Skocz do zawartości
AUTO6

NVIDIA RTX 30x0 - wątek zakupowy

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, Griszah napisał:

Ponoć dzisiaj do xkom doszly Ventusy, całe 8 szt. na cała Polskę, kolejne 8 za tydzień 

W tym tempie jak jestem 80 w kolejce, za 10 tygodni dostanę swoja kartę.. Nie wiem czy moje nerwy dadzą radę spędzić tyle tygodni na integrze :D 

Edytowane przez HaslaMGK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Minciu napisał:

Coś wiecie jaki progres z amazon.de i ZOTACkiem ? :D Jakoś nie widzę poboru opłaty za kartę a już ciemno prawie :D 

Echo u mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, HaslaMGK napisał:

W tym tempie jak jestem 80 w kolejce za 10 tygodni dostana swoja kartę.. Nie wiem czy moje nerwy dadzą radę spędzić tyle tygodni na integrze :D 

@HaslaMGK a jaki masz nr zamówienia ? Bo chciałbym orientacyjnie wiedzieć który jestem :) (Moje z 15:08 ->1532)

Edytowane przez Roothar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, STALKERqwe napisał:

1343507282_Adnotacja2020-09-18180939.thumb.jpg.9ebdf2cb38ac0951508abc65644c9510.jpg

morele chyba leci za przeproszeniem w ...... , jeśli ktoś zamówił za pobraniem

 

Czyli wygrałem loterię, bo opłaciłem zamówienie natychmiastowo :szczerbaty::szczerbaty::szczerbaty::szczerbaty::szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Roothar napisał:

@HaslaMGK a jaki masz nr zamówienia ? Bo chciałbym orientacyjnie wiedzieć który jestem :) (Moje z 15:08 ->1532)

1123... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Minciu napisał:

Coś wiecie jaki progres z amazon.de i ZOTACkiem ? :D Jakoś nie widzę poboru opłaty za kartę a już ciemno prawie :D 

Na Reddit pisali, że ktoś tam podpytał na amazonie i na tego Zotaca wpłyneło ... 500 000 zamówień :D z całego świata, bo nie było ograniczeń żadnych.

Więc ja bym zbyt wielkich nadziei nie pokładał 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zamówiłem MSI Ventus w x-kom o godz. 15:05

Końcówka zamówienia: 1179

Przyszedł drugi mail, że dostępność na 30.09

Niestety mam opcję płatności za pobraniem (BLIKiem chciałem ale miałem limit 3k i wyjebało mi płatność i straciłem cenne 3minuty)

Mam nadzieję, że to że mam za pobraniem, nie wpłynie na to, że wyślą zamówienie na końcu.

 

W sumie gdyby mi x-kom powiedziało, że np. tydzień albo 2 szybciej byłby inny 3080, to brałbym w ciemno, niezależnie jaka wersja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, NTxC napisał:

Czyli wygrałem loterię, bo opłaciłem zamówienie natychmiastowo :szczerbaty::szczerbaty::szczerbaty::szczerbaty::szczerbaty:

Teraz już wiem dlaczego z tego sklepu zrezygnowałem, a brak netpunktu pod domem tylko mi pomógł w tej decyzji, banda ćwoków zawszonych ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, gret napisał:

Echo u mnie.

sprawdzam strone z kartą, tam widzę sporo pytań i odpowiedzi:

 

Po długiej przerwie w obsłudze klienta powiedziano mi, że zamówienie jest w trakcie wysyłki i zostanie wysłane wieczorem. Po kilkukrotnym zapytaniu, czy jest pewien, powiedział, że te informacje są poprawne i nie muszę się martwić.

amzn1.account.AFU2IM7WRXX4B3JN4T5ZBOWRPYQQ?square=true&max_width=48

 18 września 2020 r

 

 

Rozmawiałem z 2 oddzielnymi przedstawicielami obsługi klienta, obaj zapewnili mnie, że zamówienia zostaną zrealizowane do jutra, mam nadzieję

amzn1.account.AGPQXLNNFGXHLTBHUBP4NFZ364CA?square=true&max_width=48

 17 września 2020 r

 

 

 

Widzę tę wiadomość, gdy tylko chcę wybrać zamówienie za pośrednictwem obsługi klienta, zamówiłem o godzinie 15:34:

Ważna informacja o „ZOTAC Gaming GeForce RTX 3080 Trinity”
Z powodu błędu technicznego, data dostawy 19. Wrzesień 2020. Niestety ze względu na wąskie gardła dostawy nie jest możliwe dostarczenie towaru w tym terminie. Gdy tylko je otrzymamy, prześlemy Ci e-mailem aktualne informacje o wysyłce.

amzn1.account.AFN55UPXB3DLT7MU362YPYGF5QHA?square=true&max_width=48

 18 września 2020 r

 

 

Nie martwiłbym się zbytnio. Właśnie rozmawiałem z obsługą klienta i już dwukrotnie zapewnili mnie, że produkt przyjdzie. Powiedziano mi również, że mogą wystąpić opóźnienia (miał na myśli maksymalnie 2-3 dni), ale mają dużo produktów na stanie. Fakt, że ten produkt znajduje się na liście „Amazon Prime”, daje mi osobiste zaufanie. Skrzyżowaliśmy palce, abyśmy wszyscy dostali nasze 3080!

amzn1.account.AFZH33ID7RYHYXEYCSP4A2G5I3KQ?square=true&max_width=48

 18 września 2020 r

 

 

Obsługa klienta powiedziała mi, że po sprawdzeniu okazało się, że moja paczka jest gotowa do wysyłki w centrum logistycznym ... Zamówiłem bardzo wcześnie, więc około 15:30. Myślę, że każdy, kto zamówił tak wcześnie, na pewno coś dostanie !

amzn1.account.AEZORKMGCBBTAHXVARF7G5GGWC6Q?square=true&max_width=48

 18 września 2020 r

 

 

 

Właśnie rozmawiałem z przedstawicielem Amazon, te zostaną spełnione, jeśli zamówisz w przedsprzedaży, gdy będziesz w stanie. : D

amzn1.account.AHQKPLYSU6T4UEKOZCBZSSQVXTOA?square=true&max_width=48

 17 września 2020 r

 

 

 

Prawdopodobnie popełnił bardzo głupi błąd. Zamówione wczoraj, standardowa wysyłka. Dostawa w poniedziałek i wszystko na zielono. Dziś rano przeszedłem na wysyłkę premium i teraz nie ma już daty dostawy i otrzymam e-mail, gdy data dostawy będzie znana; _; Najwyraźniej moje zamówienie wisiało z tyłu

amzn1.account.AHXUKFATIOVQXFGGAMAHRNESNS2Q?square=true&max_width=48

 18 września 2020 r

 

 

 

Zamówiłem więc wczoraj około 15:30 - na mojej liście zamówień widnieje informacja, że karta zostanie dostarczona jutro. Tak samo jest w statusie zamówienia. Ale nie ma paska postępu. Na moje zgłoszenie do działu pomocy technicznej odpowiedziano „błąd techniczny wskazał, że towary były dostępne, chociaż nie było towarów” - „Twoje zgłoszenie zostanie przekazane do naszego działu zakupów…” ------- tak jak akceptuję że wsparcie ma dokładniejsze dane o artykułach Nie wierzę już, że jutro zostaną dostarczone jakieś karty i że sprzedano tutaj towary, które nigdy nie miały zapasów. zobacz mniej

amzn1.account.AEWPLM5H3UNYT32EVMB5L2DK4EWQ?square=true&max_width=48

 18 września 2020 r

 

 

Właśnie rozmawiałem z obsługą klienta, która skontaktowała się z kierownictwem wysyłki. Otrzymałem wiadomość, że Zotac nie dostarczył Amazonowi na czas, więc GPU otrzymam najpóźniej do środy

amzn1.account.AGFCRESXMECMAB6CQAK6KWMVPDDQ?square=true&max_width=48
 18 września 2020 r

 

Edytowane przez Minciu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Minciuwidziałem to, pewnie Ci co zamówili jako pierwsi mogą coś dostać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam zamówienie  w X-kom końcówka 0840 z 15:02 i nie mam szans na Ventusa w 1 partii w której jest 8szt. 

Edytowane przez Griszah

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba to jest bez szans, Jeszcze mam 15:42 godzinę złożenia zamówienia. Czyli mega słabo zapewne :D 

 

Z Amazon:
> Obecnie niedostępne.
> Niestety w tej chwili nasza hurtownia nie może dostarczyć Twojego towaru - po zapytaniu producenta zakładamy, że niedługo otrzymamy dostawę.
W tej chwili nie możemy podać dokładniejszych informacji. Prosimy o cierpliwość.

Ja:
> Och, szkoda. Więc nie zostanie dostarczony jutro, ale w najbliższej przyszłości?

Amazon:
> Nie mogę tego ubezpieczyć.Jeśli jest w magazynie, zostanie wysłany do Ciebie tak szybko, jak to możliwe i poinformowany przez e-mail zobacz mniej

amzn1.account.AFFEQX4CFZQDL6BX36R7NF6GBPLQ?square=true&max_width=48

 18 września 2020 r

 

 

 

Sprawdź w sekcji „Obsługa klienta -> skontaktuj się z nami”, a następnie wybierz zamówienie. Dla mnie „podpowiedź”, że wystąpił błąd w wyświetlaniu terminu dostawy i jutro nic nie zostanie dostarczone. Na mojej normalnej stronie „zamówienia” nadal jest napisane przygotowanie do wysyłki z jutrzejszą datą docelową. Zadzwonili do Amazon i potwierdzili, że nie mają żadnych kart.

amzn1.account.AHKAK773OH2ZFPIIDWV4TULWOBEQ?square=true&max_width=48
 18 września 2020 r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 15:42 to jest dobrze, pamiętaj że karty pojawiły się o 15:30 :)

Jak dajesz śledź przesyłkę to ten zielony paseczek, w którym masz miejscu? Bo mam wrażenie że on się przesuwa u mnie, rano było w połowie a teraz jest pod sam koniec :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, gret napisał:

Ja mam 15:42 to jest dobrze, pamiętaj że karty pojawiły się o 15:30 :)

Jak dajesz śledź przesyłkę to ten zielony paseczek, w którym masz miejscu? Bo mam wrażenie że on się przesuwa u mnie, rano było w połowie a teraz jest pod sam koniec :D

taaa posuwa się w dół jak głupia nadzieja na cud. Zapewne to nic nie znaczy, prócz tego, że pokazuje on sobie w jakiś sposób automatycznie postęp z dupy.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Minciu napisał:

taaa posuwa się w dół jak głupia nadzieja na cud. Zapewne to nic nie znaczy, prócz tego, że pokazuje on sobie w jakiś sposób automatycznie postęp z dupy.

Pewnie tak, a ja myślę że oni już spakowali i zaraz przyjedzie kurier i zabierze paczuszkę :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, gret napisał:

Ja mam 15:42 to jest dobrze, pamiętaj że karty pojawiły się o 15:30 :)

Jak dajesz śledź przesyłkę to ten zielony paseczek, w którym masz miejscu? Bo mam wrażenie że on się przesuwa u mnie, rano było w połowie a teraz jest pod sam koniec :D

mam to samo a zamawiałem koło 18 :)  widocznie amazon traktuję mnie jak wybitnego klienta i w sumie mają rację ?

2 minuty temu, gret napisał:

Pewnie tak, a ja myślę że oni już spakowali i zaraz przyjedzie kurier i zabierze paczuszkę :E

 a ja myślę że w poniedziałek wypną na nas :zadek:

Edytowane przez ci4stek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Media-Expert zawsze w formie ?

w9lOLNC.jpg

Edytowane przez DarkEater
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Minciu napisał:

taaa posuwa się w dół jak głupia nadzieja na cud. Zapewne to nic nie znaczy, prócz tego, że pokazuje on sobie w jakiś sposób automatycznie postęp z dupy.

A ja zajeb..... się mułem. Kupiłem na amazonie, wszystko fajnie nawet kasę pobrało, ale nie zauważyłem że mam limit włączony i płatność odrzucona. Jak zdjąłem limit to już nie pobiera. Czyli dalej siedzę na 5700xt :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, DarkEater napisał:

Media-Expert zawsze w formie ?

 

Widziałem, ale większa beka, tak naprawdę w żadnym sklepie jej nie ma :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co kupiłeś na amazonie? Jak pobierało płatność to znaczy że chcieli przykleić na Twoją paczuszkę adres dostawy, ale że pokazałeś im fakena to nie wiadomo co dalej, może zmień sposób płatności?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Minciu napisał:

A co kupiłeś na amazonie? Jak pobierało płatność to znaczy że chcieli przykleić na Twoją paczuszkę adres dostawy, ale że pokazałeś im fakena to nie wiadomo co dalej, może zmień sposób płatności?

 

Zotaca. Teraz na bank jestem na szarym końcu, ale w sumie płakać nie będę.

Edytowane przez Majki78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Majki78 napisał:

A ja zajeb..... się mułem. Kupiłem na amazonie, wszystko fajnie nawet kasę pobrało, ale nie zauważyłem że mam limit włączony i płatność odrzucona. Jak zdjąłem limit to już nie pobiera. Czyli dalej siedzę na 5700xt :) 

Możesz spróbować zaktualizować sposób płatności, może zatrybi, ale bardziej to możesz próbować kontakt z supportem może jeszcze coś uratujesz, tylko zadbaj o to aby była możliwość pobrania płatności z twojego konta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, gret napisał:

@Majki78 o której to było? :E

Trochę późno chciało pobrać bo o 17:21. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...