć małą szansę na załapanie się do pierwszej partii. Ale myślę, że osoby które jeszcze wczoraj złożyły zamówienia, do końca października kartę otrzymają.

Ale mnie niczym nie zmartwisz. Spójrz w moją sygnaturkę. Grać na czym mam? Mam więc problemu nie ma. W dodatku płatne przy odbiorze także nie ma ryzyka "zamrożonej" kasy.

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Teraz, Altun6277 napisał:

W tym tempie to szybciej z nudów przeskoczę sobie na Zen3 niż otrzymam kartę. 

Asus TUF z X-com

2250 godzina chyba 15:28

Mail 01.10.20r. Pewnie będzie 01, ale 11 :D

Chyba 1.11.21r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Kris194 napisał:

Ale mnie niczym nie zmartwisz. Spójrz w moją sygnaturkę. Grać na czym mam? Mam więc problemu nie ma.

Luzik. Wiesz, nie wiem z kim mam do czynienia, bo niektórzy tutaj na swoje rtxy 2080ti patrzą z obrzydzeniem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje, czekamy na wrażenia jak już karta dotrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja dostalem taki:

"serdecznie dziękujemy za kontakt z nami. Model RTX 3080 cieszy się bardzo dużą popularnością, ze względu na bardzo ograniczone ilości jakie producenci kart przewidują dostarczyć w najbliższym czasie, nie możemy podać konkretnej daty realizacji zamówienia - może to być nawet kilka-kilkanaście tygodni. Sytuacja jest globalna i dotyczy wszystkich producentów kart. Zamówienia, będą realizowane chronologicznie."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Widzisz Monn, czyli jednak ludzie dostają trochę inne maile z automatu w oparciu o miejsce w kolejce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem taki wczoraj, ale od sprzedawcy z salonu, w którym mam odebrać towar.

 

Dzień dobry,

 

w związku z otrzymanym zamówieniem, nie dostaliśmy jeszcze dostawy produktu od dystrybutora. Problem z dostępnością produktu dotyczy nie tylko naszego sklepu. Zamówienie będziemy mogli zrealizować do Pana po otrzymaniu dostawy. Jeśli otrzymamy przybliżoną lub konkretną datę dostawy zwrócimy się z informacją zwrotną

 

Przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji i prosimy o wyrozumiałość.

Zamówienie jest przez cały czas monitorowane i dokładamy wszelkich starań, aby maksymalnie przyśpieszyć czas jego realizacji. Potwierdzenie odbioru zamówienia prześlemy w osobnej wiadomości e-mail oraz SMS.

 

W razie dodatkowych pytań służymy pomocą.

 

 

nie wiem czy cieszyć się czy płakać :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli czekamy cierpliwe. Sytuacja powinna klarować się w październiku. Wtedy może sklepy będą wiedziały coś więcej.

Tylko nie jestem do końca przekonany że działania x-kom są fair. Dawali dość długo możliwość składania zamówień, nie wiedząc przy tym jaką będą mieć ilość. Z dwojga złego wolałbym chyba mieć podaną konkretną ilość, ewentualnie zapłacić jak się załapię i czekać na kuriera. W tym momencie najbardziej drażni mnie to, że nikt nic nie wie, a nie sam brak karty.

Edytowane przez ireniqs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, ireniqs napisał:

Czyli czekamy cierpliwe. Sytuacja powinna klarować się w październiku. Wtedy może sklepy może będą wiedziały coś więcej.

Tylko nie jestem do końca przekonany że działania x-kom są fair. Dawali dość długo możliwość składania zamówień, nie wiedząc przy tym jaką będą mieć ilość. Z dwojga złego wolałbym chyba mieć podaną konkretną ilość, ewentualnie zapłacić jak się załapię i czekać na kuriera. W tym momencie najbardziej drażni mnie to, że nikt nic nie wie, a nie sam brak karty.

No niestety, paskudna, ale zupełnie zrozumiała z punku widzenia biznesu, praktyka. "Przywiązujesz" sobie klienta do Twojej oferty. (Pozyskać klienta "na zapas" na towar, którego jeszcze się nawet nie ma (?!?) = marzenie każdego byznesmena). Grając fair - po 60 sekundach - 15 kart sprzedanych. Koniec. Rozejść się do dom00f. ;). Zabrali portfele i poszli sobie (do innego sprzedawcy na łowy).

A tak... nawet nie wiemy, czy jesteśmy 15, 115, czy 500 w kolejce i z wywalonym ozorem refresh raz na jakiś czas w mailu, forum, sms. :( 

Edytowane przez JeRRy_F3D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jak co ale Ampere spowodowało najwyraźniej niezły popyt zasilaczy. Zasilacz za ~1100zł, Jeszcze wczoraj na x-kom, zamów dzisiaj, dostarczymy w Poniedziałek. Dzisiaj patrzę, "Dostawa wkrótce" :E Na samych morelach zeszły 4 sztuki w ciągu jednego dnia...

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie spotkałem się jeszcze z taka sytuacja gdzie w takich ilościach sprzedawany jest fikcyjny towar... którego NIE MA i NIE WIADOMO kiedy będzie. Przynajmniej nie w takich ilościach..

Edytowane przez HaslaMGK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie raczej narzekają na to, że muszą polować na jakieś absurdalne okienka. Lista jest OK - składasz i kiedy będzie, to będzie. Nie musisz dodatkowo łowić otwarcia sprzedaży.

Mi X-kom odpowiedział z szablonu :)

" Nie posiadamy obecnie dokładnej informacji o kolejnej dostawie, lecz z uwagi na wieloletnią współpracę z producentami kart, otrzymujemy dostawy w pierwszej kolejności. "

Nie dostałem więc żadnego info, który jestem w kolejce. Może trzeba dzwonić do miłej Pani z Call Center, o której pisaliście ;)

 

Poprosiłem o anulowanie zamówienia na Ventusa w X-kom - po cholerę mam komuś blokować, skoro i tak na dobrą sprawę moje zainteresowanie tą kartą spadło? trzymam jeszcze zamówienie na Ventusa z Moreli, bo tam godzina lepsza (15:04) i pewnie wcześniej się załapie, o ile nie zleją mnie przez brak wpłaty. Ale nigdy nie wpłacam przed potwierdzeniem zamówienia, a wisi jako "NOWE", więc..

Edytowane przez Kaiketsu
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie czy Seasonic Prime TX-750W PLUS TITANIUM bedzie ok do rtx 3090 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, sevku22 napisał:

Słuchajcie czy Seasonic Prime TX-750W PLUS TITANIUM bedzie ok do rtx 3090 ?

Tak

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, sevku22 napisał:

Słuchajcie czy Seasonic Prime TX-750W PLUS TITANIUM bedzie ok do rtx 3090 ?

Oczywiście, że tak.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Mikhail__ napisał:

 

 

Edytowane przez Armage169

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 24.09 rusza sprzedaz/order niereferentów rtx 3090 równiez??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, sevku22 napisał:

Od 24.09 rusza sprzedaz/order niereferentów rtx 3090 równiez??

Tak, ale patrząc jak to wyglądało z 3080 to nie będzie ani jednej sztuki u nas :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...