Skocz do zawartości
AUTO6

NVIDIA RTX 30x0 - wątek zakupowy

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, sxgn napisał:

Ale do Ciebie nadal nie dociera, że każdy ma prawo decydować na co wydaje swoje pieniądze. Co i za ile kupujesz. Jeżeli ktoś ma inne podejście niż Ty to jest ogłupiony marketingiem. 

Dobrze, że są takie nieogłupione jednostki jak ty, które mogą uświadamiać innych.

 

Pominąwszy to, że dalej kompletnie nie zrozumiałeś co napisałem, skomentowałem tylko twój wpis. A on też w sumie nikogo nie obchodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sanczo, kluczowe pytanie, czy odstąpiłeś od umowy, bo jak tak to czytam, to oni mogli pomyśleć, że zgłosiłeś roszczenia z tytułu rękojmi i chcesz zwrotu pieniędzy. A tu możesz się rozczarować, bo sprzedający może zaproponować za pierwszym razem alternatywne działania, czyli naprawa albo wymiana na inny egzemplarz. Wolny od wad oczywiście. Dlatego czekają z odpowiedzią z serwisu, żeby potwierdził albo nie stwierdził wady. 

Edytowane przez BladyPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, B@nita napisał:

Pominąwszy to, że dalej kompletnie nie zrozumiałeś co napisałem, skomentowałem tylko twój wpis. A on też w sumie nikogo nie obchodzi.

Szkoda czasu na taki beton. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny, im mniej napiszesz tym lepiej :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Jak cie zapytają dlaczego zwracasz to piszesz ze karta dla ciebie pracuje za głośno i tyle. :)

Edytowane przez kadajo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, SanczoPanczo86 napisał:

Ja bym brał tą LHR. Proponują Ci kartę w cenie 3060 bez Ti. A i tak jest problem kupić 3060 bez Ti za 2500zł ;).

Gaming Z zdaje się, że jest nawet lepsza, gdyż ma metalowy backplate.

Z ciekawości - czemu nie chcesz tej karty?

Aktualnie mam 3070 TUFa(kupiony za 3600, wersja LHR), a ten supreme x to tak srednio mi pasuje do plyty ROG Strix :) + jest na tyle dlugi, ze musialbym zdemontowac jeden wentylator z przodu(fd meshify c). Wydaje, mi sie, ze skoro wrzucaja juz tak topowy model w promocji to cos sie swieci i ceny pojda jeszcze dalej na dol.

Mam tez obawy przed placeniem coraz wiecej za karte z LHR bo moze byc tak, ze beda one pozniej duzo mniej warte ze wzgledu na spadek zainteresowania z strony minerow(no coz, patrzy sie na potencjalne mozliwosci odsprzedazy w przyszlosci).

Twoim zdaniem powinienem zamienic 3070 Tuf na tego supreme? 200zl roznicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, kadajo napisał:

Dokladnie. Jak cie zapytaja dl;aczego zwracasz to piszesz ze karta dla ciebie pracuje za glosno i tyle. :)

Nie no jak pytają dlaczego to mówisz: Bo mogę i tyle :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, BladyPL napisał:

Sanczo, kluczowe pytanie, czy odstąpiłeś od umowy, bo jak tak to czytam, to oni mogli pomyśleć, że zgłosiłeś roszczenia z tytułu rękojmi i chcesz zwrotu pieniędzy. A tu możesz się rozczarować, bo sprzedający może zaproponować za pierwszym razem alternatywne działania, czyli naprawa albo wymiana na inny egzemplarz. Wolny od wad oczywiście. Dlatego czekają z odpowiedzią z serwisu, żeby potwierdził albo nie stwierdził wady. 

Dzięki za uwagę. Nie wypełniałem żadnego formularza zwrotu, gdyż zacząłem konwersację od prośby o wymianę ekspresową. We wtorek wieczorem napisałem opiekunowi że jednak chcę dokonać zwrotu bazując na prawie do 14-dniowego zwrotu. Ale zgodnie z prawem oni również mają 14 dni na zwrot kwoty od momentu otrzymania zwrotu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Dreggo11 napisał:

W Komputr. 3070TI TUF OC za 3999 pln

Gdyby nie to że to komputronik to może nawet bym wziął. Od 5 lat przetrzymują moja płytę główną :E

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To weź ja zabierz od niech póki jeszcze coś warta jest :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, SanczoPanczo86 napisał:

Dzięki za uwagę. Nie wypełniałem żadnego formularza zwrotu, gdyż zacząłem konwersację od prośby o wymianę ekspresową. We wtorek wieczorem napisałem opiekunowi że jednak chcę dokonać zwrotu bazując na prawie do 14-dniowego zwrotu. Ale zgodnie z prawem oni również mają 14 dni na zwrot kwoty od momentu otrzymania zwrotu?

Musisz określić na bazie jakich przepisów dokonujesz zwrotu.

Jeśli sprzedający ma jakieś formularze, zgłoszenia online, to możesz to wypełnić, ale nie musisz. Przepisy stanowią o tym, że musi się to dokonać na piśmie, więc e-mail jest jakąś formą pisma.

Jeśli ktoś się będzie upierał na papier, to drukujesz oświadczenie o tytule " Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa " i wpisujesz "Ja Sanczo odstępuję od umowy zawartej pomiędzy moją osobą a sklepem XXX oraz zwracam towar YYY,  numer faktury sprzedażowej ZZZZ z dnia XZXZ" 

Dosłownie dwa zdania i podpisujesz papier, skanujesz albo robisz zdjęcie, załączasz do e-maila i temat załatwiony. Sprzedający ma 14 dni na zwrot pieniędzy, liczony od dnia otrzymania paczki. I tu UWAGA : obowiązkiem sprzedającego jest poinformować zwracającego towar o wszelkich zauważonych uszkodzeniach, które mogą być przedmiotem potrącenia i ma to zrobić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. Nie po dwóch czy trzech dniach, albo jak się Klient zacznie upominać o przelew ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Dzień dobry,

brak weryfikacji karty oraz jej potencjalne uszkodzenie może się wiązać z odmową przyjęcia zwrotu, bądź obniżeniem jego wartości. Reklamacja z tytułu rękojmi może również zostać uznana za bezzasadną. W związku z tym proszę o wykonanie weryfikację karty graficznej oraz wykonanie zdjęć potwierdzających, że nie posiada lub posiada uszkodzenia spowodowane w transporcie.

Pragnę również zaznaczyć, że nie mamy możliwości wymiany karty 1 do 1.

Prosimy w tej kwestii o zrozumienie."

 

X-komy przysłali poobijane pudło z kartą o wartości ~10k i chcą bym bawił się w serwis i ich wyręczał w pracy i weryfikacji samej karty, żeby można było ewentualnie zwalić winę na mnie ?

Przecież to jest oczywiste, że chcę otrzymać natychmiast nowy egzemplarz w nienaruszonym stanie, po to niezwłocznie to do nich zgłosiłem.

Może czyta tu ktoś z xkoma i ich tam trochę pogoni ?

Edytowane przez Espirite

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Espirite napisał:

X-komy przysłali poobijane pudło z kartą o wartości ~10k i chcą bym bawił się w serwis i ich wyręczał w pracy i weryfikacji samej karty, żeby można było ewentualnie zwalić winę na mnie ?

Przecież to jest oczywiste, że chcę otrzymać natychmiast nowy egzemplarz w nienaruszonym stanie, po to niezwłocznie to do nich zgłosiłem.

Twoim obowiązkiem było sporządzić u kuriera protokół szkody. I albo odmówić przyjęcia paczki albo wymusić podpisanie protokołu przed jej odbiorem z rąk przewoźnika. Możesz też zawezwać kuriera aby wrócił i ten protokół zrobił - z reguły nie mają z tym problemów. Postaw się na miejscu sprzedającego - nie ma protokołu szkody od przewoźnika a Klient się awanturuje, że karta uszkodzona. Może pies mu ją pogryzł, albo ją samochodem przejechał, albo mu spadła z X piętra. "No offence" - tak to widzą sklepy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, kadajo napisał:

Dokładnie. Jak cie zapytają dlaczego zwracasz to piszesz ze karta dla ciebie pracuje za głośno i tyle. :)

Chcę być pewien, że ta karta nie trafi do kogoś innego przed trafieniem do serwisu MSI ;). Stąd podaję przyczynę zwrotu ;). Aby ktoś inny uniknął mojego cierpienia :D.

Teraz, BladyPL napisał:

Twoim obowiązkiem było sporządzić u kuriera protokół szkody. I albo odmówić przyjęcia paczki albo wymusić podpisanie protokołu przed jej odbiorem z rąk przewoźnika. Możesz też zawezwać kuriera aby wrócił i ten protokół zrobił - z reguły nie mają z tym problemów. Postaw się na miejscu sprzedającego - nie ma protokołu szkody od przewoźnika a Klient się awanturuje, że karta uszkodzona. Może pies mu ją pogryzł, albo ją samochodem przejechał, albo mu spadła z X piętra. "No offence" - tak to widzą sklepy

Potwierdzam. Kurierzy często sami mówią, że mogę sobie paczkę na spokojnie sprawdzić w domu i jeśli coś będzie uszkodzone, to może wrócić i można spisać protokół. Oczywiście nigdy tego nie robiłem i zawsze staram się bardziej wartościowe rzeczy sprawdzać przy kurierze. Ale jest taka opcja jak coś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, SanczoPanczo86 napisał:

Chcę być pewien, że ta karta nie trafi do kogoś innego przed trafieniem do serwisu MSI ;). 

O Ty naiwny ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tam od razu naiwny, jestem niepoprawnym marzycielem ;). Opiekun mi odpisał abym zamawiał kuriera. I dla pewności jeszcze napisałem mu, że korzystam z prawa do 14-dniowego zwrotu, czyli odstępuję od umowy z podaniem przyczyny. Nie korzystam z prawa do reklamacji/rękojmi ;). Dzięki za uwagi.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, BladyPL napisał:

Twoim obowiązkiem było sporządzić u kuriera protokół szkody. I albo odmówić przyjęcia paczki albo wymusić podpisanie protokołu przed jej odbiorem z rąk przewoźnika. Możesz też zawezwać kuriera aby wrócił i ten protokół zrobił - z reguły nie mają z tym problemów. Postaw się na miejscu sprzedającego - nie ma protokołu szkody od przewoźnika a Klient się awanturuje, że karta uszkodzona. Może pies mu ją pogryzł, albo ją samochodem przejechał, albo mu spadła z X piętra. "No offence" - tak to widzą sklepy

Kurier dostarczył towar w foliopaku, który okazał się otwarty, a czego nie zauważyłem przy kurierze, no bo nie. Oryginalne pudełko z kartą było owinięte w taśmę plastikową i cienką tekturę na której ciężko określić jakieś uszkodzenia. Żeby ujrzeć w jakim stanie jest oryginalne pudełko trzeba było to rozpakować. Równie dobrze mogli wysłać kartę w takim stanie, i nie być to wina kuriera, choć tej nie można wykluczyć. Sprawę zgłosiłem w kilka minut po odbiorze co jest w historii udokumentowane. Zarządałem natychmiastowej wymiany.

Poproszę o poradę z uwzględnieniem powyższego ?

 

Edytowane przez Espirite

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, SanczoPanczo86 napisał:

Chcę być pewien, że ta karta nie trafi do kogoś innego przed trafieniem do serwisu MSI ;). Stąd podaję przyczynę zwrotu ;). Aby ktoś inny uniknął mojego cierpienia :D.

? Jedi :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Kynareth napisał:

Nie obchodzi mnie CP77. Nie podoba mi się ta gra. Jest durna i zabugowana. RT w Control działa, tylko wolno oczywiście.

Jest tyle fajnych gier z 5-ej, 6-ej i 7-ej generacji konsol: wyścigowych, jRPG i TPS, że nie ma co się spieszyć z graniem w nowe tytuły. Wiedźmin 2 jest lepszy od Wiedźmina 1 i 3. Crysis 1 jest lepszy od 2 i 3. Battlefield 2, BC2 i 3 są lepsze od 4, 1 i V. Nie wiem po co miałbym starać się włączać najnowsze gry na max. Nowsze tytuły to dla mnie indie. Kupuję je na Steamie. AAA to zwykle nuda, co ja poradzę, że tak jest.

Tyle się produkujesz, pisząc o tym, co kto powinien kupić (a głównie, czego nie powinien), kto kogo dyma, a sam piszesz, że Ty grasz w indory, które w sumie najczęściej działają na każdym padle. To co Cię ten rynek sprzętu w ogóle obchodzi i dlaczego chcesz układać życie innym, skoro Ty sam nowego sprzętu nie potrzebujesz? Ta misja, którą uważasz za szczytną, jest - znając Twoje preferencje growe - zwykłym memem. Wiele osób kupuje nowe GPU za duże pieniądze, bo chce sobie pograć właśnie w te nudne gry AAA. Gdyby nie chcieli, to by ich nie kupowali. W sumie ta krucjata, którą prowadzisz, a tyle samo sensu, co stwierdzenie, że Wiedźmin 2 jest lepszy niż 3 :E 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Espirite napisał:

Kurier dostarczył towar w foliopaku, który okazał się otwarty, a czego nie zauważyłem przy kurierze, no bo nie

No bo nie, to żaden argument a dla kwoty 10k będą w stanie iść do sądu. Próbowałbym mimo wszystko zadzwonić do kuriera i z nim pogadać, że opakowanie było naderwane, dopiero po otworzeniu folii zauważyłeś uszkodzenia na wewnętrznym opakowaniu i czy można zrobić do tego protokół szkody. Często kierowcy, mówiąc brzydko, wali co podpisze, bo on jest podnajęty do wożenia a większość uszkodzeń/kradzieży powstaje i tak na sortowniach i magazynach a nie w samochodzie dostawcy i oni o tym wiedzą. 

Jak nie ma protokołu szkody to jesteś na przegranej pozycji - miej to z tyłu głowy i raczej staraj się być grzeczny w korespondencji ;) Jeśli nie będziesz w stanie ogarnąć protokołu szkody, to rób grzecznie to o co sklep prosi, aby później móc wykazać, że współpracowałeś ze sklepem i wykazałeś maksimum dobrej woli. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, BladyPL napisał:

Twoim obowiązkiem było sporządzić u kuriera protokół szkody. I albo odmówić przyjęcia paczki albo wymusić podpisanie protokołu przed jej odbiorem z rąk przewoźnika. Możesz też zawezwać kuriera aby wrócił i ten protokół zrobił - z reguły nie mają z tym problemów.

A jak to wygląda w tym pierwszym przypadku jak kurier zostawi przesyłkę u jednego z sąsiadów i finalnie do klienta końcowego przesyłka trafi od sąsiada dopiero przy założeniu, że jednak kurier nie będzie chciał się wrócić w celu spisania protokołu? Chyba, że tylko u mnie w rejonie to jest standard, że przesyłki lądują po sąsiadach. Sam odkąd na HO jestem większość czasu, to jak ta tytułowa sąsiadka emerytka czasem dla kogoś odbierałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

kontaktuję się odnośnie tytułowego zamówienia na kartę graficzną MSI GeForce RTX 3070 Ti SUPRIM X 8GB GDDR6X. W niedalekim czasie spodziewamy się kolejnej dostawy tego modelu. O możliwości odbioru sprzętu poinformujemy Pana w oddzielnej wiadomości e-mail oraz SMS. Uprzejmie proszę o oczekiwanie na kontakt z naszej strony. Dokładamy wszelkich starań, aby dostawy które otrzymujemy pokryły wszystkie złożone zamówienia.

Najmocniej przepraszam za wszelkie niedogodności.

 

X-kom taki dobry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, szmitu napisał:

Dzień dobry,

kontaktuję się odnośnie tytułowego zamówienia na kartę graficzną MSI GeForce RTX 3070 Ti SUPRIM X 8GB GDDR6X. W niedalekim czasie spodziewamy się kolejnej dostawy tego modelu. O możliwości odbioru sprzętu poinformujemy Pana w oddzielnej wiadomości e-mail oraz SMS. Uprzejmie proszę o oczekiwanie na kontakt z naszej strony. Dokładamy wszelkich starań, aby dostawy które otrzymujemy pokryły wszystkie złożone zamówienia.

Najmocniej przepraszam za wszelkie niedogodności.

 

X-kom taki dobry.

Dostałeś jakieś potwierdzenie? Czy tylko to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • pewnie że wole niestety kosmici w komputroniku tylko pracują a na to nie mam wpływu tak jak i na to że zasilacz 1600 w jest niedostępny więc bedzie musiał wystarczyć 1300 w tak dokładnie wydaje po to 26 tys by "chapnąć" 2600 i kupic najtańszy tv 55 cali cholera trafił mi sie myśliciel i wizjoner a jak pomógł swoim mądrym postem cholera od teraz moje życie sie zmieni
    • @up Skill to w moim przypadku za dużo powiedziane. RL1 to w dużym stopniu przedsięwzięcie strategiczno-logistyczne, a nie tylko poznawanie movesetu przeciwników. Kluczem do walki z Malenią było ogarnięcie właściwego buildu i taktyki, bo jak chciałem po prostu wszystko wydodge'ować, to miałem poważne problemy z przejściem nawet pierwszej fazy. Dla zainteresowanych:
    • Chce pan tanio i szybko? To ma pan tanio, szybko i ekologicznie   To wyżej to taka robota na boku bo zmieniałem ram z 16 GB na 32 GB i eksmitowałem 5800x3d i na powrót dałem 5700G. Koszt zmiany ramu to jakieś 70 - 80 złotych o ile poprzednie g.skille pójdą za 120  - 130 zł. Tak, te klevvy kupiłem nówki za 101 zł za komplet  Fajnie, że mają czujnik temperatury.   
    • Pewny jesteś nazwy płyty? Według Google to MSI. Co do pytania to raczej nie warto bo praktycznie nic to nie zmieni. Chyba, że o ile dobrze rozumiem, to pamięci z i5 działają na 2666 MHz a z i7 oraz i9 na 2933 MHz. Wtedy za około 200 zł dojdą 4 wątki, trochę szybszy zegar i szybciej działające pamięci.  https://allegro.pl/oferta/procesor-intel-core-i7-10700f-2-90ghz-lga1200-15372094649?utm_medium=afiliacja&utm_source=ctr_2&utm_campaign=a87648d1-a282-4a5a-bbdf-1f1e1cd28cc4&utm_content=4ac103486af9#  
    • kupiłem se kołpaki (ze wzgledow praktycznych - psy mi sikaja na tarcze) i tak, wiem ze bieda, ale oryginały były w tej samej cenie a te mi sie podobaja bardziej - i TAK, wiem ze jestem w mniejszosci bo wiekszosci sie nie podobaja
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...